En wat nou als je ca of carcinoom zegt?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de grote K of alle varianten daarop worden hier niet gedoogd, heb dus ook een TR gezet
Weer mijn fiets.. ben jij soms een Duitser?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom dan, met je fietshelmpje
Nja, wel wat Zwitsers bloed ja...quote:Op maandag 8 februari 2016 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weer mijn fiets.. ben jij soms een Duitser?
dat mag wel omdat ik niet zo slim ben en daar nog nooit van heb gehoordquote:Op maandag 8 februari 2016 19:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En wat nou als je ca of carcinoom zegt?
Gvd, wat een perfecte mix ook tussen nerdschap, slickheid en post-2009 swagquote:Op maandag 8 februari 2016 19:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja hij tagde me dit weekend nog op FB in de reactie onder een artikel over muizen![]()
Jij hebt issues. Weirdo.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nja, wel wat Zwitsers bloed ja...
Niet veel veranderd dus.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja hij tagde me dit weekend nog op FB in de reactie onder een artikel over muizen![]()
Foto's van jouw swag voor 2009? Nieuwsgierig naar wat voor puber jij wasquote:Op maandag 8 februari 2016 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, wat een perfecte mix ook tussen nerdschap, slickheid en post-2009 swag.
hij gedraagt zich nog steeds als een puberquote:Op maandag 8 februari 2016 19:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Foto's van jouw swag voor 2009? Nieuwsgierig naar wat voor puber jij was
Vond faro's lichaam echt raar.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee hij blijkt een fanboy van de Panz te zijn en wil hem bereiken via mij.
Maar ja, dat kan na onze dramatische break up dus niet meer
Wooowquote:Op maandag 8 februari 2016 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij gedraagt zich nog steeds als een puber
Cutten bedoel je.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh joy, gaan we het weer over lichamen en afvallen hebben???
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij gedraagt zich nog steeds als een puber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |