Ik denk dat het je mee gaat vallen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben eigk al verlegen hoor voor een groep. Werd vorige week nagefloten door een groep mannen op werk en wist niet hoe hard ik moest weglopen.
ez curl en hammer curl 3x8quote:
Ach ja. Zo rollen ze hier.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo geven ze bij voorbaat al aan er geen zin in te hebben dan? Lekker professioneel.
Dit, ik zou niks meenemen en het gewoon kort en zakelijk houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo geven ze bij voorbaat al aan er geen zin in te hebben dan? Lekker professioneel.
Ik welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lief dat je mee doet met de grap, maar niemand weet hoe dun/dik ik werkelijk ben.
Koekje voor onderweg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dit, ik zou niks meenemen en het gewoon kort en zakelijk houden.
Makkelijkste manier is op je tenen gaan staan en dan je hiel weer naar de grond doen maar niet raken. En dat dan dus herhalen, eventueel op zo'n apparaatquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Meer chinups en bankdrukken, helemaal bijgetrokken bij mij. Mijn zwaktepunt is kuiten.Denk dat een gemiddeld meisje grotere kuiten heeft dan ik.
Wel de helft. Ben wel benieuwd naar je assquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet helemaal. Jij hebt geen body pic gezien van top tot teen.
Jij bent echt slechtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd tyfuscrip wilde net een deel openen teef
Hun manager heeft mijn punt op hun agenda gezet. Het is hun vergadering en ik kom even mijn verhaal doen. Heb hun manager als back-up. Gelukkigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze komen wel gewoon? Of komt er dan lastminute iets tussen.
Breed niet rond helaas maar niet platquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Wel de helft. Ben wel benieuwd naar je ass
Chin-ups, incline curls, concentration curls en als laatste 'arnold' 777. Allemaal 4-0-1-0. (4 sec excentrisch, 0 sec pauze, 1 sec concentrisch, 0 sec pauze).quote:
Dat snappen ze echt wel, ze hebben zelf ook een scriptie moeten doen. Gewoon niet meer tijd van ze vragen dan nodig is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hun manager heeft mijn punt op hun agenda gezet. Het is hun vergadering en ik kom even mijn verhaal doen. Heb hun manager als back-up. Gelukkig
is roxanax online?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
iemand nog een goed chaturbate linkje?
die owner van je gym he is wel kapot lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Chin-ups, incline curls, concentration curls en als laatste 'arnold' 777. Allemaal 4-0-1-0. (4 sec excentrisch, 0 sec pauze, 1 sec concentrisch, 0 sec pauze).
Ah zo. Als jij het netjes voorbereid en het er efficiënt doorheen sluist komt het vast goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hun manager heeft mijn punt op hun agenda gezet. Het is hun vergadering en ik kom even mijn verhaal doen. Heb hun manager als back-up. Gelukkig
Nee, zij hebben geen hbo gevolgd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat snappen ze echt wel, ze hebben zelf ook een scriptie moeten doen. Gewoon niet meer tijd van ze vragen dan nodig is.
waarom hebben ze er geen zin inquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
Heb volgende week een gesprek met enkele mannen om medewerking te krijgen tbv mijn scriptie. Sommigen hebben al laten merken er geen zin in te hebben.
Is het raar als ik iets lekkers meeneem om de sfeer wat chiller te krijgen? Denk aan een koekje ofzo.
matige comebackquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goed beargumenteerd. Ben trots op je
Maarten? Is een beest ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:49 schreef Crip het volgende:
[..]
die owner van je gym he is wel kapot lekker
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen idee, het was een geintje, ben nog nooit op Chaturbate geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |