abortus en waarom dat verboden moet worden volgens extreme jimmyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Waar hebben we het eigenlijk over?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga elk huis langs, je hebt toch tijd over
Nee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee je bent gwn lekker aan het trollen
terechtquote:
hij is al dagen niet online geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook
Lekker inwrijven bij die kale
Oh, dan blijf ik bij mijn standpunt dat Jimmy een randdebiel is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
abortus en waarom dat verboden moet worden volgens extreme jimmy
Of je overdrijft evenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind het schrikbarend dat types als jij hier niet serieus over nadenken. Als ik gelijk heb, is er sprake van een barbarij in de westerse samenleving van enorme proporties. Dat kan je toch niet zo even negeren?
pre-birthday depressionquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij is al dagen niet online geweest
Dan moet hij er wel zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:36 schreef Toto69 het volgende:
Vannacht om 00.00 wordt die kale 40
Topic staat klaar, be there
stiekem heb je mij zo vaak zien rondwaggelen daar terwijl je op vrijthof ofzo jonko opsteekt, stomm smiecht.quote:
Iedereen heeft een mening, maar er is maar één waarheid, en als ik gelijk heb heeft onze samenleving een probleem.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft zijn eigen mening, die kun jij echt niet veranderen hoor. Dus je hoeft het niet IS-style te gaan forceren
Wat met minder kilootjes kaolo hardquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Als jullie van het andere geslacht waren geweest, zou je jezelf dan geven?
vrijthof is echt een kutplekquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
stiekem heb je mij zo vaak zien rondwaggelen daar terwijl je op vrijthof ofzo jonko opsteekt, stomm smiecht.
Er is helemaal niet maar één waarheid, al snap ik dat jij te dom bent om een andere waarheid dan je eigen waarheid te zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iedereen heeft een mening, maar er is maar één waarheid, en als ik gelijk heb heeft onze samenleving een probleem.
hij ligt toch al op bedquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:36 schreef Toto69 het volgende:
Vannacht om 00.00 wordt die kale 40
Topic staat klaar, be there
jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Zou zelfs mn eigen kloon snoeihard neuken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Iets is, of iets is niet. Slechts één optie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er is helemaal niet maar één waarheid, al snap ik dat jij te dom bent om een andere waarheid dan je eigen waarheid te zien.
mijn comment skip je maar voor het gemakquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iedereen heeft een mening, maar er is maar één waarheid, en als ik gelijk heb heeft onze samenleving een probleem.
Zou dan lesbisch zijn wssquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Gemist, ik moet op redelijk wat mensen reageren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
mijn comment skip je maar voor het gemak
Oh. Je kunt wel een siliconen afdruk van je eigen piel laten makenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou zelfs mn eigen kloon snoeihard neuken.
antidrugs terwijl ie zichzelf wel de tering in zuiptquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:40 schreef McNulty het volgende:
jimmydean:
anti abortus
anti scheiding
anti rassenmenging
anti hoofddoek op een school
mis ik nog wat?
Lijkt me prettig wel, alleen zwart/wit zien, en geen grijstinten kunnen onderscheiden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iets is, of iets is niet. Slechts één optie.
autisme hèquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lijkt me prettig wel, alleen zwart/wit zien, en geen grijstinten kunnen onderscheiden.
Rassenmenging is wat genuanceerder dan je het hier stelt, verder klopt het wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:40 schreef McNulty het volgende:
jimmydean:
anti abortus
anti scheiding
anti rassenmenging
mis ik nog wat?
Ik heb geen problemen met mezelf de tering in te zuipen, maar ben dan ook niet anti drugs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
antidrugs terwijl ie zichzelf wel de tering in zuipt
preciesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met mezelf de tering in te zuipen, maar ben dan ook niet anti drugs.
anti Franks strafrad op schoolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:40 schreef McNulty het volgende:
jimmydean:
anti abortus
anti scheiding
anti rassenmenging
mis ik nog wat?
Logisch gezien is alles binair. Sorry dat dat je niet aanstaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lijkt me prettig wel, alleen zwart/wit zien, en geen grijstinten kunnen onderscheiden.
oh jaquote:
Nee, niet alles is binair. Sorry dat je dat niet in kunt zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Logisch gezien is alles binair. Sorry dat dat je niet aanstaat.
Ofwel abortus is moord, ofwel het is geen moord. Daar zit niks tussen.
Doodslagquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen belonen voor slecht gedrag jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja
vond dat juist een bazenactie van frank
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
gwn niet zo zuur doen gvdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen belonen voor slecht gedrag ja
Oh jawel hoor, alle feiten zijn ofwel waar, ofwel niet waar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, niet alles is binair. Sorry dat je dat niet in kunt zien.
strafrad?quote:
Hoe kan een feit niet waar zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, alle feiten zijn ofwel waar, ofwel niet waar.
Met de 3 deuren is het 66%quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef HPLC het volgende:
Lijkt wel een loterij, 50% kans dat je wel wint en 50% dat je niet wint.
Mijn leerlingen mogen mij anders graag.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef Crip het volgende:
ik vind het nog steeds erg dat jimmy een docent wordt
Klopt. Feiten zijn juist of onjuist. Dat betekent niet dat sociaalpolitieke vraagstukken juist of onjuist zijn. Maar als jij alles zo wil bekijken, is dat prima. Snap dat leven met PDD-NOS niet makkelijk is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, alle feiten zijn ofwel waar, ofwel niet waar.
omdat je wss fake as fuck doet omdat je goede stagebeoordeling wilt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn leerlingen mogen mij anders graag.
Omdat je opvattingen voor je houdt. Wat heel verstandig is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
jimmy gaat je zo tr'enquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Hitler werd ook door veel mensen als sympathiek omschreven.
We hadden het over de bewering "abortus is moord" dit is ofwel waar, ofwel niet waar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt. Feiten zijn juist of onjuist. Dat betekent niet dat sociaalpolitieke vraagstukken juist of onjuist zijn. Maar als jij alles zo wil bekijken, is dat prima. Snap dat leven met PDD-NOS niet makkelijk is.
Mooi dat jij dit zo goed weet omdat je dagelijks mijn lessen bekijkt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
omdat je wss fake as fuck doet omdat je goede stagebeoordeling wilt.
Ja, en het is niet waar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We hadden het over de bewering "abortus is moord" dit is ofwel waar, ofwel niet waar.
Spot de fokkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Hitler werd ook door veel mensen als sympathiek omschreven.
Frank laat een ondeugende leerling aan een rad draaien, waar dan een straf op staat, kan plein vegen zijn of een stuk overschrijven, zoiets dergelijksquote:
boeie eerste ban is toch maar een dagquote:
Ik zit niet mijn persoonlijke opvattingen aan de leerlingen op te dringen nee, zouden alle docenten moeten doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Omdat je opvattingen voor je houdt. Wat heel verstandig is.
Streng Christelijke school zeker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
of juist een prijs winnenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank laat een ondeugende leerling aan een rad draaien, waar dan een straf op staat, kan plein vegen zijn of een stuk overschrijven, zoiets dergelijks
ohja chillequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie eerste ban is toch maar een dag
Minder toch? Dacht iets van 12 uurquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
boeie eerste ban is toch maar een dag
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Streng Christelijke school zeker.
hier ben ik het dan wel mee eensquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zit niet mijn persoonlijke opvattingen aan de leerlingen op te dringen nee, zouden alle docenten moeten doen.
ja maar dat zijn die afkoelbans ofzo bedoelde 'echte' banquote:
Veel staat of valt bij de interpretatie van zogenaamde feiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt. Feiten zijn juist of onjuist. Dat betekent niet dat sociaalpolitieke vraagstukken juist of onjuist zijn. Maar als jij alles zo wil bekijken, is dat prima. Snap dat leven met PDD-NOS niet makkelijk is.
Frank wint altijdquote:
behalve als het linkse indoctrinatie isquote:
Jij hebt zelf tegen mij gezegd dat je je opvattingen die je hier hebt niet op school naar buiten brengt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooi dat jij dit zo goed weet omdat je dagelijks mijn lessen bekijkt.
Bekijk het dan zo: de kans dat ik gelijk heb is absoluut aanwezig. Daarom alleen al zouden mensen eens goed de feiten moeten bestuderen. Als ik namelijk wel gelijk heb, zijn degenen die niets zeggen medeschuldig aan onrechtvaardig handelen in onze samenleving.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel staat of valt bij de interpretatie van zogenaamde feiten.
Het patent op de waarheid claimen is echt
NOU ENquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bekijk het dan zo: de kans dat ik gelijk heb is absoluut aanwezig. Daarom alleen al zouden mensen eens goed de feiten moeten bestuderen. Als ik namelijk wel gelijk heb, zijn degenen die niets zeggen medeschuldig aan onrechtvaardig handelen in onze samenleving.
Ik heb gezegd dat ik mijn leerlingen niet bombardeer met mijn persoonlijke opinie, klopt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij hebt zelf tegen mij gezegd dat je je opvattingen die je hier hebt niet op school naar buiten brengt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:51 schreef Remqo het volgende:
Het is 21:30 geweest en FreshFace is ook al een poosje weg.... toeval?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"Wir haben es nicht gewusst" kan je niet meer zeggen later.
Dat kunnen alleen gelovigen. Aldus Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel staat of valt bij de interpretatie van zogenaamde feiten.
Het patent op de waarheid claimen is echt
En claimt Teeuwen dat die opmerking waar is?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen gelovigen. Aldus Hans Teeuwen
Weet ik veel jonge hou op met je gemekker. Koop wel een geit als ik dat wil horenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En claimt Teeuwen dat die opmerking waar is?
Nee, ik mag niet kwetsen, mijn excuses en ik zalquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen gelovigen. Aldus Hans Teeuwen
Ik had bijna een topickill, kom jij weer met je strugglesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:55 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb Zalando leeg besteld en nu kan ik niet kiezen wat ik morgen het eerst aantrek
Het jurkje dat de meeste tieten/kont showedquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:55 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb Zalando leeg besteld en nu kan ik niet kiezen wat ik morgen het eerst aantrek
String duhquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:55 schreef Oberkullie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |