Ja, dat!quote:Op zondag 17 april 2016 15:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Voor mij ook de reden hoor. Interessante dingen leren.
Ik zie toch wel regelmatig dingen waarvan ik vind dat het wel anders had gekund: planten/dingen kapot, etc. Helaas zitten dat soort mensen er altijd wel tussen. Over het algemeen val het wel mee denk ikquote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef Rewimo het volgende:
Als er mensen zijn met respect voor de natuur/hun omgeving zijn het wel geocachers denk ik zo. Echt, wat er allemaal niet bijgesleept wordt in die discussie
De kinderen zijn even niet zo enthousiast en beginnen al te mopperen als we alleen maar nadenken of we weer eens op pad zullen gaan. Ik vind het zonde van mijn energie om 2 jengelende kinderen mee te slepen, dus dan gaan we maar niet.quote:Op zondag 17 april 2016 14:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar waarom een laag pitje?
Ik heb een tijdje terug een cache gedaan waarbij je stolpersteine moest zoeken en gegevens daarvan nodig had voor het vinden van de cache. Die lag bij een begraafplaats.quote:Op zondag 17 april 2016 14:53 schreef MissMSX het volgende:
Beter hier de vraag stellen: is zoiets done of not done?
Ik heb er in principe geen problemen mee als alles maar met respect gebeurt: niets slopen, geen herrie maken, etc. En liefst natuurlijk dat je niet alleen met de cache bezig bent, maar ook even bewust stilstaat bij de plek waar je bent.
Maar goed, dat laatste is juist waarom ík geocachen leuk vind: dat je op plekken komt waar je anders niet zo snel zou komen. Maar zo zit natuurlijk niet elke cacher in elkaar.
Fietsend? Klinkt inderdaad als een leuke dag.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:25 schreef Nijna het volgende:
Zo, dat was een dagje geocachen. 37 km en 23 caches op de teller.
Heerlijk weer, wat willen we nog meer.
Ja op de fiets, zo was die serie ook bedoeldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:02 schreef qltel het volgende:
[..]
Fietsend? Klinkt inderdaad als een leuke dag.
Wij hebben gisteren 15 km door de bergen gelopen en 38 caches gedaan. Was ook erg leuk.
Ik geef dochterlief groot gelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:36 schreef nikky het volgende:
Vorig weekend in Londen even een trackble in een TB hotel gedropt. Goal ligt ergens in Engeland, maar had hem drie maanden geleden al gevonden. Met de eigenaar afgesproken dat ik hem mee zou nemen.
Nu zit ik ergens in NL op een camping. Misschien gaan we van de week nog even geocachen. Maar dan niet bij 25 graden. Dan wil dochterlief in het water liggen.
Het werd eens tijd zeg!quote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef emil23 het volgende:
Ik fok! al jaren en ik doe al jaren aan geocaching. Misschien toch maar eens deze reeks volgen.
Ik ben net klaar met 4 dagen cachen..quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:37 schreef cbf600 het volgende:
Het is een beetje een slow topic aan het worden.
Waarschijnlijk zijn de meesten aan het cachen !
Welkom hier!quote:Op maandag 16 mei 2016 22:48 schreef emil23 het volgende:
Ik fok! al jaren en ik doe al jaren aan geocaching. Misschien toch maar eens deze reeks volgen.
Zuid-Oost Drenthe meldt zichquote:Op maandag 16 mei 2016 23:12 schreef emil23 het volgende:
[..]
Dank je!
Nog meer mensen die vooral in omgeving Emmen cachen?
Hihihi, dat is wel uitdagendquote:Op woensdag 18 mei 2016 06:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb van de week mijn noordelijkste en oostelijkste cache gedaanIn Stockholm
Waar je overigens op een paar honderd meter van een cache kunt staan maar er toch niet zo makkelijk bij komt - erg veel water daar
Lijkt me heerlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:05 schreef qltel het volgende:
Ik ben net klaar met 4 dagen cachen..
66 kilometer gelopen en als het goed is, ik moet het nog even natellen, precies 100 founds. Was bij FoF Boppard en in de omgeving van Morbach, beide in Duitsland. Dus ook 3 nachten in 2 verschillende hotels geslapen vanwege de afstand.
Wat ontzettend zonde...quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:11 schreef Rockfire het volgende:
Mijn geocache in Enschede is gesloopt
[ afbeelding ]
Kost me al gauw 30 euro om hem te repareren, ik weet niet of ik het dat waard vind...
Klopt, was het ook. De aantallen maakt me weinig uit, maar ik heb 4 dagen heerlijk gelopen door mooie bossen en dat was echt genieten. En al die doosjes is dan een leuke bijkomstigheid.quote:
45 caches in 5 jaar. Geen die-hard dus. Maar nu de kinderen op kleuterleeftijd zijn en mee kunnen het "veld" in ben ik het wel aan het herontdekken. Ik ben ook al voorzichtig aan het kijken naar een (gebruikte) dedicated GPS, maar biedt zoń ding nu echt veel voordeel t.o.v. een moderne smartphone?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:06 schreef qltel het volgende:
[..]
Welkom hier!
Ben je gelegenheidscacher of die-hard-cacher, als ik vragen mag? (ik cache trouwens niet in de buurt van Emmen en zelfs weinig in Nederland)
Leuk! De een is die-hard en de ander doet er af en toe eens 1, niets mis mee. Ik voel mezelf ook niet echt een die-hard maar ik heb er 2600 gehaald in 5 jaar (eergisteren heb ik m'n 5e cachersverjaardag gevierd..quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:12 schreef emil23 het volgende:
[..]
45 caches in 5 jaar. Geen die-hard dus. Maar nu de kinderen op kleuterleeftijd zijn en mee kunnen het "veld" in ben ik het wel aan het herontdekken.
Slaat weer nergens opquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:11 schreef Rockfire het volgende:
[ afbeelding ]
Kost me al gauw 30 euro om hem te repareren, ik weet niet of ik het dat waard vind...
Balen zeg. Het was zo'n leuke cache. Ik snap mensen die slopen niet, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:11 schreef Rockfire het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |