Je hoeft natuurlijk niet ontevreden te zijn. Misschien ben je ergens anders gewoon nog meer tevreden.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:22 schreef Dangel het volgende:
Emigrerende Nederlanders zijn zelf ontevreden huftersLaat ze lekker terug gaan naar hun eigen land!!!
heul veul....quote:Op maandag 8 februari 2016 13:29 schreef detaris het volgende:
Hoeveel van deze Nederlanders keert binnen 2 jaar weer terug naar Nederland?
beursjes bezoeken enzo. Wilde eigenlijk zes maandjes blijven en dan weer door naar een ander land. Maar het bevalt prima. Dus ik zit er al een jaar of 4.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:29 schreef Bramito het volgende:
[..]
Zit jij in Bulgarije? Hoe kwam je daar terecht?
Met het verschil dat ze geen asiel vragen en gratis huis en uitkering verwachten. Ook verwachten ze niet dat oorspronkelijke bewoners zich aan hen aanpassen, maar zich zelf aan het land aanpassen.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:21 schreef Janneke141 het volgende:
Die mensen die vertekken, zijn dat nou ook gelukszoekers?
Oh, jij hebt ze gesproken?quote:Op maandag 8 februari 2016 13:40 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Met het verschil dat ze geen asiel vragen en gratis huis en uitkering verwachten. Ook verwachten ze niet dat oorspronkelijke bewoners zich aan hen aanpassen, maar zich zelf aan het land aanpassen.
Dat hoeft niet, het spreekt namelijk voor zich.quote:
Weloverwogen keuze dus. Interessant. Ik ben er de afgelopen 10 jaar vaak geweest voor m'n werk en ik vind dat er zo weinig vooruitgang is, als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Roemenië. Misschien dat het anders is hoor.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
beursjes bezoeken enzo. Wilde eigenlijk zes maandjes blijven en dan weer door naar een ander land. Maar het bevalt prima. Dus ik zit er al een jaar of 4.
Ik ben er een, al 25 jaar, in meerdere landen op verschillende continenten.quote:
Wie? De asielzoekers of de Nederlandse vertrekkenden? Of denk je dat een Nederlander naar Nieuw-Zeeland vertrekt en daar asiel vraagt en gratis huisvesting verwacht? Niks mis met gelukzoekers. Ook niet met de Iraakse of Syrische. Alleen was het netter geweest om langs de normale weg geluk te zoeken. I.p.v zich als een vluchteling voor te doen en dan ook nog eisen te stellen.quote:
Dat ligt er maar net aan waarom je een "afkeer" hebt van Nederland.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:37 schreef RM-rf het volgende:
Ik denk dat het altijd erg dom is te willen verhuizen vanuit een 'afkeer van nederland'... domweg omdat je in een ander land niks eraan hebt dat je zulk een 'hekel aan nederland hebt'...
ik heb een beetje de indruk dat juist zulke mensen binnen de korste tijd nederland gaan missen ... of zich juist aan hun nieuwe thuisland snel gaan 'ergeren' als blijkt dat het daar ook niet enkel 'rozegeur en maneschijn' is
Is 60.000 op 17 miljoen dan wel een tsunami?quote:Op maandag 8 februari 2016 12:55 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vind 148.000 emigranten op haast 17 miljoen inwoners niet bepaald een exodus.
Ik denk dat het redelijk belangrijk is waar in Roemenië en waar in Bulgarije je kijkt. Ik merk de 'vooruitgang' namelijk wel degelijk. Daarentegen zijn er veel krimpregio's dus daar zal het inderdaad weinig vooruitgaan. Maar dat is overal op de wereld.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:44 schreef Bramito het volgende:
[..]
Weloverwogen keuze dus. Interessant. Ik ben er de afgelopen 10 jaar vaak geweest voor m'n werk en ik vind dat er zo weinig vooruitgang is, als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Roemenië. Misschien dat het anders is hoor.
Klopt! Dit waren voor ons 14 jaar geleden ook de redenen. Beide redenen gelden nu overigens nog.quote:Op maandag 8 februari 2016 12:35 schreef Leandra het volgende:
23% Overweegt te vertrekken vanwege de veranderde mentaliteit in NL
24% Overweegt te vertrekken omdat ze meer rust en ruimte willen
Ik ookquote:
Ja want je moet wel gaan kijken WIE er vertrekken en WAT er je land binnen komt.quote:Op maandag 8 februari 2016 14:31 schreef k_man het volgende:
Dus vorig jaar konden 148.000 mensen geruisloos vertrekken, maar als er 47.000 asielzoekers komen is het hele land in crisis?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |