SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crewbash TRquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zie je wat ik bedoel. En dan probeert 'ie het goed te praten als een inkoppertje, terwijl het zo vergezocht was. Flutmoderator ben je ook, FOK!onwaardig
.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over mij schatje.
Haha ja sex met je moeder gr grquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende: [..] Zie je wat ik bedoel
. En dan probeert 'ie het goed te praten als een inkoppertje, terwijl het zo vergezocht was. Flutmoderator ben je ook, FOK!onwaardig
.
Jij hebt met niemand seksquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha ja sex met je moeder gr gr
21x4?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:54 schreef hoink581 het volgende:
Ik weet zeker dat het topic met dat meisje is geschreven door een of andere gare vent. Wat bezielt mensen toch om topics aan te maken als vrouw met een seks probleem.
Nee, daar zou jij te veel van genieten en dat gun ik je niet.quote:
Die zijn nog meer gefrustreerd als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:54 schreef hoink581 het volgende:
Ik weet zeker dat het topic met dat meisje is geschreven door een of andere gare vent. Wat bezielt mensen toch om topics aan te maken als vrouw met een seks probleem.
Dat is neuken twee aan elkaar getapete knakworsten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:55 schreef Le_Professeur het volgende:
21x4?
Omtrek van 4 cm, breedte van 4 cm of iets anders? Als het de omtrek is snap ik zijn issue wel.![]()
Omtrek is bijna onmogelijk. Een watervaste stift is denk ik al ruim 3 cm in omtrek.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
21x4?
Omtrek van 4 cm, breedte van 4 cm of iets anders? Als het de omtrek is snap ik zijn issue wel.![]()
gewoon uit het niets zijn eikel er afbijten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, daar zou jij te veel van genieten en dat gun ik je niet.
Dat bedoel ik, wat lult die gozerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Omtrek is bijna onmogelijk. Een watervaste stift is denk ik al ruim 3 cm in omtrek.
Signoro Spaghetti is het.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat bedoel ik, wat lult die gozer
Een vierbal aangedreven penis.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, wat lult die gozer
ehm.....awkwardddddquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, daar zou jij te veel van genieten en dat gun ik je niet.
Waar wil jij het over hebben?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom hebben jullie het altijd over seks en piemeltjes seks is vies en dodelijk en je krijgt er aids van ;ppp
MMG in opleiding is in het topic, let op iedereen.quote:
Alleen Nulty heeft aids hoor. :Squote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom hebben jullie het altijd over seks en piemeltjes seks is vies en dodelijk en je krijgt er aids van ;ppp
En jij hiv? Huehuequote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen Nulty heeft aids hoor. :S
Wow. Ga je het nu toch over seks hebben? Of snap ik die emoticons weer niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik raak maar niet uitgepraat over jou ;$
$$$$$$$quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wow. Ga je het nu toch over seks hebben? Of snap ik die emoticons weer niet?
tja...hij is bottombitch dan is het risico hoger hèquote:
Ben jij topquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
tja...hij is bottombitch dan is het risico hoger hè
Kon het toch proberen gvdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geld, ik heb geen geld hoor vieze golddigger.
Dan staat er 'Online via laptop'quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Als je via laptop op whatsapp gaat zien mensen dan nog steeds dat je online bent?
ettooooooo grote vrind!quote:
... Je hebt wel veel info, alsof je er zelf ook altijd bij bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
tja...hij is bottombitch dan is het risico hoger hè
Wat is zijn nummer?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TARDIS. heeft echt bakken met geld.
Als je iets via AH online bestelt, komt dat dan altijd - waar je ook in Nederland woont - helemaal uit Amsterdam?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Shit, dan ga ik wel even naar mn backupje mmgfattycmb
Zaandam bedoel je.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als je iets via AH online bestelt, komt dat dan altijd - waar je ook in Nederland woont - helemaal uit Amsterdam?
Zaandam, en tuurlijk nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als je iets via AH online bestelt, komt dat dan altijd - waar je ook in Nederland woont - helemaal uit Amsterdam?
Oh, okay.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zaandam, en tuurlijk niet. Zijn in het land meerdere (ik geloof 5) distributiecentra.
Wat dom, hij weet toch wel dat iedereen roze is van binnen?quote:
Gegniffeld.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat dom, hij weet toch wel dat iedereen roze is van binnen?
Zag je al een pak tissues en een pot vaseline bestellen, puur uit genot dat iemand helemaal uit Damsco jou die shit aan de deur komt brengen.quote:
Dat je diabetes hebt maakt je nog geen suikertante hoor.quote:
Heb nog nooit iemand van binnen gezienquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat dom, hij weet toch wel dat iedereen roze is van binnen?
wist wel dat jij deze grap ging makenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je diabetes hebt maakt je nog geen suikertante hoor.
Zoooquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je diabetes hebt maakt je nog geen suikertante hoor.
Nee, maar laatst bestelde iemand die ik ken iets (in Grunna) en ze kwamen het vanuit Zaandam brengen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag je al een pak tissues en een pot vaseline bestellen, puur uit genot dat iemand helemaal uit Damsco jou die shit aan de deur komt brengen.
Zo iemand 25 kratten bier 4 verdiepingen omhoog laten tillen tegenover een AH en dan gaan genieten van hoe hard je diegene laat werken voor je.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag je al een pak tissues en een pot vaseline bestellen, puur uit genot dat iemand helemaal uit Damsco jou die shit aan de deur komt brengen.
Er zitten enkel distributiecentra in de bewoonde wereld.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, maar laatst bestelde iemand die ik ken iets (in Grunna) en ze kwamen het vanuit Zaandam brengen.Dacht toen al, is er geen AH dichterbij of zo.
Soms is voorspelbaarheid niet slecht. Toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
wist wel dat jij deze grap ging maken
nee hoor babequote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Soms is voorspelbaarheid niet slecht. Toch?
quote:
Is echt een kutbaan, je moet idd gewoon in je eentje zwoegen met al die teringzooi.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo iemand 25 kratten bier 4 verdiepingen omhoog laten tillen tegenover een AH en dan gaan genieten van hoe hard je diegene laat werken voor je.
pics mogen in dmquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb me al bijna een week niet geschoren. Moeilijk stoere baard on its way:D
Kan het mijn haatbaard toppen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
dWc groeit dat in één uur.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, of nouja, van een weekje, niet getrimmed of bijgewerktquote:
Koester die gave, doe ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, of nouja, van een weekje, niet getrimmed of bijgewerkt(morgen maar even doen) luiheid is een gave.
ben jij zo iemand die loopt te piekeren omdat je een semi gemene reactie online hebt ontvangen ofzo. ;squote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh nu doen we weer aardig en is alles vergeven en vergeten ofzo uhhhhh
Ik wil zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, of nouja, van een weekje, niet getrimmed of bijgewerkt(morgen maar even doen) luiheid is een gave.
Ahhahaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ben jij zo iemand die loopt te piekeren omdat je een semi gemene reactie online hebt ontvangen ofzo. ;s
#stopcyberpestenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ben jij zo iemand die loopt te piekeren omdat je een semi gemene reactie online hebt ontvangen ofzo. ;s
Hoe denk je anders dat ik aan mn bans komquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat je vroeger wel stoer was?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik aan mn bans kom
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet wel elke week rimmen, op dag 3-4 ben ik op m'n geilst.
Clean shaven errday.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet wel elke week trimmen, op dag 3-4 ben ik op m'n geilst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |