abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 mei 2016 @ 09:58:59 #226
217702 Lonaa
Honger!
pi_162455178
*O* *O* *O* *O* *O* MIJN KAARTJE IS GEKOCHT *O* *O* *O* *O* *O*

1 down, 1 to go, dan kan vader ook mee O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162458490
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:29 schreef Jumpstone het volgende:
Of request only :)
Maar dan wel van random bordjes verspreid uit het stadium. niet alleen van de mensen vooraan, waar mensen soms zulke obscure nummers aanvragen, enkel voor eigen statistiek geilheid. Stond er in Duitsland ook naast een stel, die wouden een of andere outtake van tracks horen, "want die miste nog op het lijstje"
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 25 mei 2016 @ 08:06:50 #228
263417 Keyos
Like a Boss
pi_162481440
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 07:36 schreef Jumpstone het volgende:
Hij heeft in Brooklyn gezegd dat dat de laatste 2 concerten zijn waarin hij The River in zijn volledigheid zou spelen. Voordeel er van is dat de concerten een stuk minder voorspelbaar zijn. Helaas lijkt hij nu River-nummers snel te laten vallen ten voorkeur van BITUSA nummers. In Madrid zijn maar 7 River-nummers gespeeld en 9 BITUSA-nummers. Ik vind het erg jammer want qua setlists lijkt het de Wrecking Ball-tour weer en hoewel ik groot fan ben heb ik ook 2 concertkaarten gekocht omdat ik voornamelijk The River wil horen met een Stolen Car, Drive All Night en Wreck On The Highway. Vooralsnog ziet het er heel erg als een Greatest Hits-tour uit en worden enkel de meest commerciële River-nummers nog gespeeld. Ik hoop eigenlijk dat dat nog veranderd want anders gaat het toch een beetje als een concert aanvoelen dat ik al een keer gezien heb en dat gevoel is onterecht :)

Dit zou een tour kunnen worden of zijn waarbij juist de zeldzamere nummers meer aandacht krijgen. Hij speelt geen enkel nummer van 'Magic', mijns inziens een top 5 album en zo zijn er nog veel meer nummer in zijn catalogus die men live wil horen. Helaas krijgen we weer een Sunny Day, Rising, Twist & Shout en meer van die fillers.

Dat ie nog maar even goed op mag warmen tot 14 juni hier in Europa :)
Dat zou inderdaad heel zonde zijn als het straks meer Born in the USA nummers zouden zijn dan The River. Ze hebben de Tour ook op die manier gepromote, dan moeten ze dat ook uitvoeren. Ik had zelf de hoop eens Point Blank, Independance Day en Drive All Night te horen maar die hoop is een beetje vervlogen nu.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_162482429
@FruityLoop
Ik zou juist die nummers van Tracks ook wel meer willen horen hoor. Ik kan er juist nooit zo tegen als mensen Dancing In The Dark en dergelijke gaan aanvragen. Een nummer wat al onwijs vaak gespeeld wordt. Die bordjes moet je gebruiken om Bruce te prikkelen om van het veilige pad af te stappen ;-)

@Keyos
Het zou inderdaad erg zonde zijn want vooralsnog is het meer een Wrecking Ball Tour concert dan een River-concert maar de leg is nog maar net begonnen dus we zullen het af moeten wachten. Vanavond staat ie in de UK en ik ben benieuwd wat hij dan zal spelen en of hij de afgelopen 4 dagen van rust gebruikt heeft om de setlist te bestuderen. Mijn hoop op de echte exclusievere River-nummers is ook wel wat vervlogen ja.
  woensdag 25 mei 2016 @ 23:02:25 #230
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
  donderdag 26 mei 2016 @ 12:47:53 #231
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_162513337
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_162526272
Dit gaf me een grote glimlach op mijn gezicht vandaag :-)

pi_162534549
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 07:36 schreef Jumpstone het volgende:
Hij heeft in Brooklyn gezegd dat dat de laatste 2 concerten zijn waarin hij The River in zijn volledigheid zou spelen. Voordeel er van is dat de concerten een stuk minder voorspelbaar zijn. Helaas lijkt hij nu River-nummers snel te laten vallen ten voorkeur van BITUSA nummers. In Madrid zijn maar 7 River-nummers gespeeld en 9 BITUSA-nummers. Ik vind het erg jammer want qua setlists lijkt het de Wrecking Ball-tour weer en hoewel ik groot fan ben heb ik ook 2 concertkaarten gekocht omdat ik voornamelijk The River wil horen met een Stolen Car, Drive All Night en Wreck On The Highway. Vooralsnog ziet het er heel erg als een Greatest Hits-tour uit en worden enkel de meest commerciële River-nummers nog gespeeld. Ik hoop eigenlijk dat dat nog veranderd want anders gaat het toch een beetje als een concert aanvoelen dat ik al een keer gezien heb en dat gevoel is onterecht :)

Die is gisteren gespeeld
pi_162534600
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:26 schreef Jumpstone het volgende:
Dit gaf me een grote glimlach op mijn gezicht vandaag :-)

*O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_162535098
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 10:42 schreef Luni het volgende:

[..]

Die is gisteren gespeeld
Working On The Highway is gespeeld. Wreck niet helaas :(
  FOK!fotograaf vrijdag 27 mei 2016 @ 11:16:35 #236
842 Zorro
Z
pi_162535236
Ik heb kaarten gekocht OMDAT het de tour met The River was.
ALs dat niet meer zo is ben ik er mooi klaar mee.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_162535457
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 11:16 schreef Zorro het volgende:
Ik heb kaarten gekocht OMDAT het de tour met The River was.
ALs dat niet meer zo is ben ik er mooi klaar mee.
Is wel spijtig inderdaad :( :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_162536208
Ik had sowieso wel kaarten gekocht alleen had ik, toen ik de kaarten kocht, de verwachting dat ik heel veel nummer zou gaan horen die ik nog niet eerder live gehoord had. Helaas zijn de meest exclusieve nummers van The River geschrapt en vervangen door dooddoeners als Sunny Day. Nog 2,5e week tot Den Haag. Ik ga het vast naar mijn zin hebben maar ik ben bang dat ik voornamelijk zal denken aan het gemis van de nummers die ik in 1e instantie verwachtte te horen.
pi_162536279
Precies alle goede River nummers worden niet meer gespeeld...dacht dat tenminste Drive All night nog wel stand zou houden, maar die is ook al een paar keer op rij niet meer gespeeld :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  FOK!fotograaf vrijdag 27 mei 2016 @ 12:11:11 #240
842 Zorro
Z
pi_162536517
Het idee was: Datum kwam al moeilijk uit, maar toch maar doen.

Ik denk dat het nu wordt: Marktplaats here I come. Al was het maar uit principe. Het wordt nl wel gewoon gebracht als "The River Tour". Daar kan ik niet zo goed tegen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_162557378
Elke artiest of band noemt vaak zijn tour naar het laatste album wat uitgebracht is. Daar is niets nieuws onder de zon. Bryan Adams heeft nu zijn 'Get Up!'-tour bijvoorbeeld. Dat wil niet zeggen dat je alle nummers van dat album te horen krijgt. Ik ben het met je eens dat ze de indruk gewekt hebben tijdens het begin van de tour dat op elk concert alle nummers van The River zouden worden gespeeld maar ik kan me het goed voorstellen dat je het na 30 concerten wel zat bent als band om elke avond hetzelfde te doen.

Ierland heeft een vrij sterke show gekregen vanavond met een aantal requests, rarities en River songs. Nog altijd niet de River songs die ik wil horen maar ik denk dan maar dat hoe langer hij ze niet speelt hoe groter de kans is dat hij ze in Den Haag wel speelt. Wishful thinking!

Maar nogmaals, een tour vernoemen naar je laatste release wil niet zeggen dat alles van die release per definitie gespeeld wordt.
De concerten worden er nu wel onvoorspelbaarder door en daar ben ik wel weer blij mee.
pi_162561652
Ik zie dat hij Purple Rain ook al een tijdje niet meer heeft gespeeld. Jammer, leek me wel grappig :9

Nu hopen op Atlantic City in Den Haag (en dat hij Because The Night er in houdt)

Edit:
Oh, en I'm going down _O_

[ Bericht 10% gewijzigd door Spelvout op 28-05-2016 12:28:32 ]
pi_162570008
Because The Night er in? Echt? Volgens mij ben ik de enige die rode vlekken in zijn nek krijgt van dat nummer. Net als The Rising en Lonesome Day haha!
Naast alle rarities blijf ik gewoon hopen op Drive All Night en Wreck. Maar Mans Job, Be True, Human Touch, Brilliant Disguise en Tougher Than The Rest zou ik ook machtig vinden!
pi_162574752
Wat me nou gaaf zou lijken, als ze Radar Love spelen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Luni op 28-05-2016 21:49:52 ]
pi_162584176
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:27 schreef Luni het volgende:
Wat me nou gaaf zou lijken, als ze Radar Love spelen!
Obvious troll is obvious :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 18:39 schreef Jumpstone het volgende:
Because The Night er in? Echt? Volgens mij ben ik de enige die rode vlekken in zijn nek krijgt van dat nummer. Net als The Rising en Lonesome Day haha!
Naast alle rarities blijf ik gewoon hopen op Drive All Night en Wreck. Maar Mans Job, Be True, Human Touch, Brilliant Disguise en Tougher Than The Rest zou ik ook machtig vinden!
Die solo van Nils Lofgren, daar kun je toch niet op haten _O_


Maar wellicht dat ik als gitarist een iets andere kijk op nummers heb :)
pi_162585184
Ik vind het soleerwerk altijd erg rommelig van Nils en al helemaal van Steven. Heel basis en redelijk wat 'foutjes'. Dat wordt voor mij ook erg versterkt door het effect wat Nils op zijn gitaar heeft waardoor het nog minder transparant en meer een brei wordt. Het spijt me, ik ben daar gewoon niet zo'n fan van :-)

Overigens, ik ben zelf ook muzikant, enkel geen gitarist. Mijn broer is ook een gitarist en hij heeft inderdaad vaak daardoor zelf een andere kijk op nummers omdat hij de gitaarpartij beter kan ontleden. Ieder zijn voorkeur :-)
pi_162585351
Iemand nog tips over waar te parkeren? Ik zag dat je een parkeerkaart kon kopen, maar dan moet je nog wel met een pendelbus mee. Niet mijn voorkeur, maar dat is op zich ook prima als het een enorm gekloot scheelt. Je hebt natuurlijk ook nog die parkeergarage bij het malieveld zelf, maar volgens mij is dat aan het einde van de avond helemaal niet meer te doen.
Feyenoord Rotterdam
pi_162606026
Ik heb een parkeerkaart gekocht. Gratis vervoer met de pendelbus vind ik meestal wel fijn. Je staat dan niet in de drukte bij het Malieveld zelf maar er buiten dus vaak is het zo dat zodra je bij je auto bent je ook gelijk weg kunt en die pendelbussen rijden doorgaans af en aan.
  maandag 30 mei 2016 @ 16:05:49 #249
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_162621412
Ik kan U2 waarderen, maar Bono zingt hier niet heel zuiver.

“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_162643392
Mojo heeft het tijdschema voor het concert in Den Haag bekendgemaakt:
Om 15.00 uur gaan de deuren open
Om 18.00 uur start het voorprogramma (Stereophonics)
Om 19.30 uur start Springsteen
Verwacht einde: 23.00 uur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')