Je schreeuwt en beledigt, meer zag ik nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:28 schreef TARDIS. het volgende:
SIMPELE ZIELEN ZIEN JULLIE NIET WAT JULLIE DOEN
meh, rommelig dagje vandaagquote:
Dat klopt* Nou goed?????????quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Hoe is dat waar in dit geval dan?
Wat?quote:
ninja edit hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat?
Hij zegt dat het afleidt van de inhoudt, jij bevestigt dat, ik snap alleen niet hoe in het voorbeeld dat jij gaf dat opgaat. Die puntjes bij ...durftevragen.... doet ze toch niet om af te leiden van de inhoud? Dat zou vaag zijn
.
Ik heb berouw. Ik smeek vergiffenis.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je schreeuwt en beledigt, meer zag ik niet
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bevestigt ipv bevestigd, nou nou.
Het leest lastig en daardoor is het lastig te volgen en leidt het af van de inhoud.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat?
Hij zegt dat het afleidt van de inhoudt, jij bevestigt dat, ik snap alleen niet hoe in het voorbeeld dat jij gaf dat opgaat. Die puntjes bij ...durftevragen.... doet ze toch niet om af te leiden van de inhoud? Dat zou vaag zijn
.
quote:
Ik weet wel een manier om mij te troostenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb berouw. Ik smeek vergiffenis.
Oh.. Mijn.. God ..quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha wat ne goei hij dacht dat hij mocht neuken hihihi![]()
![]()
![]()
![]()
wat ne dij'nkletser.
Zo gaat het hier al weken helaasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha wat ne goei hij dacht dat hij mocht neuken hihihi![]()
![]()
![]()
![]()
wat ne dij'nkletser.
Ik zuig als een professional.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier om mij te troosten
ah heloefa wats met jouquote:
en dan heb je mij niets gegevenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
Oke mensen heb zo lekker gegeten
RISOTTO MET IN DE OVEN GEBAKKEN WORTELS
Niet origineel, had gisteren al dat scheldwoord gebruiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zegt maar blijf met je poten van Matip af gvd.
Die is helaas eh, ja, hoe breng je zoiets....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
weet iemand eiglk waar wch gebleven is, heb hem al een tijd niet zien posten
Hij is dood rest in peacequote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
Ik vroeg het me ook al af.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die is helaas eh, ja, hoe breng je zoiets....
quote:
zou wel kunnen idd, al zijn die normaal vrij snel te spottenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af.
mss een nieuw kloontje?
Ik denk dat hij de SC kut vindt, en dat is niet onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af.
mss een nieuw kloontje?
Maar ik ben bezig met de allerlelijkste paint ooit, speciaal voor hemquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de SC kut vindt, en dat is niet onbegrijpelijk
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
guus heb ik ook al een tijd niet meer gezien
neem toch aan dat ie morgen wel even komt kijkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik ben bezig met de allerlelijkste paint ooit, speciaal voor hem
Ah, het is dus jouw schuld, wederom.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zit ik er dit keer wel in?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij wil niet meeten. Maar wallah was zo lekker.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
en dan heb je mij niets gegeven
gier
Speciaal voor hem, morgen is ie jarig.quote:
Wat leuk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Speciaal voor hem, morgen is ie jarig.
beetje optimistisch dit, hansquote:
retryquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef FreshHead het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel fresh-vers-hoofd-head combo's er nog over zijn 😂
Voor onder het lijstje users?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:48 schreef JimmyDean het volgende:
Misschien moet je een KLB paint maken voor de OP.
Daarmee wegkomen vind ik nog het apartst.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij heeft Retry meer kloons dan WCH
Iets met een kindercrèche ofzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor onder het lijstje users?
Hmm, daar zou ik wel wat voor kunnen verzinnen
WCH is het sws niet, dat heeft niets met een fris hoofd te makenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
Leuk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor onder het lijstje users?
Hmm, daar zou ik wel wat voor kunnen verzinnen
jij mag toch ook nog postenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarmee wegkomen vind ik nog het apartst.
Hoi Oberellaquote:
hoiquote:
Mag alleen niet als je ban hebt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarmee wegkomen vind ik nog het apartst.
Hey heb je al weer internet?quote:
Gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:50 schreef HPLC het volgende:
quote:
Zwakkelingen, beetje capituleren als iemand overdreven om aandacht gaat vragen. Gewoon stonewallen, zulke users.quote:
hjb over hermannquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Gewoon niet.
Ik heb een laast een keer mijn naam op fok gezocht.
Ik zweer ik was kapot lang niet geweest en ik zag 3000 posts met "kloontje van retry"
Sowieso die Hermann die guy denkt dat ik veel vrije tijd heb ofzo lmfaoooooooooooooo wat een sukkel is dat no offense 😂😂😂😂😂😂
Wat beledig je mijn dikke mattie nou?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Gewoon niet.
Ik heb een laast een keer mijn naam op fok gezocht.
Ik zweer ik was kapot lang niet geweest en ik zag 3000 posts met "kloontje van retry"
Sowieso die Hermann die guy denkt dat ik veel vrije tijd heb ofzo lmfaoooooooooooooo wat een sukkel is dat no offense 😂😂😂😂😂😂
Lol ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Zwakkelingen, beetje capituleren als iemand overdreven om aandacht gaat vragen. Gewoon stonewallen, zulke users.
Doen ze bij jou toch ook niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Zwakkelingen, beetje capituleren als iemand overdreven om aandacht gaat vragen. Gewoon stonewallen, zulke users.
Maar dan ben je er ook het snelst van afquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Ben al bff met Etto en Guus.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:53 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Lol ik mag jou wel.
Zijn we best friends nu?
ditquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan ben je er ook het snelst van af
Ik wist niet dat ie dik was 😭quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat beledig je mijn dikke mattie nou?
Ja, maar het is Oberella, die heeft altijd speciale aandacht nodigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Same.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:54 schreef Kurovski het volgende:
Posten met kloons is 1 ding. Kloons aanmaken met de intentie je voor te doen als een ander vind ik behoorlijk kwalijk.
dat mag dan ook niet volgens mijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:54 schreef Kurovski het volgende:
Posten met kloons is 1 ding. Kloons aanmaken met de intentie je voor te doen als een ander vind ik behoorlijk kwalijk.
Ja zeide de nazi's ook dat ze niks wiste daar trappen we nie in hequote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet origineel, had gisteren al dat scheldwoord gebruikt.
jij bent dat ook xxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |