sws associeer ik jou altijd met a-seksualiteitquote:Op maandag 8 februari 2016 19:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben er niet kinky genoeg voor denk 'k.
ja nu ben je te laat hoorquote:Op maandag 8 februari 2016 19:10 schreef zeer het volgende:
[..]
bij nader inzien wil ik toch best afspreken
Gelukkig denken mensen die er toe doen anders over.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:11 schreef zeer het volgende:
[..]
sws associeer ik jou altijd met a-seksualiteit
geen idee waarom ik in dit lijstje sta, Hansquote:Op maandag 8 februari 2016 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hermann is dik?
Crip is dik?
Chloroform is dik?
Stimorol is dik?
Bozehaas is dik?
Best veel opties
Zijn die toevallig van Thaise afkomst?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gelukkig denken mensen die er toe doen anders over.
oa, maar momenteel heb ik geen thaise vrijster.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zijn die toevallig van Thaise afkomst?
Sowieso denken dat er FOK!kers met een goed lichaam bestaanquote:Op maandag 8 februari 2016 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hermann is dik?
Crip is dik?
Chloroform is dik?
Stimorol is dik?
Bozehaas is dik?
Best veel opties
ik ben de super sterquote:Op maandag 8 februari 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
zal jou eens een slechte bijrol geven
en met mensen bedoel je vrouwen met piemels of...?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gelukkig denken mensen die er toe doen anders over.
Krio.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sowieso denken dat er FOK!kers met een goed lichaam bestaan
pics van je naakte lijfquote:Op maandag 8 februari 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Rotkat heeft mn shirt opengekrabd gvd
/dagboekquote:Op maandag 8 februari 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Rotkat heeft mn shirt opengekrabd gvd
Sorry, vergeef me. Ik wist niet wat me bezieldequote:Op maandag 8 februari 2016 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen idee waarom ik in dit lijstje sta, Hans
Ik reageer dan gewoon altijd met deze, veel sneller.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
FOK!kers, ik noem geen namen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |