PSG gaat hem winnen. Gelijkspelletje stamford bridge en winst in Parijs.quote:
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:18 schreef Rickertman96 het volgende:
PSG wint dit makkelijk: 2-0
Ibra zal 2 wedstrijden lang onzichtbaar zijn.
We quoten deze even mocht het een spektakelstuk worden, dan slaan we je hier natuurlijk de rest van de week mee om de oren, dat begrijp je hopelijk welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk , een potje schaak van anderhalf uur
Ik ben er ook van overtuigd dat het een kutpot wordt. Derhalve ben ik weg tot en nabij het laatste kwartier.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We quoten deze even mocht het een spektakelstuk worden, dan slaan we je hier natuurlijk de rest van de week mee om de oren, dat begrijp je hopelijk wel
Ik zal erkentelijk mijn fout toegeven mocht het losgaan maar ik zal er niet op rekenenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We quoten deze even mocht het een spektakelstuk worden, dan slaan we je hier natuurlijk de rest van de week mee om de oren, dat begrijp je hopelijk wel
Blackcard Greg hahahahaquote:Op maandag 15 februari 2016 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Blackcard Greg in de basis, waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Barcelona wint makkelijk de CL.
Mee eens.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Barcelona wint makkelijk de CL.
Vooral op MSN valt geen zinnig antwoord te verzinnen. Als zelfs Guardiola niet weet hoe, kan je beter stoppen met proberen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Mee eens.
Gewoon veel meer kwaliteit dan de rest.
En ze hebben ook wel een aardig middenveldquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral op MSN valt geen zinnig antwoord te verzinnen. Als zelfs Guardiola niet weet hoe, kan je beter stoppen met proberen.
Watquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:17 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet eindelijk hoe Leo Oldenburger eruit ziet
Hij komt best vaak op tvquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:17 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet eindelijk hoe Leo Oldenburger eruit ziet
Daar teken ik ook voor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik hoop eigenlijk niet dat Barcelona weer de CL wint, al zijn ze natuurlijk wel dik favoriet. Doe mij maar een keer geen Barcelona/Bayern/Real maar gewoon PSG of Juve. Al gaat dat laatste niet gebeuren waarschijnlijk.
Als hij de CL niet wint heeft hij in principe gefaald bij Bayernquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Guardiola de CL wint, want met Manchester City duurt dat nog wel even.
In 2013/14 heeft hij door eigen tactisch falen van Real Madrid verloren. Vorig seizoen was er gewoon niets aan te doenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Als hij de CL niet wint heeft hij in principe gefaald bij Bayern
Wat dom.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:24 schreef GGMM het volgende:
Oh fuck, ik denk de hele tijd dat je onlogisch bent.
Hahaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:24 schreef GGMM het volgende:
Het is teringvervelend als mensen dezelfde UI hebbenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:24 schreef GGMM het volgende:
Klopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is teringvervelend als mensen dezelfde UI hebben
Kinderachtig zelfs.
Dat was echt dodelijk saai.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje niet meer op tv
Nee joh, genot.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was echt dodelijk saai.
Heb jij wel genoeg 'swag' om bij mij te horen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:32 schreef GGMM het volgende:
Ik juich voor Zlatan, omdat ik graag bij Kopsterk hoor.
Ik ook. Kopsterk kent mij heel goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:32 schreef GGMM het volgende:
Ik juich voor Zlatan, omdat ik graag bij Kopsterk hoor.
Als ik enigszins swag had koos ik wel iemand mét enige status of met enig gevoel voor humor of enige persoonlijkheid uit om bij te horen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb jij wel genoeg 'swag' om bij mij te horen?
Huh net zei je nog..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik juich voor Chelsea en hun totaalvoetbal
Sow.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik enigszins swag had koos ik wel iemand mét enige status of met enig gevoel voor humor of enige persoonlijkheid uit om bij te horen.
Het verschil tussen LR en GGMM is vrij duidelijk hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Huh net zei je nog..
wacht...
JIJ OOK AL BEZIG MET DAT UI-KOPIEER GEDOE
Ik om dezelfde reden waarom jij met Gudelj rondloopt. Als het je niet zint moet je Onlogisch maar DM'enquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Huh net zei je nog..
wacht...
JIJ OOK AL BEZIG MET DAT UI-KOPIEER GEDOE
Kijk, zo ken ik je weer. Word er altijd een beetje ongemakkelijk van als je cynisch bij mij loopt te slijmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik enigszins swag had koos ik wel iemand mét enige status of met enig gevoel voor humor of enige persoonlijkheid uit om bij te horen.
Zo cynisch was ik nou ook weer niet, stiekem vind ik jou best een ok user.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kijk, zo ken ik je weer. Word er altijd een beetje ongemakkelijk van als je cynisch bij mij loopt te slijmen.
Voetbal via een stream kijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben al 4 reclames van een minuut of langer verder bij de nu.nl stream
Ik heb geen tv-modulequote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbal via een stream kijken
Pauper.
Ik wilde net vragen wat de weddenschap precies was, maar eigenlijk ben ik helemaal niet benieuwd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik om dezelfde reden waarom jij met Gudelj rondloopt. Als het je niet zint moet je Onlogisch maar DM'en
Ik dus ook, zat al boos naar de gids te kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:37 schreef GGMM het volgende:
Oh, uit automatisme schakel ik nog steeds naar de NOS als er CL is.
En terecht.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat de weddenschap precies was, maar eigenlijk ben ik helemaal niet benieuwd.
'ok' kan ik prima mee leven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo cynisch was ik nou ook weer niet, stiekem vind ik jou best een ok user.
Ga weg faggotquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef Ploplap het volgende:
Veel plezier met de wedstrijd!!
#KNOLPOWER
#DIKKEVETTEPEACE
Lavenderr, KingRoland en ik haten EnzoKnol.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef Ploplap het volgende:
#KNOLPOWER
#DIKKEVETTEPEACE
Scheer je wegquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef Ploplap het volgende:
#KNOLPOWER
#DIKKEVETTEPEACE
Dat begrijp ik, iemand die zo onzeker is over zijn geaardheid vindt het vaak lastig om iets aardigs te zeggen tegen een man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
'ok' kan ik prima mee leven.
Nee, ik ga niks liefs terugzeggen nu!
Volgens mij zijn jouw ballen nog niet eens ingedaaldquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Ik heb nog geen baardgroei, sorry!
#KNOLPOWER!!
Hahaha, dit is ook lekker hoor. Pak ze maar aan!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef Ploplap het volgende:
[..]
#KNOLPOWER!!
Het is gewoon super leuk om naar te kijken en het is voor jong en oud!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef Kopsterk het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die EnzoKnol zoveel subscribers heeft
Omdat hij een fucking grote fanbase heeft van kids tot 12 jaarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef Kopsterk het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die EnzoKnol zoveel subscribers heeft
Leuk, maar je kan nu weer ophouden met die Enzoknol gedoe hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:40 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Het is gewoon super leuk om naar te kijken en het is voor jong en oud!
#KNOLPOWER
Wat de fuck is dit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef Ploplap het volgende:
[..]
#KNOLPOWER!!
Kijk, dat is intimiderende taal.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk, maar je kan nu weer ophouden met die Enzoknol gedoe hier.
Niemand hoeft dat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn mensen die naar Leo Oldenburger moeten luisteren.
Hahahahahahaha.
Wat een narigheidquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn mensen die naar Leo Oldenburger moeten luisteren.
Hahahahahahaha.
http://vocaroo.com/quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk, maar je kan nu weer ophouden met die Enzoknol gedoe hier.
Nee, ik wil best toegeven wanneer ik gedisst ben, maar dit is echt ontzettend slap.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, iemand die zo onzeker is over zijn geaardheid vindt het vaak lastig om iets aardigs te zeggen tegen een man.
Ik geef toe dat dit niet mijn sterkste post was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, ik wil best toegeven wanneer ik gedisst ben, maar dit is echt ontzettend slap.
Dit verwacht ik van de Dj_day-V's van deze wereld.
Uh, okéquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, ik wil best toegeven wanneer ik gedisst ben, maar dit is echt ontzettend slap.
Dit verwacht ik van de Dj_day-V's van deze wereld.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:44 schreef Zorro het volgende:
Chelsea
Guus
Om even de toon te zetten.
Hoi Davy.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom we gaan hem in elkaar slaan.
Is goed, misschien wil GGMM het wel filmenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nogmaals, ik wil jou niet filmen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is goed, misschien wil GGMM het wel filmen
Zeg dan 2 of meer. Dit is anders een zeer veilige weddenschap.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Als Chelsea met meer dan 2 doelpunten verschil wint dan mag Davy 1 week lang een UI voor mij uitkiezen.
Ik ben niet bang voor jullie!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Done.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg dan 2 of meer. Dit is anders een zeer veilige weddenschap.
Zo, ben jij ook even op je plek gezetquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor jullie!
(nee maar plz doe me niets aan ok ik neem alles terug het was maar een grapje![]()
![]()
)
Leuke UI.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo, ben jij ook even op je plek gezet
Goeie UI, blij dat je ook meedoetquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo, ben jij ook even op je plek gezet
Je beledigt hiermee de intelligentie van René. Je beseft je dat wel toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:49 schreef KingRoland het volgende:
Hij gebruikt gewoon Photoshop René.
Goede spelers hoor ondanks de leeftijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Met types als Maxwell en T Motta ga je het niet redden
Troost je, dat valt ontzettend mee. Ik heb namelijk geen idee wat hij bedoelt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je beledigt hiermee de intelligentie van René. Je beseft je dat wel toch?
Ik heb mij dus altijd afgevraagd he. Als jij uit 1990 komt waarom zie ik jou dan zo vaak spreken over gebeurtenissen uit het begin van de jaren 90?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Met types als Maxwell en T Motta ga je het niet redden
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troost je, dat valt ontzettend mee. Ik heb namelijk geen idee wat hij bedoelt.
Photoshop plaatje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troost je, dat valt ontzettend mee. Ik heb namelijk geen idee wat hij bedoelt.
Nee, ze willen op jouw username lijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:50 schreef Zorro het volgende:
Is dat een nieuwe rage bij Chelsea om zo'n maskertje op te zetten? Die stomme gekleurde voetbalschoenen begonnen ook zo bij een paar spelers.
Dat moet jou toch wel aanspreken anders.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:50 schreef Zorro het volgende:
Is dat een nieuwe rage bij Chelsea om zo'n maskertje op te zetten? Die stomme gekleurde voetbalschoenen begonnen ook zo bij een paar spelers.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee, ze willen op jouw username lijken.
Fansquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee, ze willen op jouw username lijken.
Leuke UIquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet jou toch wel aanspreken anders.
xDquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Te laat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:50 schreef Zorro het volgende:
Al ben ik wel weer een beetje klaar met mijn vriend Nettoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Hallo.
Gelukkig doe jij niet mee met die idiote UI hype
Als je maar geen Kramer UI neemtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al ben ik wel weer een beetje klaar met mijn vriend Netto
Ik begrijp de hype ook niet echt. Ik ben gelukkig sinds vanmiddag van die kwast verlost. Na 6 fucking maanden.quote:
Hij heeft een brommer met een geel kenteken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heeft die keeper van Arsenal eigenlijk zo'n ding op zijn hoofd?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij heeft een brommer met een geel kenteken.
Svenquote:
Bravo het is je gelukt. Ik moest een keer om je post lachen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij heeft een brommer met een geel kenteken.
Dit kijkt wel een stuk prettiger jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp de hype ook niet echt. Ik ben gelukkig sinds vanmiddag van die kwast verlost. Na 6 fucking maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |