Ja tog #mensphysique #fitnessmodel #naturalbodybuilding #obliques #hotguy #fitdutchie #ifbbpro #ocworkout #shreddedworkout#shredded #fitnesslifestyle #leanmuscle #npc #mirin #fitmotivation #fitnessphysique #fitnessguru #vascular #leanbody #getlean #sixpack #wbff #guyswithmuscle #offseason #fitguy #aesthetics #bodybuildingmotivation #hardbodyquote:Op maandag 8 februari 2016 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tags, #relationshipgoals #goals #newme #fitgirl #healthy #lifestyle #fashion #loubies
hmmmmquote:Op maandag 8 februari 2016 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Vakantie, dus heb gewoon compleet geen leven momenteel. Wat wel lekker is.
Vriendje heb je ook zo kaulohard gewerkt vandaag?quote:Op maandag 8 februari 2016 18:35 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja tog #mensphysique #fitnessmodel #naturalbodybuilding #obliques #hotguy #fitdutchie #ifbbpro #ocworkout #shreddedworkout#shredded #fitnesslifestyle #leanmuscle #npc #mirin #fitmotivation #fitnessphysique #fitnessguru #vascular #leanbody #getlean #sixpack #wbff #guyswithmuscle #offseason #fitguy #aesthetics #bodybuildingmotivation #hardbody
Het is makkelijker tegen de wind in fietsen als je weet dat je na een kilometer weer wind in de rug hebt.quote:
heb dat ook met de auto jaquote:Op maandag 8 februari 2016 18:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is makkelijker tegen de wind in fietsen als je weet dat je na een kilometer weer wind in de rug hebt.
is srs wel beroerd rijden met dit weer, heb een bestel auto en die vangt boel windquote:Op maandag 8 februari 2016 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, sorry ik zat op de fiets daarnet.
Dagje vrij om dingen te regelen en beetje studeren voor tentamen vrijdag. Nog t/m juni en dan vrije man, daarna gaan we permabulk zetten totdat ik het huis wordt uitgegooid vanwege te dik. Alles voor de gains ja togquote:Op maandag 8 februari 2016 18:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vriendje heb je ook zo kaulohard gewerkt vandaag?
Lekker over de brug met je zijkant in de wind.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:43 schreef zeer het volgende:
is srs wel beroerd rijden met dit weer, heb een bestel auto en die vangt boel wind
quote:Op maandag 8 februari 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
FOK!kers, ik noem geen namen.
[ afbeelding ]
Ik zie geen VMO tears en beetje teveel kipfilet armpjes. Volgens mij ook sprake van hyperlordosis en aan die linker te zien is 1 been zodanig dominant dat die SI gewrichtjes niet helemaal lekker zittenquote:Op maandag 8 februari 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
FOK!kers, ik noem geen namen.
[ afbeelding ]
eh okquote:Op maandag 8 februari 2016 18:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik zie geen VMO tears en beetje teveel kipfilet armpjes. Volgens mij ook sprake van hyperlordosis en aan die linker te zien is 1 been zodanig dominant dat die SI gewrichtjes niet helemaal lekker zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |