abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162296668
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 13:49 schreef qltel het volgende:

[..]

Balen zeg. Het was zo'n leuke cache. Ik snap mensen die slopen niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik vermoed dat ze niet goed hebben gekeken/gelezen en dus niet door hadden dat hij gewoon een scharnier had. Vervolgens hebben ze de glazen kap eraf gehaald om er bij te kunnen en vervolgens er niet meer op gekregen? Het zou in ieder geval niet de eerste keer zijn dat er iemand de glazen kap er af heeft gehaald.

Tja of er zijn gewoon vandalen bezig geweest.

Hoe dan ook, zwaar kut :(
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_162296768
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 12:13 schreef emil23 het volgende:

[..]

Nog tips voor leuke multi's om met de kids te doen in de omgeving?
Onderstaande caches zijn volgens mij (en onze) kinderen leuk :D.
Ik zal nog even denken of ik nog meer weet, maar ik moet eerst even andere dingen doen
duck duck go
In het spoor van de reuzen
Kapers rond de koele
Speuren met sporen
Fake it till you make it...
pi_162298755
Dank, deze zomer zijn we in Grolloo. Gaan we iig in het spoor van de reuzen doen. Ziet er leuk uit.
pi_162299274
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:13 schreef Reintji het volgende:
Dank, deze zomer zijn we in Grolloo. Gaan we iig in het spoor van de reuzen doen. Ziet er leuk uit.
De Berenkuil?
pi_162299307
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:02 schreef Nijna het volgende:

[..]

Onderstaande caches zijn volgens mij (en onze) kinderen leuk :D.
Ik zal nog even denken of ik nog meer weet, maar ik moet eerst even andere dingen doen
duck duck go
In het spoor van de reuzen
Kapers rond de koele
Speuren met sporen
Thanks!
pi_162301080
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:35 schreef emil23 het volgende:

[..]

De Berenkuil?
Whehe
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:35:26 #207
440569 cbf600
geocaching addict
pi_162310901
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:35 schreef emil23 het volgende:

[..]

De Berenkuil?
Leuke camping ! In de jaren 80 vaak op vakantie geweest.

Helaas liggen in de direkte omgeving niet veel caches. Terwijl bv Westerbork/Sterrenwacht een mooie omgeving is (natuur dan).
pi_162312094
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:35 schreef cbf600 het volgende:

[..]

Leuke camping ! In de jaren 80 vaak op vakantie geweest.

Helaas liggen in de direkte omgeving niet veel caches. Terwijl bv Westerbork/Sterrenwacht een mooie omgeving is (natuur dan).
We hebben er de afgelopen 3 zomers gestaan. Mooie camping op slechts een half uur rijden. Het is de plaats waar we met het kampeervirus besmet zijn. Onze kids vonden het daar geweldig. Ze hebben het nog praktisch elke dag over de berenkuil, het animatieteam en de liedjes. Zelden zo'n leuk en enthousiast animatieteam gezien. Maar dit jaar maar eens wat anders (Saarburg Dld)

On-topic: Zojuist mijn eerste cache ter review aangeboden....
pi_162317716
Leuk Emil! Ik ben ook bezig met een cache, ik weet wat ik nog doen moet, maar het ligt even stil.
Deze week wat druk, maar ik hoop het daarna weer op te pakken. Want ik wil het nu eigenlijk ook wel afmaken.
pi_162318280
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:35 schreef cbf600 het volgende:

[..]

Misschien te maken met de radiostilte voor dat gebied?
pi_162330140
Gisteren na het winkelen ook nog eens gaan cachen.
Een multi gelopen met c:geo :D
Niet echt ideaal, maar wel zo verrekte handig!

Een collega van bij mij op het werk is sinds vorige zomer ook begonnen met cachen (nee, niet door mij), en afgelopen zondag voor de eerste keer samen gecached. En het smaakt naar meer!

Een die-hard cacher ben ik nu ook niet, 2700 founds op 7 jaar.
Soms zijn er gewoon van die momenten dat ik er 150 doe op een maand, en dan ineens een paar maanden amper cache.
pi_162358757
Hoe lang duurt het reviewen van een nieuwe cache eigenlijk? Lees op internet verschillende dingen. Van maximaal 72 uur tot minimaal 7 dagen.

Iemand ervaring?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 mei 2016 @ 19:04:06 #213
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_162360121
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 18:07 schreef emil23 het volgende:
Hoe lang duurt het reviewen van een nieuwe cache eigenlijk? Lees op internet verschillende dingen. Van maximaal 72 uur tot minimaal 7 dagen.

Iemand ervaring?
Kan inderdaad wel een paar dagen duren. Hangt ervan af hoe je hem aanlevert (voldoet hij aan alle eisen) en hoe druk de reviewer het heeft.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_162401898
Vanochtend tijdens het cachen ook spullen gevonden die naar mijn idee gebruikt waren bij een inbraak. Werkhandschoenen, zaklamp, batterijen, schoonmaakdoekjes met alcohol, baseballcap enz. Maar even gemeld bij de politie. Deze kwamen meteen kijken en toen ze vroegen wat wij daar deden gaven ze aan dat ze heel vaak meldingen krijgen van geocachers, omdat die toch op een andere manier in het buitengebied kijken dan gewoon wandelaars.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 22 mei 2016 @ 13:59:01 #215
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_162403907
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:50 schreef emil23 het volgende:
Vanochtend tijdens het cachen ook spullen gevonden die naar mijn idee gebruikt waren bij een inbraak. Werkhandschoenen, zaklamp, batterijen, schoonmaakdoekjes met alcohol, baseballcap enz. Maar even gemeld bij de politie. Deze kwamen meteen kijken en toen ze vroegen wat wij daar deden gaven ze aan dat ze heel vaak meldingen krijgen van geocachers, omdat die toch op een andere manier in het buitengebied kijken dan gewoon wandelaars.
Wij hebben met een CITO een keer een kluis gevonden. Was geen cache maar na een inbraak in een bos gegooid (nog dicht).
pi_162411112
Zijn hier trouwens mensen met een geocaching.com abo? Biedt t voordelen ten opzichte van een gratis account?
  zondag 22 mei 2016 @ 18:16:22 #217
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_162411473
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:03 schreef emil23 het volgende:
Zijn hier trouwens mensen met een geocaching.com abo? Biedt t voordelen ten opzichte van een gratis account?
ik.

- ik support ze een beetje
- ik kan pakketjes met caches downloaden naar mn garmin
- wat meer zoekmogelijkheden
- kan premium caches bekijken en loggen. ik leg zelf nooit premiums trouwens
  zondag 22 mei 2016 @ 18:17:16 #218
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_162411501
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:41 schreef trainfreak het volgende:
Gisteren na het winkelen ook nog eens gaan cachen.
Een multi gelopen met c:geo :D
Niet echt ideaal, maar wel zo verrekte handig!

Een collega van bij mij op het werk is sinds vorige zomer ook begonnen met cachen (nee, niet door mij), en afgelopen zondag voor de eerste keer samen gecached. En het smaakt naar meer!

Een die-hard cacher ben ik nu ook niet, 2700 founds op 7 jaar.
Soms zijn er gewoon van die momenten dat ik er 150 doe op een maand, en dan ineens een paar maanden amper cache.
c:geo is prima toch?

zeker nu de officiele app limitaties heeft voor non-premium users. Mn pa kan bv niet caches bekijken op mobiel > 1* moeilijkheid
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 22 mei 2016 @ 18:25:34 #219
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_162411730
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:03 schreef emil23 het volgende:
Uiteraard. Ik ben al een aantal jaren lid.
pi_162414412
quote:
2s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:17 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

c:geo is prima toch?

zeker nu de officiele app limitaties heeft voor non-premium users. Mn pa kan bv niet caches bekijken op mobiel > 1* moeilijkheid
Ja het werkt goed, maar het is niet echt het ideale om (multi)caches mee te lopen in een beboste omgeving.
pi_162416297
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:25 schreef qltel het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik ben al een aantal jaren lid.
Ik nu ook. Volgend weekend meteen maar wat premiums opzoeken
  Milf zondag 22 mei 2016 @ 21:14:33 #222
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_162417403
Ik heb ook een premium account.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 22 mei 2016 @ 21:24:13 #223
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_162417915
Ik ben ook al een aantal jaar premium :) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_162426319
Een premium account heeft best wel voordelen zoals genoemd. En inderdaad een beetje bijdragen aan de kosten. Hoewel je dat ook via de aanschaf van tb e.d.kunt doen.

c:geo vind ik heerlijk werken, pq laden maar alsnog kunnen zien wat er meer in de buurt is. De live-map is dan ook handig. Maar vooral het loggen als je nog naast staat vind ik prettig.Voorheen aan het eind van het weekend thuis nog iets verzinnen is dan toch lastiger (al vond je er toen wel veel minder). Multi doe ik weinig meer maar dan wil ik ze alsnog op papier hebben. Dat ene vel papier maakt het verschil niet als je toch al tientallen km hebt gereden om een krabbel in een doosje te zetten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 mei 2016 @ 06:36:46 #225
13151 crew  Rewimo
pi_162426374
Ter plekke loggen boeit me echt niet :) Ik log naderhand thuis wel met behulp van mijn field notes. Dan kan ik op mijn gemak een leuk logje schrijven.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_162426570
Tien jaar terug ging ik er ook voor zitten om te loggen. Maar dan had je in een heel weekend tien caches gevonden. En dan nog gebeurde het meer dan eens dat je pas in de loop van de week die logjes ging schrijven.... of niet.

De multi noemen we nu een trail maar daardoor moet je ook tien keer meer loggen dan vroeger. Standaard logje bij de eerste van de trail schrijven en dan een zinnetje er bij voor elke volgende.

Ik vraag me ook af hoe vaak logs gelezen worden, zelf lees ik ze zelden met aandacht. Zelden zie ik een log die voor een ander ook leuk is om te lezen.
  maandag 23 mei 2016 @ 07:58:33 #227
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_162426699
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 07:37 schreef qajariaq het volgende:
Tien jaar terug ging ik er ook voor zitten om te loggen. Maar dan had je in een heel weekend tien caches gevonden. En dan nog gebeurde het meer dan eens dat je pas in de loop van de week die logjes ging schrijven.... of niet.

De multi noemen we nu een trail maar daardoor moet je ook tien keer meer loggen dan vroeger. Standaard logje bij de eerste van de trail schrijven en dan een zinnetje er bij voor elke volgende.

Ik vraag me ook af hoe vaak logs gelezen worden, zelf lees ik ze zelden met aandacht. Zelden zie ik een log die voor een ander ook leuk is om te lezen.
Als cache-legger (heb er nu eentje, https://www.geocaching.co(...)ca-9936-7732ffbbc95e) vind ik het inderdaad ook erg fijn als mensen weer eens een leuk logje plaatsen.

TFTC's heb je niet veel aan. En standaard teksten die men na een weekend plaatst bij elke cache die ze gevonden hebben ook niet.

Bovendien vraag ik om fotos, maar dat doet ook bijna niemand helaas.

Zelfde voor de trackable die ik heb gelegd bij mijn cache. Er zijn wel wát mensen die fotos maken maar bijna niemand doet het
  maandag 23 mei 2016 @ 08:00:02 #228
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_162426713
Godver, zo juist check ik mijn cache heeft weer zo een lamlul een TFTC geplaatst met een spoiler picture erbij. Echt
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 mei 2016 @ 08:19:12 #229
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_162426816
Een beetje aandacht voor een logje kan idd geen kwaad. Het heeft de plaatser vaak veel moeite gekost om de cache te plaatsen en dan is het ook wel fijn als je een leuke log krijgt. Helaas moet het tegenwoordig allemaal snel en makkelijk en dus krijg je vaak nietszeggende logs.
pi_162426985
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 07:37 schreef qajariaq het volgende:

Ik ga altijd zitten voor een log te schrijven, met c:geo heb ik dit volgens mij nog nooit gedaan, en het is niet de bedoeling om dit snel te doen.

Bij multi's probeer ik altijd een eigen log te schrijven, je bent er langer aan bezig en hebt dus (normaal gezien toch) meer te vertellen.

Logs lezen doe ik enkel op het terrein zelf, als ik een cache niet direct kan vinden.
Al ben je daar tegenwoordig ook niet vee meer mee.
Zo deden we zaterdag caches van een event, de laatste loggers hadden overal een algemene log op gezet. Wat ben je er mee dat ze reeks1 en 2 vonden, onderweg naar 3 een koffie hebben gedronken en aan het einde een leuke dag hadden ..
Of van die logs bij een losse cache die tussen een reeks ligt; waarbij men overal dezelfde log zet...
pi_162437452
Ik probeer vaak wel een leuk logje te schrijven, maar als we een dag op pad zijn geweest plaats ik in principe overal hetzelfde logje (ja, ik ben er zo eentje... ;) ) en als ik wat extra te melden heb schrijf ik dat bij die betreffende cache.
Ik vind het wel leuk om meer te schrijven dan TFTC, dan kan je naar mijn idee net zo goed niks schrijven.
  maandag 23 mei 2016 @ 16:37:40 #232
50442 DaMook
pi_162438160
Ik doe eigenlijk altijd alleen tftc :P . Alleen als ik echt heb moeten zoeken, of hij is erg origineel, of er is iets mis mee dan typ ik wat meer.

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  maandag 23 mei 2016 @ 17:09:59 #233
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_162439066
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 16:08 schreef Nijna het volgende:
Ik probeer vaak wel een leuk logje te schrijven, maar als we een dag op pad zijn geweest plaats ik in principe overal hetzelfde logje (ja, ik ben er zo eentje... ;) ) en als ik wat extra te melden heb schrijf ik dat bij die betreffende cache.
Ik vind het wel leuk om meer te schrijven dan TFTC, dan kan je naar mijn idee net zo goed niks schrijven.
Kan daar wel inkomen op zich. Maar zeker als iemand een cache plaatst en daar zichtbaar aandacht of een mooi achtergrond verhaal of wat ook (moeite in gestoken dus) zet is een logje wel tof.
pi_162439976
Als ik eerlijk ben lijkt de cache van Holy_Goat mij leuk (maar ik kom niet in die regio). Bij het lezen haak ik wel af bij de tweede of derde alinea van de geschiedenis. Mijn log zou redelijk het gemiddelde zijn van de huidige logs, in ieder geval meer dan tftc en zeker iets inhoudelijker. Vooral als de cache origineel is. Mocht de molen heel speciaal zijn dan ga ik er thuis juist meer over gaan lezen.

Een trail waar ik twintig keer exact de zelfde omschrijving krijg ga ik ook niet heel veel moeite voor doen om logs te schrijven. Als de wandeling dan ook al niet bijzonder is dan haak ik sowieso na een paar doosjes af.
pi_162444297
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2016 17:09 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Kan daar wel inkomen op zich. Maar zeker als iemand een cache plaatst en daar zichtbaar aandacht of een mooi achtergrond verhaal of wat ook (moeite in gestoken dus) zet is een logje wel tof.
Klopt, dat zou ik als CO ook vinden :D.
Laatst hadden we zo'n hele serie, dan post ik steeds hetzelfde, met evt aanvulling over die specifieke cache. Ik schrijf het altijd wel even op als iets me opvalt onderweg en daar probeer ik dan wel wat mee te doen.
Sowieso vind ik het wel leuk om iets te vertellen, wij hadden bij die serie dat we onderweg mede-cachers tegen kwamen, dat vind ik dan wel leuk om te vermelden.
Of de keer dat ik met mijn cache mobiel (lees: nog net niet trapauto ;) ) dacht de kortste weg te nemen en genadeloos vast kwam te zitten in de blubber :X , maar gelukkig gered werd (via via via via, door een behulpzame meneer die daar in de buurt zijn bedrijf heeft en een wagentje waarmee hij me eruit kon trekken, ik ben hem de dag erna een doos merci gaan brengen :D ).
Eigenlijk is er bijna overal wel iets te vermelden (ene keer spectaculairder dan de andere, dat dan weer wel :P )
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 mei 2016 @ 20:37:16 #236
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_162444634
Zelfs als er niets over de cache te vertellen is, dan is het altijd nog mogelijk om meer te loggen dan TFTC. Het is eenvoudig een klein bedankje aan de owner. Hij heeft moeite gedaan voor een cache en onderhoud 'm ook, het minste wat je dan kunt doen is fatsoenlijk loggen.

Een eenheidslog is uiteraard geen probleem, dan kun je juist heel je verhaal kwijt in een wat grotere log en die kopieer je bij alle caches. En mochten er bij individuele caches opmerkingen zijn dan kunnen die er onder. Het zal wel bij de tegenwoordige tijd horen dat zelfs normaal loggen teveel moeite is. Maar waarom is dat doosje zoeken dan niet teveel moeite?

P.s. gelukkig nemen de meeste mensen die mijn caches loggen de moeite om goed te loggen. Ik heb tot nu toe 2x logs gewist en na wat uitleg over wat een log was hebben die beginners ook op een goede manier gelogd.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 16:44:39 #237
50442 DaMook
pi_162466192
Ik zie het probleem niet. Een tftc is gewoon een bedankje. Tuurlijk, ook bij mijn gearchiveerde cache vond ik het wel leuk om een verhaaltje te lezen, maar van mij hoeft het niet hoor, een tftc is ook goed :) .

Zodra ik een tftc zie weet ik dat ze er plezier aangehad hebben en dat is goed :) .

Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 24 mei 2016 @ 17:26:48 #238
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_162467276
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 16:44 schreef DaMook het volgende:
Ik zie het probleem niet.
Ik wel. Maar zoals ik al schreef, het zal wel bij modern cachen horen.. Gelukkig komt het TFTC-loggen bij mijn caches heel weinig voor want anders is de lol er snel af.
pi_162484081
Zojuist voor 35,- een Etrex Legend HCx gescoord op MP. Eens kijken of het geocachen met een GPS beter bevalt dan met de telefoon.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 mei 2016 @ 10:55:46 #240
13151 crew  Rewimo
pi_162484145
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 10:52 schreef emil23 het volgende:
Etrex Legend HCx
Eentje met kaarten ^O^ Updaten via Open street maps (of zoiets, qltel weet dat wel maar die rijdt net weg) zodat je de meest recente kaarten hebt. Je zult zien dat de kleinste paadjes erop staan :D Even een setje goede oplaadbare batterijen scoren (eneloop) en dan ben je er klaar voor!
pi_162484364
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 10:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Eentje met kaarten ^O^ Updaten via Open street maps (of zoiets, qltel weet dat wel maar die rijdt net weg) zodat je de meest recente kaarten hebt. Je zult zien dat de kleinste paadjes erop staan :D Even een setje goede oplaadbare batterijen scoren (eneloop) en dan ben je er klaar voor!
http://garmin.openstreetmap.nl/
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_162484790
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 10:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Daar had ik bewust naar gezocht, een GPS met kaarten.

quote:
Thanks!
pi_162484963
quote:
Welk kaarttype kan ik daar het beste kiezen?
pi_162485307
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:32 schreef emil23 het volgende:

[..]

Welk kaarttype kan ik daar het beste kiezen?
Net wat je zelf het fijnste vind. Ik laat hem meestal gewoon op de standaard staan
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_162549992
Vanmiddag heb ik de door mij op marktplaats aangeschafte Etrex Legend Hcx ontvangen. Inmiddels heb ik er al kaarten op geïnstalleerd en geocaches opgezet. Tot nu toe zie ik echter nog niet echt voordelen tov cachen met een telefoon. Ik vind het schermpje klein, menu onlogisch. Ik weet niet of ik dr aan ga wennen.
pi_162556742
een etrex is veel nauwkeuriger dan een telefoon. Ook steviger en beter tegen water bestand.
pi_162558960
En de batterij gaat veeeel langer mee!
pi_162939599
Hmm, de "classic" (betaalde) App bevalt mij prima in tegenstelling tot de nieuwe App voor iPhone(gratis). Stuk sneller en makkelijker in gebruik. Maar vanaf september wordt die niet meer ondersteund en wordt je min of meer verplicht de nieuwe te gebruiken bij afwezigheid van een stand-alone GPS. Beste is nog wel dat je als basic member alleen nog maar 1.5* caches kunt oplossen. :') dat wordt flink "cachen" voor Groundspeak.
pi_162947167
Geen Limburg vertegenwoordigd? Cachenaam diedje54, Brunssum. Vorig jaar op 1 mei onze eerste cache gelogd, nu staan we op 1701 caches. We gebruiken zowel smartphones als een GPSMAP64. Wij cachen door heel Limburg/Oostbrabant, Belgisch en Duits grensgebied en uiteraard vakantiegebieden.
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
pi_162958154
Ik heb vanmiddag maar een poging gedaan om weer een stapje te maken met onze eigen cache.
Coördinaten bepalen (en dat in flink bebouwd gebied... ik moet nog een paar plakkers plakken, maar dat is niet zoveel werk (ik denk dat ik ze eerst ns hier voor op de lantaarnpaal plak om te testen of ze echt blijven plakken met regen enzo). Het worden gewoon etiketstickertjes met een getal.
En ik vond 2 heel bruikbare getallen waar ik verder niks voor hoef te doen ^O^ .
Het leek wel of ze de lantaarnpalen net ontdaan hadden van plakkers e.d. Maar misschien betekent dat juist wel dat het weer even niet gaat gebeuren :P.

Maar zien dat ik het kan gaan afronden binnenkort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')