Gisteren Automatron uitgespeeld, best grappig, wel kort. Best leuk om zelf robots te kunnen bouwen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:51 schreef Joran-Joran het volgende:
Vrij stil hier.. Hoe is de eerste DLC? Heb zelf nog niet kunnen spelen
Wat zijn DYI-gamers?quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er goed uit voor de DYI-gamers hier. Zelf zal ik er weinig mee doen vrees ik.
Yup. Typoquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:03 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ík gok dattie DIY bedoelde, Do It Yourself.
Dan denk ik sneak. Met een melee weapon erbij wordt de combat best cool.quote:Op maandag 4 april 2016 17:09 schreef GlenSpey het volgende:
Voor een commando-achtige build, wat zouden jullie doen?
Zwaar in VATS (en dus in perception) investeren of juist niet en voor een meer sneak achtige build gaan?
Het niet fast travellen is het enige wat me tegen houdt eigenlijk. Ik heb het gevoel dat steeds dezelfde (laaaaange) stukken lopen zal gaan vervelen..quote:Op zaterdag 9 april 2016 00:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dan denk ik sneak. Met een melee weapon erbij wordt de combat best cool.
Survival mode is baas. Heb al een paar keer echt geworsteld, maar loop nu met wat antibiotica in reserve de corvega assembly plant in. Heb een bed gevonden boven de rioolingang, Als ik doodga is mijn savegame niet zo ver weg. Het is erg tof hoe het spel vertraagt in survival mode. Er wordt niet meer achteloos rondgeslenterd, iedere inschattingsfout kan je behoorlijk wat vooruitgang kosten. Ook explore je veel meer, en is het beter voor de beleving dat ik iedere meter persoonlijk heb afgelegd.
Als ik de assembly plant heb geleegd moet ik terug naar sanctuary. Daarna moet ik voorbereiden op een retelange wandeling naar diamond city. In hangman alley wil ik wel een settlement bouwen.
Ik heb dat pak toch echt zo snel mogelijk weer uitgetrokken. Was niet leuk om steeds door omstanders te worden uitgelachen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:22 schreef larry_flynt het volgende:
Ik speel het hele spwl met mn silver shroud pak aan. Geniaal om dan met the mechanist te vechten
Klopt. Jammer alleen dat fast travel niet zo fast is. Die laadtijden zijn laaaaaaaang.....quote:Op zaterdag 9 april 2016 06:19 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Het niet fast travellen is het enige wat me tegen houdt eigenlijk. Ik heb het gevoel dat steeds dezelfde (laaaaange) stukken lopen zal gaan vervelen..
Die mayor van diamond city zie ik nu regelmatig vanwege rapportages die ik bij hem ophaal voor the institute. Arrogante zak die vent. Bah.quote:Op zondag 3 april 2016 01:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Automatron uitgespeeld. Leuke toevoeging, zowel de missies als de robots. Jezebel was hilarisch.
7.5
Geen 8 omdat het eindgevecht wat stom was.
Er is na de BoS storyline trouwens een missie met de burgemeester van Diamond City. Die is zo buggy als de pest. Heb 'm drie keer opnieuw moeten laden
Mooi ding!quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:38 schreef Divje het volgende:
Fallout 4 "The Last Minute" Finished paint/assembly.
https://imgur.com/gallery/xPZRihebben.
Knap gedaan inderdaad!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:39 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wat is dit ontzettend vet in elkaar gedraaid zeg.
Als je naar Mass Fusion moet moet je kiezen.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:24 schreef larry_flynt het volgende:
Wanneer moet ik een kant kiezen? Heb nu de quest hunter/hunted er op zitten en bij railroad wordt de chip geunlocked.
Je zou dit onderstaand modje kunnen installeren, heb 'm zelf nog niet geprobeerd want ben nog met FA3 bezig maar daar werkte zo'n zelfde soort modje buitengewoon goed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
In New Vegas, waar kan ik sterke wapens vinden vroeg in het spel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |