Fijn dat het zo opgelost kon worden fr. Hoe ging het met sac?
High tea was lekker

En B heeft zich prima vermaakt, het is een gezelligerd zeiden ze. Hij klets en heeft een hele open benadering. Dat zien wij zelf ook, maar wel fijn dat ie dat ergens anders ook is.
En voor wie iets heeft meegekregen, onze huizen twijfels zitten in een nieuwe fase. We willen binnen nu en een maand beslissen of we willen verhuizen en zo ja waarheen....12 maart gaat B de hele dag naar mijn broer. Eigenlijk zouden we gaan shoppen maar we starten de dag met een grande tour door mijn geboortedorp om mijn vrouw een beter beeld van het dorp en de wijken te geven. We zijn er vaak genoeg, maar dat is gewoon op visite, nu dus met een andere blik.
Als we besluiten om niet te verhuizen, gaan we ons huidige huis een gedeeltelijke makeover geven.
(we wonen nog prima op zich, maar nu we door B zo vaak thuis zijn, is het toch niet 100% wat we zoeken. Weinig kinderen en voorzieningen voor kinderen. We wonen ook dichter op elkaar dan we zouden willen. EN wij hebben gekocht toen de hypotheekrente enorm hoog was, verhuizen levert ons behoorlijk wat geld op zeg maar)