abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162644782
Ik ben zo jaloers op jullie allemaal!
pi_162646991
Op Ticketswap is vast wel wat te vinden Tommeke ;-)
Ik ga er in ieder geval knijtervroeg naar toe Dinsdag!
pi_162649769
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 16:28 schreef Jumpstone het volgende:
Op Ticketswap is vast wel wat te vinden Tommeke ;-)
Ik ga er in ieder geval knijtervroeg naar toe Dinsdag!
Hoef vanaf mijn werk alleen maar de straat over te steken om op het Malieveld te komen. Ben benieuwd waar ze de ingang maken ... kijk wel uit het raam om te besluiten wanneer ik ga :-)

Verder boeit het me niet zo welke nummers hij speelt. Veel van The River of niet. Ben geen die-hard fan maar muziekliefhebber en na zijn concert in de Kuip een jaar of 12 geleden wilde ik hem gewoon nog eens zien. Wil gewoon de hits en publieksstampers horen en ik denk met mij 90% van het hele Malieveld. Al snap ik heel goed dat de doorgewinterde fans wat anders willen. Eigenlijk zou hij voor de freaks gewoon een aftelshow in Het Paard moeten doen ofzo :-)
Take on the situation, but not the torment ...
pi_162658995
Als je zegt een The River tour te doen en het album integraal te spelen om er vervolgens vanaf te wijken is het niet gek dat sommige mensen dat tegen het zere been stoot. Ik ben zowel voor- als tegenstander er van omdat door het laten vallen van het spelen van het album in zijn volledigheid de setlists diverser worden, dacht ik. Vooralsnog zijn de setlists nog altijd wat statisch.

Het publiek krijgt nu Back in Your Arms terwijl de fans Drive All Night willen horen bij wijze van. Hij heeft zijn tour op een bepaalde manier aangekondigd die hij nu veranderd heeft. Dan 'moet' je wel met iets heel goeds komen om die andere beslissing te rechtvaardigen en vooralsnog blijft dat een beetje achter. Vergelijk de setlists van de Magic-tour met die van nu en je begrijpt wat ik bedoel.

Hij speelt nu voornamelijk de meer commercielere nummers van The River en dat vind ik jammer en heeft hij helemaal niet nodig. Maar dat zeg ik als die-hard-fan. Op Backstreets staat het nog veel voller met kritiek op de setlists, liedkeuzes en dergelijke. Ik weet nu al dat ik volop ga genieten van de 3,5 uur aan muziek. Mijn grootste zorg is een fatsoenlijke staanplek. Het liefst in de Golden Circle, zoals ik die had in Nijmegen. Waar ik ook sta, ik ga me sowieso vermaken.
  woensdag 1 juni 2016 @ 07:44:09 #255
217702 Lonaa
Honger!
pi_162661330
Drive all night O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162670497
Hij moet gewoon net als sommige andere artiesten op een eeuwige wereldtournee gaan, en gewoon spelen wattie wil. Dus van een nieuw album als het er is, of meer ouder werk, ala integrale uitvoeringen van The River, of eerdere albums zoals bij de vorige tour. Is iedereen heppie.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_162674115
Bam nieuwe archive release :D
pi_162677890
Ja en hij klinkt nog erg lekker ook! Wel 30 dollar maar liefst maar die kosten deel ik met een ander. Heb de FLAC-HD gekocht met een 24 bits/192000khz kwaliteit. Klinkt echt heel erg goed!

p.s.
Dacht eigenlijk dat ze geen nieuwe archive release zouden hebben tijdens een tour. Gelukkig zat ik fout :)
  donderdag 2 juni 2016 @ 11:17:53 #259
263417 Keyos
Like a Boss
pi_162687936
Over die Golden Circle gesproken, hebben mensen nog enige tips hoe je dat het beste kunt aanpakken? Ik ga het voor het eerst proberen om in de Pit te komen en heb al een hoop over gelezen (dat je bijv vroeg op de dag a 08:00 een nummertje van de lijn krijgt en dan later op de dag terug moet komen zodat je ergens nog even kan relaxen en eten). Maar ik lees verder weinig over 'survival strategies'. Zijn er bepaalde tips om die vele uren aan staan en wachten gangbaar te maken in de zin van drinken (flesje water meenemen en dan extra dop mee voor het geval ze het eraf draaien?), eten en sanitaire stop. Ik wil zo voorbereid mogelijk die dag in gaan om teleurstelling te voorkomen. Heb al eens een voedselvergiftiging opgelopen op het terrein van Pinkpop net voor Springsteen zou optreden waardoor ik ziek aan de zijkant het concert heb moeten aanschouwen. Het concert in Den Haag moet een onvergetelijke worden om die Pinkpop dag eindelijk eens weg te spoelen (was er ook bij in Nijmegen maar toen ging ik niet voor Golden Circle, eeuwig spijt van).

Ik weet namelijk niet of er voorin soepel wordt omgegaan met mensen die even naar de wc moeten gedurende die uren. Ik heb er in ieder geval zin an, ondanks het feit dat niet het hele The River album gespeeld gaat worden. Denk wel dat we maar de druk moeten gaan opleggen om in ieder geval Drive All Night te spelen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Keyos op 02-06-2016 11:25:27 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_162696877
Toen Bruce in Nijmegen speelde was ik er om een uur of 1 a 2 al maar dacht nooit dat ik het meer zou gaan halen om in de golden circle te komen. Toen de hekken open gingen stroomde de GC al snel vol en ik dacht dat ik geen geluk meer had omdat ik andere mensen er al buiten zag gaan staan. Een vriend van mij zag echter dat er nog steeds mensen naar binnen liepen daar dus we probeerden het ook en kwamen gewoon binnen, kregen een polsbandje en konden vrij in en uit lopen. Wat een genot is dat! Pas toen we dat polsbandje hadden gingen we naar de wc, eten halen etc.. Eten op het terrein is trouwens wel kneiterduur maar gelukkig is het 'biologisch' *kuch kuch* onzin *kuch kuch*. Ook tijdens het concert kun je rustig uit en in lopen als je naar de WC moet. Als GC heb je je eigen in- en uitgang van dat vak. Ideaal!

Dit jaar ga ik een paar uur eerder al voor de hekken staan. Voor zover ik weet wordt er in Nederland, gelukkig, geen achterlijk nummertjessysteem gebruikt maar misschien ook wel. Ik heb daar in ieder geval niets van gemerkt.

Zorg dat je wat water hebt dat je kunt drinken totdat je naar binnen gaat want dan moet je het flesje toch weg gooien.

Ik heb er ook zin in en hoop ook ten stelligste op Drive All Night.
pi_162703875
In Nijmegen werden er wel nummers gegeven aan de mensen die er 's ochtends (of de dag ervoor) al waren. Dit keer gaan we niet zo vroeg, omdat er ook niet-die-hards meegaan dit keer.

Ik moet nog even kijken waar we onze auto neer gaan zetten. Meestal kies ik voor een P+R of woonwijk in de buurt om dan het laatste stukje met het OV te gaan, maar ik ken Den Haag niet zo goed. Hier mensen met tips?
pi_162708674
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 22:15 schreef Gogo83 het volgende:
In Nijmegen werden er wel nummers gegeven aan de mensen die er 's ochtends (of de dag ervoor) al waren. Dit keer gaan we niet zo vroeg, omdat er ook niet-die-hards meegaan dit keer.

Ik moet nog even kijken waar we onze auto neer gaan zetten. Meestal kies ik voor een P+R of woonwijk in de buurt om dan het laatste stukje met het OV te gaan, maar ik ken Den Haag niet zo goed. Hier mensen met tips?
Uit welke richting kom je? Ik zou zeggen ergens de wijk Mariahoeve of anders in Wateringen. Dan met tram 6 (Mariahoeve) naar centraal station of tram 17 (Wateringen) naar Korte Voorhout (das bij Malieveld voor de deur).
Take on the situation, but not the torment ...
pi_162748373
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 06:51 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Uit welke richting kom je? Ik zou zeggen ergens de wijk Mariahoeve of anders in Wateringen. Dan met tram 6 (Mariahoeve) naar centraal station of tram 17 (Wateringen) naar Korte Voorhout (das bij Malieveld voor de deur).
Thanks voor de tips!! Wij komen vanaf de A12 dus dan is Mariahoeve handiger. Zat zelf ook nog te denken aan station Voorburg, maar de P+R daar is volgens google heel klein, dus vraag me af hoe handig dat is..

[ Bericht 60% gewijzigd door Gogo83 op 04-06-2016 21:07:23 ]
pi_162750591
Pfoe, Malieveld al om 15uur open... Hoelaat aanwezig voor n plekje in t voorste vak?

Had gehoopt nog n beetje te kunnen uitslapen na n weekend Pinkpop, mehja...
pi_162753411
Goffertpark was al eerder open dan 15:00u maar toen waren er ook 2 support acts om de tijd te doden.
Uitslapen zul je maandag moeten doen (als je net als ik een vrije dag genomen hebt dan) ;-)

Ik ben er in ieder geval flink vroeg en als dat niet helpt is het jammer dan want ik ga niet een nacht voor de venue liggen maffen :)
pi_162754389
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 23:34 schreef Jumpstone het volgende:
Goffertpark was al eerder open dan 15:00u maar toen waren er ook 2 support acts om de tijd te doden.
Uitslapen zul je maandag moeten doen (als je net als ik een vrije dag genomen hebt dan) ;-)

Ik ben er in ieder geval flink vroeg en als dat niet helpt is het jammer dan want ik ga niet een nacht voor de venue liggen maffen :)
Goffert eerder? Weet k al niet meer :P
pi_162758203
Roll call/pit info uit de FB groep Tramps Of The Lowlands, geschreven door 1 van de beheerders daar:

Den Haag heeft maar 1 type kaart waar het dus op neerkomt wie het eerst is kan in de pit ze sluiten de pit bij zo'n 5000 personen (ik ken de grote niet in den haag dus kan ook meer of minder zijn).Veel fans willen graag op de eerste rij staan voor het podium.Dus komen ze zo vroeg mogelijk soms dagen van te voren. Met de jaren steeds eerder. Maar je kan onmogelijk bv 48 uur op de zelfde plek blijven staan. Je moet ook wel eens wat eten of schijten bv.In de jaren zijn er wat systemen gekomen.door fans zelf. (Vandaar dat bv Mojo ook zal zeggen dat er geen nummersysteem is).
Tegenwoordig gaat dit erg gestructureerd. De eersten maken een lijst en geven nummers uit. Op de lijst staat naast je nr je naam. Je kan gewoon vrij rond lopen als je maar op bepaalde tijd aanwezig bent voor wat ze noemen de rowcall als je niet aanwezig bent word je naam door gestreept en kan je dus weer achteraan aan sluiten.
Het idee is dan ook niet dat je helemaal weg gaat maar wel gewoon in de buurt blijft het is overigens over het algemeen ook erg gezellig in de rij.De security van Bruce werkt bijna altijd mee met dit zelf opgezette systeem en zorgt dat de locale crew/Security de eerste zo 1200 man een gekleurd bandje krijgen voor de pit en gaan deze 1200 per groepjes naar binnen en de eerste kan dus plek bij het podium en de rijen er achter na die 1200 man gaat gewoon wie vooraan staat naar binnen en kunnen dus nog zo 4000 man ook in de pit maar niet vooraan in de pit.
  zondag 5 juni 2016 @ 10:46:17 #269
263417 Keyos
Like a Boss
pi_162758535
Dank voor de info allemaal. Denk dat ik gewoon vroeg in de ochtend (voorbereid) die kant op ga. Wat water en makkelijk eten mee en dan maar overleven voor het podium. Ben gelukkig met een maat zodat we één voor één uit de pit kunnen gaan en de plek kunnen behouden.Mag er vanuit gaan dat er enige collegialiteit heerst als je daar 8 uur voor een podium moet doorbrengen (aangezien het veld al verschrikkelijk vroeg open gaat). In 8 uur tijd moet iedereen wel een keer naar de wc.

[ Bericht 2% gewijzigd door Keyos op 05-06-2016 12:45:28 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_162760209
Kaart in de aanbieding, e-ticket tegen kostprijs (90 eu). Kan ik er hier iemand blij mee maken?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_162760778
@Keyos
De mensen die eenmaal in de pit staan zijn normaliter erg relaxed en vriendelijk omdat ze weten dat ze de ultieme concertplek bereikt hebben en waar geen figuren zullen staan die constant er (dronken) doorheen lopen te ouwehoeren :)
  zondag 5 juni 2016 @ 13:47:31 #272
263417 Keyos
Like a Boss
pi_162761521
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 13:09 schreef Jumpstone het volgende:
@Keyos
De mensen die eenmaal in de pit staan zijn normaliter erg relaxed en vriendelijk omdat ze weten dat ze de ultieme concertplek bereikt hebben en waar geen figuren zullen staan die constant er (dronken) doorheen lopen te ouwehoeren :)
Dat leek me ook inderdaad, die hebben er wat voor over. Daar moet je overigens zo fit voor zijn dat je het helemaal niet kunt veroorloven om drinken te zijn, dan houd je die uren niet vol.

Can't wait, wordt een lange dag, zal helemaal kapot gaan, maar worth it :).
pi_162785187
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Kaart in de aanbieding, e-ticket tegen kostprijs (90 eu). Kan ik er hier iemand blij mee maken?
Inmiddels verkocht.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_162837112
De weersvooruitzichten mogen wel wat beter worden.....
pi_162837965
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:23 schreef Luni het volgende:
De weersvooruitzichten mogen wel wat beter worden.....
"We'd go home, but it's just not raining hard enough yet!"
B. Springsteen, Nijmegen, 2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')