Je weet niet hoe dat opgroeien hier in de Nederlandse straten is. Het merendeel overleeft het niet eensquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
C4 to ya door no beef no more nigga
Ok?quote:
Ben je goed in dansen? Kan je altijd nog slower wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:25 schreef RingBewoner het volgende:
Ik wil graag rapper worden. Helaas ben ik te langzaam.
Snap ik.quote:
Omdat ik wil weten wat hij er mee bedoelt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan een vraagteken.
Vraag het dan in plaats van het te bevestigen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:27 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten wat hij er mee bedoelt.
Ja ik stoor me eraan omdat er toch een groot deel van de jeugd is die hier aanzien voor heeft, hetgeen foute boel is natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vraag het dan in plaats van het te bevestigen.
Voorbeeld nemen aan wat? Creatief sociaal met je vrienden een leuke rap maken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:29 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja ik stoor me eraan omdat er toch een groot deel van de jeugd is die hier aanzien voor heeft, hetgeen foute boel is natuurlijk
"leuk"quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:31 schreef wuuht het volgende:
[..]
Voorbeeld nemen aan wat? Creatief sociaal met je vrienden een leuke rap maken?
Ben jij de persoon op de foto ?quote:
Ach gewoon attributen en zij mogen gewoon schelden en dragen wat ze willen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:32 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
"leuk"
ja met wapens poseren en kanker dit kanker dat terwijl je tokkiekleding draagt is leuk
"de foto" Pardon?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ben jij de persoon op de foto ?
Volgens mij wel
nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:35 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ach gewoon attributen en zij mogen gewoon schelden en dragen wat ze willen.
leuk man veel plezier met hossels zettenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:39 schreef BozeHaas het volgende:
kende deze rapper nog niet maar ik ga nu al zijn merchandise kopen puur om TS te pesten
Oo nu snap ik het. Wat een filmpje is noem jij een foto, wat dom zeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En wat wil je nu dan?
Je zit in KLB kerel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |