SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja basic-fit heeft geen toestel echt voor kuiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Meer chinups en bankdrukken, helemaal bijgetrokken bij mij. Mijn zwaktepunt is kuiten.Denk dat een gemiddeld meisje grotere kuiten heeft dan ik.
Heb jij stevige kuiten?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja basic-fit heeft geen toestel echt voor kuiten.
moet je maar niet zo fucking retarded slow zijn heb 10 keer gerefresht voordat ik opende.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd tyfuscrip wilde net een deel openen teef
Heb altijd respect voor die kerels in een rolstoel in een clubquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb wel 's een kerel in een rolstoel chicks zien hosselen in de club.
inb4 pikgrapquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
qua massa vooral
mn armen hebben meer prikkels nodig om te groeien in vergelijking met de rest
huh? leg press kan je gewoon met je tenen aandrukkenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
vind tenen echt viesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh? leg press kan je gewoon met je tenen aandrukken
wellesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Fox-Gym en Steelworks, sorryquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Was een garpje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh? leg press kan je gewoon met je tenen aandrukken
ah zo, okequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Was een garpje.
Als je alles precies volgens de plaatjes doet dan niet namelijk.
Same here. Met name biceps is klein/zwak. Benen dan weer extreem groot in verhouding.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
qua massa vooral
neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
Heb volgende week een gesprek met enkele mannen om medewerking te krijgen tbv mijn scriptie. Sommigen hebben al laten merken er geen zin in te hebben.
Is het raar als ik iets lekkers meeneem om de sfeer wat chiller te krijgen? Denk aan een koekje ofzo.
Vergeet niet verlegen te giechelen en een roze jurk te dragenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
Heb volgende week een gesprek met enkele mannen om medewerking te krijgen tbv mijn scriptie. Sommigen hebben al laten merken er geen zin in te hebben.
Is het raar als ik iets lekkers meeneem om de sfeer wat chiller te krijgen? Denk aan een koekje ofzo.
Ik heb ook wel geile benen jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
benen zijn mijn sterkste onderdeel, dikke poten
Bequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
ik ben gewoon flink ecto, nergens massa
Behalve je pener toch hue huequote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
ik ben gewoon flink ecto, nergens massa
Sexy kleding wil ze wel eens overtuigenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
DM MAHLquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
iemand nog een goed chaturbate linkje?
Scriptie? Je bent bijna 40 man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
Ben eigk al verlegen hoor voor een groep. Werd vorige week nagefloten door een groep mannen op werk en wist niet hoe hard ik moest weglopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vergeet niet verlegen te giechelen en een roze jurk te dragen
Nee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
Gewoon doen. Eten maakt iedereen blij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
geen ervaring mee, sorryquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben eigk al verlegen hoor voor een groep. Werd vorige week nagefloten door een groep mannen op werk en wist niet hoe hard ik moest weglopen.
Medewerking?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Val ook op chicks die de helft van jou zijn, zowel qua leeftijd als gewicht.
2 jaar geleden wilde je nog graag. Ben nog steeds niet geïnteresseerd sorryquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Val ook op chicks die de helft van jou zijn, zowel qua leeftijd als gewicht.
Jij niet, zowel qua geheugen als omvang olifantquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, hij vergeet snel. Thats all.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had to sacrifice, never know what pain will bring.
Zij leiden mij naar de mensen die ik moet hebben. Dat kost deze mannen tijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Medewerking?Wat gaan ze precies doen dan
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:43 schreef Parawan het volgende:
[..]
Jij niet, zowel qua geheugen als omvang olifantLief dat je mee doet met de grap, maar niemand weet hoe dun/dik ik werkelijk ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat doe je voor armen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
qua massa vooral
Hoezo geven ze bij voorbaat al aan er geen zin in te hebben dan? Lekker professioneelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij leiden mij naar de mensen die ik moet hebben. Dat kost deze mannen tijd.
Ik kan een beetje vlees wel waarderen hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lief dat je mee doet met de grap, maar niemand weet hoe dun/dik ik werkelijk ben.
Ik denk dat het je mee gaat vallen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben eigk al verlegen hoor voor een groep. Werd vorige week nagefloten door een groep mannen op werk en wist niet hoe hard ik moest weglopen.
ez curl en hammer curl 3x8quote:
Ach ja. Zo rollen ze hier.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo geven ze bij voorbaat al aan er geen zin in te hebben dan? Lekker professioneel.
Dit, ik zou niks meenemen en het gewoon kort en zakelijk houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo geven ze bij voorbaat al aan er geen zin in te hebben dan? Lekker professioneel.
Ik welquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lief dat je mee doet met de grap, maar niemand weet hoe dun/dik ik werkelijk ben.
Koekje voor onderweg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dit, ik zou niks meenemen en het gewoon kort en zakelijk houden.
Makkelijkste manier is op je tenen gaan staan en dan je hiel weer naar de grond doen maar niet raken. En dat dan dus herhalen, eventueel op zo'n apparaatquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Meer chinups en bankdrukken, helemaal bijgetrokken bij mij. Mijn zwaktepunt is kuiten.Denk dat een gemiddeld meisje grotere kuiten heeft dan ik.
Wel de helft. Ben wel benieuwd naar je assquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet helemaal. Jij hebt geen body pic gezien van top tot teen.
Jij bent echt slechtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd tyfuscrip wilde net een deel openen teef
Hun manager heeft mijn punt op hun agenda gezet. Het is hun vergadering en ik kom even mijn verhaal doen. Heb hun manager als back-up. Gelukkigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze komen wel gewoon? Of komt er dan lastminute iets tussen.
Breed niet rond helaas maar niet platquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Wel de helft. Ben wel benieuwd naar je ass
Chin-ups, incline curls, concentration curls en als laatste 'arnold' 777. Allemaal 4-0-1-0. (4 sec excentrisch, 0 sec pauze, 1 sec concentrisch, 0 sec pauze).quote:
Dat snappen ze echt wel, ze hebben zelf ook een scriptie moeten doen. Gewoon niet meer tijd van ze vragen dan nodig is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hun manager heeft mijn punt op hun agenda gezet. Het is hun vergadering en ik kom even mijn verhaal doen. Heb hun manager als back-up. Gelukkig
is roxanax online?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
iemand nog een goed chaturbate linkje?
die owner van je gym he is wel kapot lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:49 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Chin-ups, incline curls, concentration curls en als laatste 'arnold' 777. Allemaal 4-0-1-0. (4 sec excentrisch, 0 sec pauze, 1 sec concentrisch, 0 sec pauze).
Ah zo. Als jij het netjes voorbereid en het er efficiënt doorheen sluist komt het vast goed.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hun manager heeft mijn punt op hun agenda gezet. Het is hun vergadering en ik kom even mijn verhaal doen. Heb hun manager als back-up. Gelukkig
Nee, zij hebben geen hbo gevolgd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat snappen ze echt wel, ze hebben zelf ook een scriptie moeten doen. Gewoon niet meer tijd van ze vragen dan nodig is.
waarom hebben ze er geen zin inquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
matige comebackquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goed beargumenteerd. Ben trots op je
Maarten? Is een beest ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:49 schreef Crip het volgende:
[..]
die owner van je gym he is wel kapot lekker
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen idee, het was een geintje, ben nog nooit op Chaturbate geweest.
Precies, een scriptie schrijf je als je op het WO zit inderdaad. Anders heet het een afstudeerverslag.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, zij hebben geen hbo gevolgd.
Heb je allebei gedaan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Precies, een scriptie schrijf je als je op het WO zit inderdaad. Anders heet het een afstudeerverslag.
hjb flikkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Precies, een scriptie schrijf je als je op het WO zit inderdaad. Anders heet het een afstudeerverslag.
Hoezo weet jij iets van de owner van zijn gym.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
[..]
ikweenie hoe die heet maar hijs echt kapot breed en cute
Voor kuiten toe jam. Het is alleen niet 1, 2, 3 te leren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Makkelijkste manier is op je tenen gaan staan en dan je hiel weer naar de grond doen maar niet raken. En dat dan dus herhalen, eventueel op zo'n apparaat
[ afbeelding ]
ja, maar wat nou als je gewoon hetero bent?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor kuiten toe jam. Het is alleen niet 1, 2, 3 te leren.
Okquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vraag je moeder maar om m'n cum back ahahahaha XD
Gwn de owner van zijn gym. Jaaaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo weet jij iets van de owner van zijn gym.
Of heb je het over Radmilo of zo.
okéquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij bent blijven zitten op de crèche, waar heb je het over.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij hebt toch alleen basisschool gedaan?
Een scriptie, thesis of verhandeling is een wetenschappelijk opstel dat een verplicht onderdeel vormt van een academische opleiding of hbo-opleiding.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Webdefinities
Een scriptie, thesis of verhandeling is een wetenschappelijk opstel dat een verplicht onderdeel vormt van een academische opleiding of hbo-opleiding.
quote:
Skeeleren kan heel erg stoer zijn hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, maar wat nou als je gewoon hetero bent?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik was nog te speels. Net als je moederquote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent blijven zitten op de crèche, waar heb je het over.
ik zie het niet voor me, heb je daar voorbeelden van?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:55 schreef Parawan het volgende:
[..]
Skeeleren kan heel erg stoer zijn hoor.
Dan juist, maar je kan voor je kuiten natuurlijk ook naar de sportschool gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, maar wat nou als je gewoon hetero bent?
Nee hoor, je kan vast overal wel wat onzin over vinden op het internet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu haal je je eigen woorden onderuit hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |