Oja, die moet ik nog eens halen! Lekker!quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Thee en een mini milky way.
Straks
[ afbeelding ]
Die ballen zien er best prefab uit?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 01:16 schreef Iwanius het volgende:
Huiselijke avondhap van gisteren waar we de ballentraditie even voortzetten.
[ afbeelding ]
Best wel trots op mijzelf dat ze weer perfect gebraden en lekker zijn.
Actueel:
[ afbeelding ]
En voor een late avondhap naar deze welbekende HK toko geweest want slapen op en lege maag gaat er bij mij niet in.
Ehm nee, zelf gehakt gekocht bij mijn Marokkaanse slager en zelf bereid.Aardappelen haal ik altijd bij de aardappelboer daar in de buurt van Isegrim hun toko en de groente was diepvries en gewoon prima voor dit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:10 schreef derLudolf het volgende:
Die ballen zien er best prefab uit?
Eet je dit alleen op?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:17 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag als lunch maar weer eens op de Turkse toer
Geen vlees maar stoofpeertjes erbij en als toetje chocolademousse.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond aardappelgratin, witlofrolletjes met ham en kaas en iets van vlees.
Mijn excuses voor de beschuldigingquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ehm nee, zelf gehakt gekocht bij mijn Marokkaanse slager en zelf bereid.Aardappelen haal ik altijd bij de aardappelboer daar in de buurt van Isegrim hun toko en de groente was diepvries en gewoon prima voor dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |