Bedanktquote:Op maandag 8 februari 2016 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn 2e toilet is altijd beschikbaar voor jou
Waarom stel je dezelfde vraag twee keer?quote:Op maandag 8 februari 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een UI van El Nino?
Te triest en uitgekauwd. Laat je zelf kennen en ga zo door.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ik vannacht op haar raam klopte
okquote:Op maandag 8 februari 2016 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pareltje.
Mag ik hem citeren voor het nageslacht ?
Dat ie in het FOK!-geheugen gegrift blijft ? En jij in de analen van FOK! komt. Je bent mijn meester, m'n grote voorbeeld. Ik smacht naar het ja-woord. Verlos me uit m'nb gruwelijke lijden en post nog eens 'ja'
Wat walgelijk dat je pas net antwoord geeftquote:Op maandag 8 februari 2016 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom stel je dezelfde vraag twee keer?
Sta jij even voor lul.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat walgelijk dat je pas net antwoord geeft.
Je verafschuwt een speler maar je neemt hem wel als UI?quote:Op maandag 8 februari 2016 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom heb jij een usericon van een norse oude man?
Doe eens normaal.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pareltje.
Mag ik hem citeren voor het nageslacht ?
Dat ie in het FOK!-geheugen gegrift blijft ? En jij in de analen van FOK! komt. Je bent mijn meester, m'n grote voorbeeld. Ik smacht naar het ja-woord. Verlos me uit m'nb gruwelijke lijden en post nog eens 'ja'
Hoe oud was ie dan toen ie als doelman van DWS landskampioen werd ?quote:Op maandag 8 februari 2016 21:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind het een beste kerel, maar het opstellen van een 38-jarige keeper die pas op zijn 34ste prof werd is zo ongeveer wel het domste wat je kunt doen.
Het was een zeer emotioneel moment die ik van mijn levensdagen niet vergeet.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je verafschuwt een speler maar je neemt hem wel als UI?
Dan is het goed.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het was een zeer emotioneel moment die ik van mijn levensdagen niet vergeet.
Nu mag hij weer weg.
quote:Op maandag 8 februari 2016 21:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
Jan Jongbloed met Ko Konijn.
[ afbeelding ]
Dit boeit dus echt helemaal niemand.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het was een zeer emotioneel moment die ik van mijn levensdagen niet vergeet.
Nu mag hij weer weg.
Blijkbaar wel, aangezien Stijn er niet een, maar twee keer naar vraagt.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit boeit dus echt helemaal niemand.
quote:
24.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe oud was ie dan toen ie als doelman van DWS landskampioen werd ?
Co Stompe kan er niets meer van.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:18 schreef Pascalus het volgende:
Jan kan zo bij het Darten naast Co Stompé.
calimero.jpgquote:Op maandag 8 februari 2016 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Die toon van Wilfred als ie over PSV praat wat een smerige gast haha
Co raakt het bord niet meer, heb ik mij laten vertellenquote:Op maandag 8 februari 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Co Stompe kan er niets meer van.
Ja .. en nu?quote:Op maandag 8 februari 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je Tamzak omdraait, staat er Kazmat.
Ted Hankey ook al niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Co Stompe kan er niets meer van.
Ted heeft talent, Co niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ted Hankey ook al niet.
al mijn Dartshelden zijn waardeloos.
HEET JIJ DAVY?quote:Op maandag 8 februari 2016 21:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sommige mensen denken dat je dit af kunt dwingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |