Ik vind dit nogal rare uitspraken.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:47 schreef Faeroer het volgende:
Ik zie geen VMO tears en beetje teveel kipfilet armpjes. Volgens mij ook sprake van hyperlordosis en aan die linker te zien is 1 been zodanig dominant dat die SI gewrichtjes niet helemaal lekker zitten
haha ik wordtquote:Op maandag 8 februari 2016 18:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dagje vrij om dingen te regelen en beetje studeren voor tentamen vrijdag. Nog t/m juni en dan vrije man, daarna gaan we permabulk zetten totdat ik het huis wordt uitgegooid vanwege te dik. Alles voor de gains ja tog
Geniet ervan mopje.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Kutmontelly nu heb ik dat "ik kom klaar zet die hoer op uw site" deuntje in mn kop gvd
Ben al bijna 12 jaar geen 16 meer.quote:Op maandag 8 februari 2016 18:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Colombiaanse verkoudheidjes zijn een bitch ja
Van welk liedje is dat? Heb het filmpje niet gekekenquote:Op maandag 8 februari 2016 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Kutmontelly nu heb ik dat "ik kom klaar zet die hoer op uw site" deuntje in mn kop gvd
Jij balen dat je maar 1 upvote kan geven zeker?quote:
Nee 2quote:Op maandag 8 februari 2016 18:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij balen dat je maar 1 upvote kan geven zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |