quote:Op maandag 8 februari 2016 17:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Morgen weer outo theorie, word de 3de keer.
Word er schijtziek van al dat leren, is zo moeilijk ook.
Klacht: outo theorie
Inzicht, 1ste keer 2 fout teveel, 2de keer 1 fout teveel, ook op inzicht.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:38 schreef RingBewoner het volgende:
Wat had je voorgaande keren fout dan?
Voor mij is het een tijdje geleden maar inzicht is toch dat je moet zeggen of je gas geeft, remt of gas los?quote:Op maandag 8 februari 2016 17:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Inzicht, 1ste keer 2 fout teveel, 2de keer 1 fout teveel, ook op inzicht.
Gevaarsherkenning is geen probleem
Andersom, gevaarsherkenning is datquote:Op maandag 8 februari 2016 17:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Voor mij is het een tijdje geleden maar inzicht is toch dat je moet zeggen of je gas geeft, remt of gas los?
Ah, dat stukje vind ik namelijk de grootste onzin. Wat jij bedoelt is heel eerlijk gewoon kennis. Basiskennis zelfs. In ieder geval succesquote:Op maandag 8 februari 2016 17:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Andersom, gevaarsherkenning is dat
Inzicht is meer voorrang en wettelijke vragen
Thanks.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, dat stukje vind ik namelijk de grootste onzin. Wat jij bedoelt is heel eerlijk gewoon kennis. Basiskennis zelfs. In ieder geval succes.
Niet doen! Je eerste ingeving is vaak goed. Als je theorie hebt ga je dan gelijk door voor praktijk?quote:Op maandag 8 februari 2016 17:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Thanks.
Meeste weet ik wel maar ik ga toch weer twijfelen telkens
ja, bedoeling is wel om voor mn 18ste me rijbewijs te hebben. Benieuwd of het nog lukt in 4 maanden, maar ik denk dat ik best kan rijden. Kan goed omgaan met heftruck en ander soort wagens ook, sturen kan ikquote:Op maandag 8 februari 2016 17:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet doen! Je eerste ingeving is vaak goed. Als je theorie hebt ga je dan gelijk door voor praktijk?
Goed strevenquote:Op maandag 8 februari 2016 17:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja, bedoeling is wel om voor mn 18ste me rijbewijs te hebben.
Dat denkt iedereen van zichzelfquote:Benieuwd of het nog lukt in 4 maanden, maar ik denk dat ik best kan rijden.
Hoezo ben jij ineens geen mod meer?quote:Op maandag 8 februari 2016 17:43 schreef zarGon het volgende:
outo outo outo outo outo outo outo outo
Dat is al best lang zoquote:Op maandag 8 februari 2016 17:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo ben jij ineens geen mod meer?
Is al maanden zo hoorquote:Op maandag 8 februari 2016 17:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het feit dat ik met andere dingen rij helpt wel mee qua bepalingen denk ikquote:Op maandag 8 februari 2016 17:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Goed streven.
[..]
Dat denkt iedereen van zichzelf.
Ik hoop het voor je.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het feit dat ik met andere dingen rij helpt wel mee qua bepalingen denk ik
Dat is al een tijdje zo?quote:Op maandag 8 februari 2016 17:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
trek je broek naar beneden en maak een foto.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:43 schreef zarGon het volgende:
Je schrijft het vautquote:Op maandag 8 februari 2016 17:43 schreef zarGon het volgende:
Ontslagen.quote:Op maandag 8 februari 2016 17:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als je dat niet haalt moet je ook wel een verstandelijke beperkte varken zijnquote:Op maandag 8 februari 2016 17:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Inzicht, 1ste keer 2 fout teveel, 2de keer 1 fout teveel, ook op inzicht.
Gevaarsherkenning is geen probleem
ja inderdaad das wel simpel jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:32 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Als je dat niet haalt moet je ook wel een verstandelijke beperkte varken zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |