quote:
Op woensdag 10 februari 2016 18:05 schreef Keyos het volgende:Gelukkig een locatie met veel plaatsen, zit ik niet in de stress met de kaartverkoop (dat moet wel lukken). Deze keer heel de nacht voor de deur liggen, moet en zal een mooie plek hebben

.
Snap dat nooit zo. Vorige keer ook bij het Goffertparkoptreden geweest voor de 1e keer. 1 á 2 uurtjes van tevoren naar binnen gewandeld, nog tijd gehad om wat pilsjes te drinken in de stad en een paar te halen en op te drinken op het terrein. Vervolgens behoorlijk ver naar voren gelopen op een tactische plek op de perfecte hoogte van de barren en wc's en perfecte afstand van het podium. Lopen we erna weer naar buiten komen we wat mensen tegen die in die ring hebben gestaan en die vertellen doodleuk dat ze de hele nacht hebben liggen wachten

. Volgens mij als we minder hadden willen drinken en minder hadden moeten pissen hadden we ook helemaal tot dat hek kunnen lopen, maargoed.
Iedereen mag het zelf weten hoor, maar ik zie de lol er niet zo van in

Maar het beviel toen wel zo goed dat we nu maar wéér gaan. Valt toevallig precies in de 2 weekies dat ik in Nederland ben dus hullemoal mooi
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith