nee hoor babequote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Soms is voorspelbaarheid niet slecht. Toch?
quote:
Is echt een kutbaan, je moet idd gewoon in je eentje zwoegen met al die teringzooi.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo iemand 25 kratten bier 4 verdiepingen omhoog laten tillen tegenover een AH en dan gaan genieten van hoe hard je diegene laat werken voor je.
pics mogen in dmquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb me al bijna een week niet geschoren. Moeilijk stoere baard on its way:D
Kan het mijn haatbaard toppen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
dWc groeit dat in één uur.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, of nouja, van een weekje, niet getrimmed of bijgewerktquote:
Koester die gave, doe ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, of nouja, van een weekje, niet getrimmed of bijgewerkt(morgen maar even doen) luiheid is een gave.
ben jij zo iemand die loopt te piekeren omdat je een semi gemene reactie online hebt ontvangen ofzo. ;squote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh nu doen we weer aardig en is alles vergeven en vergeten ofzo uhhhhh
Ik wil zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, of nouja, van een weekje, niet getrimmed of bijgewerkt(morgen maar even doen) luiheid is een gave.
Ahhahaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ben jij zo iemand die loopt te piekeren omdat je een semi gemene reactie online hebt ontvangen ofzo. ;s
#stopcyberpestenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ben jij zo iemand die loopt te piekeren omdat je een semi gemene reactie online hebt ontvangen ofzo. ;s
Hoe denk je anders dat ik aan mn bans komquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat je vroeger wel stoer was?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik aan mn bans kom
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet wel elke week rimmen, op dag 3-4 ben ik op m'n geilst.
Clean shaven errday.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet wel elke week trimmen, op dag 3-4 ben ik op m'n geilst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |