SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2016 09:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bedankt man dat ik hem kon openen![]()
![]()
waardeloze TTFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
dat soort grapjes horen in het Fey topic, jammer dat je denkt dat wij hier om kunnen lachen.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:43 schreef onlogisch het volgende:
TT was te mooi om voorbij te laten schietenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
TT bedoel ik, en dat snapte je wel.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De OP is niet anders dan normaalFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 8 februari 2016 09:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
TT bedoel ik, en dat snapte je wel.![]()
![]()
is er een admin de de TT kan veranderen svp? ik wens deze hersenloze acties geen podium te geven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
3-1 gewonnen als gudelj die strafschop niet had genomen... toen ik zag dat hij hem ging nemen, zei ik het al die gaat mis.....quote:Op maandag 8 februari 2016 09:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gewoon onlogisch, maar goed heerlijk 2-1 gewonnen! Haha![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gewoon respect opbrengen voor de man waarvan we jaren genoten hebben omdat hij wedstrijden voor Ajax uit het vuur sleepte. Het enige wat hij wilde is keepen bij een club waar hij de kans krijgt dat te doen. Dat dat nu toevallig Feyenoord is geworden doet er toch niet toe? Ik geef hem groot gelijk, hij is veel te goed voor de reservebank.
Het is trouwens Overmars zijn schuld dat Vermeer bij Feyenoord keept. Die wilde wel ingaan op het bod wat op hem werd gedaan. Dat hij dan denkt dat het om een andere club gaat is zijn probleem. Foutje bedankt.
Ik denk bovendien dat we Feyenoord zo zachtjes aan niet meer hoeven te zien als directe concurrent voor de titel, dus waar gaat het allemaal over.![]()
Ze zijn de bal nu nog aan het zoeken bij P3quote:Op maandag 8 februari 2016 09:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
3-1 gewonnen als gudelj die strafschop niet had genomen... toen ik zag dat hij hem ging nemen, zei ik het al die gaat mis.....![]()
![]()
Baaszoer!quote:Op maandag 8 februari 2016 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, klagen over Bazoer en Klaassen.![]()
![]()
ongelooflijk dat hij hem neemt, ongeacht of je hem goed of slecht vindt. Hij zat totaal niet in de wedstrijd....quote:Op maandag 8 februari 2016 10:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ze zijn de bal nu nog aan het zoeken bij P3FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja begreep ik ook niet, laat Klaassen hem dan nemen, maar die goal van BAaszoer maakte alles goed, gelukkig was die pingel niet de beslissende voor de wedstrijd anders was het heel zuur geweestquote:Op maandag 8 februari 2016 10:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ongelooflijk dat hij hem neemt, ongeacht of je hem goed of slecht vindt. Hij zat totaal niet in de wedstrijd....![]()
Cruijff uiteraard weer op het technische en tactische orgel. Weer een sneertje naar dit 4-2-1-3 systeem.![]()
Maar denk jij echt dat het aan het systeem ligt? Vorig jaar was het slechter. Vond Klaassen gisteren ook weer bij veel gevaarlijke situaties betrokken.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Cruijff uiteraard weer op het technische en tactische orgel. Weer een sneertje naar dit 4-2-1-3 systeem.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: