een Microsoft telefoon en dan family-safety er op , als je windows 10 op de telefoon hebt kan je dus zien waar de telefoon is, en hopelijk is je kind dan niet ver uit de buurt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik stem nog steeds voor de gps chip in de arm.
Ik word gewoon misselijk van zo'n opmerking, mijn oudste is bijna 11 en echt nog in ieder oppervlakte een kind, als je als volwassen man daar seksueel opgewonden van raakt ben je gewoonweg een pedo, klaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 15:36 schreef superniger het volgende:
Vanaf elf bepalen ze zelf. Hopelijk krijgt hij een niet te hoge straf.
Dat idd, volwassen genoeg om te weten dat een 12-jarige geen geschikt date-materiaal is, om het over een paar seks-dates nog maar niet te hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
19 jaar en dan ben je niet volwassen? oke.
Dat neem je toch niet echt serieus hoop ik? Hoewel er veel verschil onderling is zowel op mentaal als fysiek gebied, bij 12-jarige meisjes, is de consensus volgens mij nog altijd dat dit hardstikke fout is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik word gewoon misselijk van zo'n opmerking, mijn oudste is bijna 11 en echt nog in ieder oppervlakte een kind, als je als volwassen man daar seksueel opgewonden van raakt ben je gewoonweg een pedo, klaar.
Ik begrijp ook echt niet dat er nog zoveel mannen zijn hier die dit goed proberen te praten.
precies! die jongen had gewoon beter moeten weten en nooit af moeten spreken met een meisje van 12 jaarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idd, volwassen genoeg om te weten dat een 12-jarige geen geschikt date-materiaal is, om het over een paar seks-dates nog maar niet te hebben.
Eensquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:02 schreef matthias24 het volgende:
[..]
19 jaar en dan ben je niet volwassen? oke.
Nou ja, er zijn hier mensen die stellen dat een 12 jarige zomaar door kan gaan voor een 18 jarige bv. En dat het vrijwillig was en daarom maar niet al te ernstig bekeken moet worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat neem je toch niet echt serieus hoop ik? Hoewel er veel verschil onderling is zowel op mentaal als fysiek gebied, bij 12-jarige meisjes, is de consensus volgens mij nog altijd dat dit hardstikke fout is.
luister man als die jongen van 19 echt zo opgewonden word van 12 jaarige meisjes dan is hij eenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat neem je toch niet echt serieus hoop ik? Hoewel er veel verschil onderling is zowel op mentaal als fysiek gebied, bij 12-jarige meisjes, is de consensus volgens mij nog altijd dat dit hardstikke fout is.
Heb je wel een idee wat een pedofiel is?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:16 schreef matthias24 het volgende:
[..]
luister man als die jongen van 19 echt zo opgewonden word van 12 jaarige meisjes dan is hij een
pedofiel. en hij verdient dan ook een behoorlijke straf. vind ik.
Voor 18 lijkt me wel wat ver gaan, maar sommigen kunnen prima door voor een jaar of 14/15.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn hier mensen die stellen dat een 12 jarige zomaar door kan gaan voor een 18 jarige bv. En dat het vrijwillig was en daarom maar niet al te ernstig bekeken moet worden.
ja een pedofiel is een volwassene die valt op kinderen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je wel een idee wat een pedofiel is?
Dat is niet correct.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja een pedofiel is een volwassene die valt op kinderen.
oooh okequote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is niet correct.
Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (????, wortel paid- = 'knaap', 'kind') en philía (?????, 'vriendschap')) is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn.
Zie edit.quote:
Ja mooi he?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:29 schreef 1299 het volgende:
Insert wetenschappelijke verklaring die juist is.
Antwoord: ik ben het er niet mee eens.
ja maar ik ben het er ook niet mee eens. kijk soms twijel ik wel eens of ik gelijk heb.... maar in dit geval vind ik gewoon dat het waar is wat ik zeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:29 schreef 1299 het volgende:
Insert wetenschappelijke verklaring die juist is.
Antwoord: ik ben het er niet mee eens.
Dat mag, er zijn ook hele volksstammen die vinden dat de wereld plat is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar ik ben het er ook niet mee eens. kijk soms twijel ik wel eens of ik gelijk heb.... maar in dit geval vind ik gewoon dat het waar is wat ik zeg.
ja maar de wereld is niet plat maar juist rond.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat mag, er zijn ook hele volksstammen die vinden dat de wereld plat is.
Ja en als je valt op een meisje van 12 dat eruit ziet als een jaar of 14/15 is dat geen pedofilie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:35 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar de wereld is niet plat maar juist rond.
Misschien de begrippen eens opzoeken; pedofilie, pedoseksueel, efebofilie, en de verschillen proberen te begrijpen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:25 schreef matthias24 het volgende:
ik ben het er niet echt mee eens maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |