Hoi Oberellaquote:
hoiquote:
Mag alleen niet als je ban hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarmee wegkomen vind ik nog het apartst.
Hey heb je al weer internet?quote:
Gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij heeft Retry meer kloons dan WCH
quote:
Zwakkelingen, beetje capituleren als iemand overdreven om aandacht gaat vragen. Gewoon stonewallen, zulke users.quote:
hjb over hermannquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Gewoon niet.
Ik heb een laast een keer mijn naam op fok gezocht.
Ik zweer ik was kapot lang niet geweest en ik zag 3000 posts met "kloontje van retry"
Sowieso die Hermann die guy denkt dat ik veel vrije tijd heb ofzo lmfaoooooooooooooo wat een sukkel is dat no offense 😂😂😂😂😂😂
Wat beledig je mijn dikke mattie nou?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Gewoon niet.
Ik heb een laast een keer mijn naam op fok gezocht.
Ik zweer ik was kapot lang niet geweest en ik zag 3000 posts met "kloontje van retry"
Sowieso die Hermann die guy denkt dat ik veel vrije tijd heb ofzo lmfaoooooooooooooo wat een sukkel is dat no offense 😂😂😂😂😂😂
Lol ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Zwakkelingen, beetje capituleren als iemand overdreven om aandacht gaat vragen. Gewoon stonewallen, zulke users.
Doen ze bij jou toch ook niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Zwakkelingen, beetje capituleren als iemand overdreven om aandacht gaat vragen. Gewoon stonewallen, zulke users.
Maar dan ben je er ook het snelst van afquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Ben al bff met Etto en Guus.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:53 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Lol ik mag jou wel.
Zijn we best friends nu?
ditquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan ben je er ook het snelst van af
Ik wist niet dat ie dik was 😭quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat beledig je mijn dikke mattie nou?
Ja, maar het is Oberella, die heeft altijd speciale aandacht nodigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Same.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:54 schreef Kurovski het volgende:
Posten met kloons is 1 ding. Kloons aanmaken met de intentie je voor te doen als een ander vind ik behoorlijk kwalijk.
dat mag dan ook niet volgens mijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:54 schreef Kurovski het volgende:
Posten met kloons is 1 ding. Kloons aanmaken met de intentie je voor te doen als een ander vind ik behoorlijk kwalijk.
Ja zeide de nazi's ook dat ze niks wiste daar trappen we nie in hequote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet origineel, had gisteren al dat scheldwoord gebruikt.
jij bent dat ook xxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |