abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 maart 2016 @ 00:42:52 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160925792
Ik begin, denk ik, morgenavond aan de dlc.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160926133
Wow kom er net pas achter dat je ook kan inzoomen in je pipboy :D
pi_160983383
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 01:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow kom er net pas achter dat je ook kan inzoomen in je pipboy :D
:D

Ik heb al twee maanden ofzo niet gespeeld vanwege werk enzo, maar ergens deze week komt de nieuwe survival mode in de beta. Meer enthousiastelingen? Alleen het volledige wegvallen van fast traveling vind ik wat heftig, maar ach, dat maakt het wel uniek. Tijd voor een tweede playthrough.
-nee-
pi_160983939
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:02 schreef Marsenal het volgende:

[..]

:D

Ik heb al twee maanden ofzo niet gespeeld vanwege werk enzo, maar ergens deze week komt de nieuwe survival mode in de beta. Meer enthousiastelingen? Alleen het volledige wegvallen van fast traveling vind ik wat heftig, maar ach, dat maakt het wel uniek. Tijd voor een tweede playthrough.
Ben best benieuwd naar die mods, maar dat slapen om te saven vind ik zelf ook niks. De rest kan best tof zijn. Fasttravellen doe ik sowieso al niet. Ik vind het zoveel toffer om stukken te lopen en weer dingen tegen te komen, of je neemt natuurlijk een vertibird (maar dan moet je wel de BoS leuk vinden) om sneller bij je bestemming te komen.

Ik ben nog steeds niet klaar met mijn 1e goede playthrough. Bij een 2e ga ik wel die survivalmode uitproberen
pi_161021122
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:26 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ben best benieuwd naar die mods, maar dat slapen om te saven vind ik zelf ook niks. De rest kan best tof zijn. Fasttravellen doe ik sowieso al niet. Ik vind het zoveel toffer om stukken te lopen en weer dingen tegen te komen, of je neemt natuurlijk een vertibird (maar dan moet je wel de BoS leuk vinden) om sneller bij je bestemming te komen.

Ik ben nog steeds niet klaar met mijn 1e goede playthrough. Bij een 2e ga ik wel die survivalmode uitproberen
Echt waar? ik vind het slapen juist een hele goede toevoeging. :Y de mogelijkheid tot quicksaven is voor mij altijd een moodkiller geweest.
-nee-
  dinsdag 29 maart 2016 @ 13:34:07 #206
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_161021373
Er is sinds kort een mod die je de mogelijkheid geeft een slaapzak mee te nemen in je inventory. Misschien kun je die gebruiken als een soort semi-realistische oplossing als je tussendoor toch even snel wil opslaan.
pi_161049488
Merk dat ik het in Fallout 4 toch best moeilijk vind om een echt keuze te maken met wie ik dit spel wil eindigen. In Fallout 3 was dat automatisch de Brotherhood of Steel en in Fallout New Vegas koos ik Yes man of de NCR. Ik wil wel altijd de good guy zijn en niet bij de slechte horen. Persoonlijk vind ik de Brotherhood of Steel altijd al gaaf, maar toch is het best lastig aangezien je nu 4 keuzes hebt. Ik ben juist iemand die eigenlijk alles met 1 character wil doen en niet steeds je game moet laden om anders eindes te doen.

Voor wat hebben jullie gekozen?
pi_161049808
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 14:47 schreef Vault-Boy het volgende:
Merk dat ik het in Fallout 4 toch best moeilijk vind om een echt keuze te maken met wie ik dit spel wil eindigen. In Fallout 3 was dat automatisch de Brotherhood of Steel en in Fallout New Vegas koos ik Yes man of de NCR. Ik wil wel altijd de good guy zijn en niet bij de slechte horen. Persoonlijk vind ik de Brotherhood of Steel altijd al gaaf, maar toch is het best lastig aangezien je nu 4 keuzes hebt. Ik ben juist iemand die eigenlijk alles met 1 character wil doen en niet steeds je game moet laden om anders eindes te doen.

Voor wat hebben jullie gekozen?
Alle 3 want trophies maar als ik moet kiezen dan Railroad.
pi_161050090
Wat Drankster zei. Alles gedaan, want achievements. Begonnen met BoS, want dat vond ik een stel zeikende nazi's. Toen met the Institute verder gegaan, die vond ik soms tof, om ze vervolgens weer niks te vinden. Met de Railroad als laatste door het einde gespeeld, die groep vond ik persoonlijk het leukst. En synths vond ik stiekem ook best leuk.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 30 maart 2016 @ 15:53:20 #211
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_161050700
Ik vond bij alle groepen dat de slechte kant van je keuze vrij duidelijk naar voren werd geduwd, waardoor nuance mist. In die zin maakte dat het simpeler dan New Vegas. Wel beter dan 3, maar New Vegas vond ik alijd superieur aan 3.
When all else fails, you always have delusion.
pi_161051214
Ik denk dat ik gewoon tot de main missie Moleculer Level speel en tussendoor de side quests doet voor alle facties zonder consequenties. Vanaf die missie moet je volgens mij echt een keuze maken voor welke factie je wil gaan. Dan laad ik het spel steeds vanaf dat punt om steeds een andere factie te doorlopen en zo op het einde echt te kiezen wat mijn main ending wordt.
pi_161067158
Fallout 4 "The Last Minute" Finished paint/assembly.
https://imgur.com/gallery/xPZRi

_O_ hebben.
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 31 maart 2016 @ 09:05:52 #214
141482 Q.
JurassiQ
pi_161067450
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 21:51 schreef Joran-Joran het volgende:
Vrij stil hier.. Hoe is de eerste DLC? Heb zelf nog niet kunnen spelen ;(
Gisteren Automatron uitgespeeld, best grappig, wel kort. Best leuk om zelf robots te kunnen bouwen.
For great justice!
  zondag 3 april 2016 @ 01:38:38 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161136413
Automatron uitgespeeld. Leuke toevoeging, zowel de missies als de robots. Jezebel was hilarisch.

7.5

Geen 8 omdat het eindgevecht wat stom was.

Er is na de BoS storyline trouwens een missie met de burgemeester van Diamond City. Die is zo buggy als de pest. Heb 'm drie keer opnieuw moeten laden :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161171691
Voor een commando-achtige build, wat zouden jullie doen?
Zwaar in VATS (en dus in perception) investeren of juist niet en voor een meer sneak achtige build gaan?
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:39:42 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161204576

Ziet er goed uit voor de DYI-gamers hier. Zelf zal ik er weinig mee doen vrees ik.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161281821
Survival mode in zijn huidige vorm is wel zwaar baas, het zorgt er voor dat ik weer lol heb in dit spel waar ik al weken geleden op was uitgekeken. Een molotov op je knar krijgen is nu gewoon insta game over _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_161286568
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ziet er goed uit voor de DYI-gamers hier. Zelf zal ik er weinig mee doen vrees ik.
Wat zijn DYI-gamers?
  Redactie Games vrijdag 8 april 2016 @ 20:03:31 #220
181272 crew  Noppie2000
pi_161286916
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 19:51 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Wat zijn DYI-gamers?
Ík gok dattie DIY bedoelde, Do It Yourself.
  vrijdag 8 april 2016 @ 20:26:06 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161287889
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:03 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ík gok dattie DIY bedoelde, Do It Yourself.
Yup. Typo :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161294940
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2016 17:09 schreef GlenSpey het volgende:
Voor een commando-achtige build, wat zouden jullie doen?
Zwaar in VATS (en dus in perception) investeren of juist niet en voor een meer sneak achtige build gaan?
Dan denk ik sneak. Met een melee weapon erbij wordt de combat best cool.

Survival mode is baas. Heb al een paar keer echt geworsteld, maar loop nu met wat antibiotica in reserve de corvega assembly plant in. Heb een bed gevonden boven de rioolingang, Als ik doodga is mijn savegame niet zo ver weg. Het is erg tof hoe het spel vertraagt in survival mode. Er wordt niet meer achteloos rondgeslenterd, iedere inschattingsfout kan je behoorlijk wat vooruitgang kosten. Ook explore je veel meer, en is het beter voor de beleving dat ik iedere meter persoonlijk heb afgelegd.
Als ik de assembly plant heb geleegd moet ik terug naar sanctuary. Daarna moet ik voorbereiden op een retelange wandeling naar diamond city. In hangman alley wil ik wel een settlement bouwen.
-nee-
pi_161295771
Godverdomme, net op survival op level 15 Mass Fusion in gesneakt, 1 voor 1 al die Gunners afknallen omdat ik bij de strength bobblehead wil komen. Letterlijk een uur mee bezig geweest voor ik bijna bij dat ding was... game crash. En nergens een matras te bekennen daar binnen he.

Godverdomme. Echt. :( -O- :|W
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 9 april 2016 @ 06:19:18 #224
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_161297499
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2016 00:27 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dan denk ik sneak. Met een melee weapon erbij wordt de combat best cool.

Survival mode is baas. Heb al een paar keer echt geworsteld, maar loop nu met wat antibiotica in reserve de corvega assembly plant in. Heb een bed gevonden boven de rioolingang, Als ik doodga is mijn savegame niet zo ver weg. Het is erg tof hoe het spel vertraagt in survival mode. Er wordt niet meer achteloos rondgeslenterd, iedere inschattingsfout kan je behoorlijk wat vooruitgang kosten. Ook explore je veel meer, en is het beter voor de beleving dat ik iedere meter persoonlijk heb afgelegd.
Als ik de assembly plant heb geleegd moet ik terug naar sanctuary. Daarna moet ik voorbereiden op een retelange wandeling naar diamond city. In hangman alley wil ik wel een settlement bouwen.
Het niet fast travellen is het enige wat me tegen houdt eigenlijk. Ik heb het gevoel dat steeds dezelfde (laaaaange) stukken lopen zal gaan vervelen..
pi_161343714
Gisteren voor het eerst de film Goodfellas gezien, was wel genieten toen deze langs kwam. _O_

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')