Ja mijquote:Op maandag 8 februari 2016 18:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er zijn er 4 in die rij die het boeit als je het zegt.
Ja, wat moet ik hier nou mee ;squote:Op maandag 8 februari 2016 18:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er zijn er 4 in die rij die het boeit als je het zegt.
Instagram tags spammen, cupcakes eten, tarimasu en goedkope sushi opdringen bij feestjes, zo'n dikframe bril opdoen zonder échte glazen, duckfaces maken, ALTIJD met je thermo koffie ding lopenquote:Op maandag 8 februari 2016 18:27 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben mijn imago als hipstertrutje aan het optimaliseren hebben jullie nog tips
Nadenken Henkquote:
Goedzo, jij mag blijvenquote:
Je geeft gewoon een beschrijving van mij minus thermoding en mijn bril heeft wel glazen.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Instagram tags spammen, cupcakes eten, tarimasu en goedkope sushi opdringen bij feestjes, zo'n dikframe bril opdoen zonder échte glazen, duckfaces maken, ALTIJD met je thermo koffie ding lopen
Henk went vanzelf.quote:
Jij heb geeneens bril? En jij doet niet aan social media. 17 decemberquote:Op maandag 8 februari 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Je geeft gewoon een beschrijving van mij minus thermoding en mijn bril heeft wel glazen.
gvd ben geen hipster
kun jij lezen?quote:Op maandag 8 februari 2016 18:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij heb geeneens bril? En jij doet niet aan social media. 17 december
Ik heb wel een bril dat zeg ik toch net, om te lezen.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij heb geeneens bril? En jij doet niet aan social media. 17 december
Tags, #relationshipgoals #goals #newme #fitgirl #healthy #lifestyle #fashion #loubiesquote:Op maandag 8 februari 2016 18:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Instagram tags spammen, cupcakes eten, tarimasu en goedkope sushi opdringen bij feestjes, zo'n dikframe bril opdoen zonder échte glazen, duckfaces maken, ALTIJD met je thermo koffie ding lopen
Komt het dat jij dat zo goed weet allemaal?quote:Op maandag 8 februari 2016 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tags, #relationshipgoals #goals #newme #fitgirl #healthy #lifestyle #fashion #loubies
d'awwquote:Op maandag 8 februari 2016 18:34 schreef zeer het volgende:
[..]
moest van 4 tot 6 nog buiten werken normaal zit ik dan in de auto naar huis men
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |