Beter zorgen ze dat de uitgaven een beetje op orde zijn. I.p.v. plukken en door de plee spoelen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:22 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Wat hebben rijken het toch zwaar![]()
.
Als één groep in Nederland nog best geplukt kan en mag worden dan zijn het de rijkere Nederlanders.
Dat is wel een heel algemene stelling waar je alle kanten mee op kan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:25 schreef vaduz het volgende:
[..]
Beter zorgen ze dat de uitgaven een beetje op orde zijn. I.p.v. plukken en door de plee spoelen.
Ik kan niet zeggen dat jouw stelling veel specifieker is. Maar wat betreft de uitgaven: er wordt overal gruwelijk veel verspild en via corruptie ontvreemd. Wat mij betreft mogen ze alle lokale overheden liquideren, om een nieuw systeem op te zetten, waarbij er alleen geld vrij gemaakt wordt indien echt nodig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:25 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Dat is wel een heel algemene stelling waar je alle kanten mee op kan.
In welke richting moeten de uitgaven op orde komen volgens jou?
Goed systeem. Alleen geld uitgeven als het echt nodig is!!! Revolutionair dit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:30 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat jouw stelling veel specifieker is. Maar wat betreft de uitgaven: er wordt overal gruwelijk veel verspild en via corruptie ontvreemd. Wat mij betreft mogen ze alle lokale overheden liquideren, om een nieuw systeem op te zetten, waarbij er alleen geld vrij gemaakt wordt indien echt nodig.
Revolutionair niet. (Net zo revolutionair om meer belasting te beuren) Alleen de uitvoering faalt wel een beetje op moment.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed systeem. Alleen geld uitgeven als het echt nodig is!!! Revolutionair dit.
Ja, omdat zeg maar.. de hele discussie.. wanneer geld uitgeven "echt nodig is".. En dus bepalen wat wel en niet "echt nodig is".. Een beetje de kern vorm van de hele politiek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Revolutionair niet. (Net zo revolutionair om meer belasting te beuren) Alleen de uitvoering faalt wel een beetje op moment.
Waar wordt geld verspild?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:30 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat jouw stelling veel specifieker is. Maar wat betreft de uitgaven: er wordt overal gruwelijk veel verspild en via corruptie ontvreemd. Wat mij betreft mogen ze alle lokale overheden liquideren, om een nieuw systeem op te zetten, waarbij er alleen geld vrij gemaakt wordt indien echt nodig.
Overalquote:
Jaquote:Corruptie en ontvreemding? Heb je het nog steeds over Nederland?
Een zo minimaal mogelijk systeem, waar de overheid enkel het monopoly heeft, waar het gewenst is dat de overheid het monopoly heeft.quote:Lokale overheden liquideren, zo zo, wat voor nieuw systeem moet dat dan worden?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:42 schreef vaduz het volgende:
[..]
Overal
[..]
Ja
[..]
Een zo minimaal mogelijk systeem, waar de overheid enkel het monopoly heeft, waar het gewenst is dat de overheid het monopoly heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |