SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Gooi het plaatje eens door google zou ik zeggen, misschien weten zij hetquote:
lukt niet op mobiel a mattiequote:Op maandag 8 februari 2016 02:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gooi het plaatje eens door google zou ik zeggen, misschien weten zij het
Heb geen vriendin.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alleen voordat ik je vriendin neuk.
De ene wedstrijd een 9 de andere wedstrijd een 3.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met gisteren. Fijn spelertje hoor die Younes.
Nieuwe Scoupy dingen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 8 februari 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nieuwe Scoupy dingen:Oei....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben niet zo van de crackers eigenlijk
Ik ga ze wel halenquote:Op maandag 8 februari 2016 14:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei....
ik ben niet zo van de crackers eigenlijk
[..]
Nieuwe Scoupy dingen:Ik zou die verkade wel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ja ik ook, maar er komt wel weer meer. Weet ik zekerquote:Op maandag 8 februari 2016 14:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind Scoupy de laatste tijd wel heel matig hoor
hoezo is je soa van je vriend zo interessantquote:Op maandag 8 februari 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar eens dingen gaan doen. Ik wil SoA verder kijkenMaar kan vanavond ook wel.
Alles wat je mee kan pakken is toch mooi meegenomenquote:Op maandag 8 februari 2016 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar er komt wel weer meer. Weet ik zeker
Jep. Heb net de crackers en chocolade gekocht in de winkelquote:Op maandag 8 februari 2016 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles wat je mee kan pakken is toch mooi meegenomen
Wat ben je toch grappig Tjacka.quote:Op maandag 8 februari 2016 14:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo is je soa van je vriend zo interessant
ik ga zo pasta corbonara met kip makenquote:
Ja kruidenquote:Op maandag 8 februari 2016 16:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga zo pasta corbonara met kip maken
moet ik dan ook nog wat met de kip doen
?????
heb je het live gekeken of een torrentje gepakt?quote:
live a mattiequote:Op maandag 8 februari 2016 16:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
heb je het live gekeken of een torrentje gepakt?
veel reclame ofnie?quote:
dan ga ik opzoek naar kip kruidenquote:Op maandag 8 februari 2016 16:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kipkruiden of je gooit er dit op – Basilicum
– Paprikapoeder
– Peterselie
– Tijm
– Rozemarijn
ik ga een torrentje pakken met de reclame eruit geslooptquote:
younes ookquote:
Bazoer is zo'n speler die ik echt een doodschop zou geven.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
younes ook
vind bazoer wel rare speler
altijd ziek veel ruimte om te schieten doet hij het nooit
doet hij het een keer zit hij er lekker in
omdat hij te goed is?quote:Op maandag 8 februari 2016 16:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bazoer is zo'n speler die ik echt een doodschop zou geven.
oh ik zou geen pop over hem maken denk ikquote:Op maandag 8 februari 2016 16:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee irritant arrogant spelertje.
Over Vermeer wel..quote:Op maandag 8 februari 2016 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik zou geen pop over hem maken denk ik
Kloon van jou gespotquote:
Ik ben ordinair, dat weet jequote:
dta is gewon mijn topic hoorquote:Op maandag 8 februari 2016 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kloon van jou gespot
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:36 schreef Iemand het volgende:
Morgen weer outo theorie, word de 3de keer.
Word er schijtziek van al dat leren, is zo moeilijk ook.
Klacht: outo theorie
Jij bent gwn Insoquote:Op maandag 8 februari 2016 17:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dta is gewon mijn topic hoor
[..]
Nieuwe Scoupy dingen:Verkade viesdikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
huhquote:Op maandag 8 februari 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Het waait weer superhard uit mijn stopcontacten.
wauwquote:Op maandag 8 februari 2016 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gebeurt in dit gebouw, ik weet niet waar ze op hebben bespaard maar het is best raar.
Daarvoor hebben ze een paraplu uitgevonden. Net ook buiten geweest met dat ding.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben natgeregend onderweg naar de winkel maar heb nu wel heerlijke kip tandoori bereid (zonder kip)
Dat het je maar mag smakenquote:Op maandag 8 februari 2016 19:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben natgeregend onderweg naar de winkel maar heb nu wel heerlijke kip tandoori bereid (zonder kip)
Dan gaat die stukquote:Op maandag 8 februari 2016 19:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze een paraplu uitgevonden. Net ook buiten geweest met dat ding.![]()
hij is heerlijk!quote:Op maandag 8 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat het je maar mag smaken
Ben ik ooit niet aardig geweest dan?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hoi Haags.Ben je al wat aardiger/normaler geworden?
Uhh. Jaquote:Op maandag 8 februari 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik ooit niet aardig geweest dan?
Ik heb geen idee waar je het over hebt? Leg eens uit.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:16 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Uhh. Ja
Ik weet niet meer wat Sked zei toen, normaal/aardig.
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt? Leg eens uit.
En tevens: wie ben jij?
Je hebt denk ik de verkeerde voor je hoor. Ik ben altijd heel aardig geweest op FOK!quote:Op maandag 8 februari 2016 19:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]Dan zou ik lang terug moeten zoeken.
Laat maar.
Nee, ik weet zeker dat ik de juiste voor me heb.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt denk ik de verkeerde voor je hoor. Ik ben altijd heel aardig geweest op FOK!
Stuur eens in DM wie je bent
Oké.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat ik de juiste voor me heb.
Jazekerquote:Op maandag 8 februari 2016 19:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Snap je het nu????????
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Waar zijn de rest van mijn FOK!vriendjes? Ik kom hier niet zo vaak en nu is er niemand.
Behalve Haags
nee ben je faderquote:Op maandag 8 februari 2016 19:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat jij mijn FOK!vriendje bent.
vraag ik me ook wel vaker afquote:Op maandag 8 februari 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben de laatste tijd zo belachelijk moe. Waar is mijn energie gebleven
Wie niet?quote:Op maandag 8 februari 2016 19:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
vraag ik me ook wel vaker af
quote:Op maandag 8 februari 2016 19:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Waar zijn de rest van mijn FOK!vriendjes? Ik kom hier niet zo vaak en nu is er niemand.
Behalve Haags
Ik had mijn auto theorie gelukkig in 1 keer.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
bam amttie
oefentheorie eh
gevaarherkenning 5 fout inzicht 5 fout
goeie goeie
Jazeker.quote:
Ah goed bezig dusquote:Op maandag 8 februari 2016 19:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jazeker.Vandaag lekker bezig geweest met de studie, ik kan met trots zeggen dat ik wat vooruitgang heb geboekt. Verder te horen gekregen dat ik naar de VS mag voor een minor van m'n studie, maar ik weet nog niet of ik het moet doen
Jij?
Ik zou gaan!quote:Op maandag 8 februari 2016 19:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jazeker.Vandaag lekker bezig geweest met de studie, ik kan met trots zeggen dat ik wat vooruitgang heb geboekt. Verder te horen gekregen dat ik naar de VS mag voor een minor van m'n studie, maar ik weet nog niet of ik het moet doen
Jij?
ja morgen word mijn derde keerquote:Op maandag 8 februari 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had mijn auto theorie gelukkig in 1 keer.
Komt vanzelf!quote:Op maandag 8 februari 2016 19:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja morgen word mijn derde keer
Drie keer scheepsrechtquote:Op maandag 8 februari 2016 19:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja morgen word mijn derde keer
2 hoofdzakelijke redenen: het kost 40k (kan ik best missen, maar toch, vies veel) en mijn lieve kat.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah goed bezig dusHmm, waarom weetje niet of je het moet doen?
mag ik 1,5 k plsquote:Op maandag 8 februari 2016 19:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
2 hoofdzakelijke redenen: het kost 40k (kan ik best missen, maar toch, vies veel) en mijn lieve kat.
Sooo KoeKoeKquote:Op maandag 8 februari 2016 19:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
2 hoofdzakelijke redenen: het kost 40k (kan ik best missen, maar toch, vies veel) en mijn lieve kat.
ja kan ikquote:Op maandag 8 februari 2016 19:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Pas als jij weer normaal kan posten in het Nederlands, zonder te trollen.
Nee. Eerst tot het einde van FOK! normaal en in het Nederlands posten, dan praten we verder.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja kan ik
maar mag ik 50 euro misschien kan ik dit weekend weer lekker opdrinken
tegen die tijd heb ik rustig 50 euquote:Op maandag 8 februari 2016 19:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee. Eerst tot het einde van FOK! normaal en in het Nederlands posten, dan praten we verder.
Oh, nou veel plezier ermee.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
tegen die tijd heb ik rustig 50 eu
Hmm dat is wel veel geld jaquote:Op maandag 8 februari 2016 19:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Daar heeft het cbr niet van terug.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als ik morgen zak ga ik zeggen
we mussen die juden vergassen
#bluf
Nouja, ik kan vast iemand vinden die mijn kat voor 10 maanden eten wil geven voor een mooie vergoeding.quote:Op maandag 8 februari 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm dat is wel veel geld jaEn van je kat snap ik helemaal, zou ik ook moeilijk vinden.
vorige keer ook niet alleen schriftelijke waarschuwingquote:Op maandag 8 februari 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heeft het cbr niet van terug.
sinds ik op uni zit kan ik het niet meer serieus nemen.quote:
misschien is je studie niet goedquote:Op maandag 8 februari 2016 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sinds ik op uni zit kan ik het niet meer serieus nemen.
ik stel voor dat er nog een hoger niveau komt voor alleen hoog wetenschappelijke studies.
Schriftelijke waarschuwing voor wat?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
vorige keer ook niet alleen schriftelijke waarschuwing
maar dies al vervallen denkik
lekker sofquote:Op maandag 8 februari 2016 20:02 schreef supersof het volgende:
ik heb arbeidsrecht gehaald!!!!!!! omg zo blij
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 februari 2016 20:02 schreef supersof het volgende:
Ga natuurkunde studerenquote:Op maandag 8 februari 2016 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik stel voor dat er nog een hoger niveau komt voor alleen hoog wetenschappelijke studies.
dreigen met fysyk geweld naar medewerkerquote:Op maandag 8 februari 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schriftelijke waarschuwing voor wat?
Nee, ik denk gewoon dat universitair niveau buiten beta-studies vrij laag ligt.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat als de inspectie komt ze het niveau onvoldoende vinden
waarom doe je datquote:Op maandag 8 februari 2016 20:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dreigen met fysyk geweld naar medewerker
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is veel in VS ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Die uni waar ik heen wil/kan, is ook meer hbo-niveau hoor.
Goedzo sofje. Ik ben trots op je.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:02 schreef supersof het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dreigen met fysyk geweld naar medewerker
lijkt me wel lachen ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, vast.![]()
Maar toch, gaat om het idee/de ervaring.Het niveau boeit me niet zozeer.
Het is grootspraak.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat kon die medewerker eraan doen dat jij niet goed geleerd hebt
nee ik was geslaagd maar hij had bij de computer er 1 fout bij gedaan zodat ik zaktequote:Op maandag 8 februari 2016 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat kon die medewerker eraan doen dat jij niet goed geleerd hebt
oh okequote:Op maandag 8 februari 2016 20:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
leuk voor jou gifzak vader
niet verzonnen maar je stelt het je erger voor dan het is
Is het verplicht dat je gaat?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet morgen om 9 uur naar de uni voor een college dat een recap is van het vak dat ik een maand geleden begeleid heb.
Gaat zoveel moeite kosten om wakker te blijven.
nee geld is opquote:Op maandag 8 februari 2016 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh oke
je chick nog aangeduwd in een motel dit weekend?
Je stelt het je romantischer voor dan dat het was.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh oke
je chick nog aangeduwd in een motel dit weekend?
quote:Op maandag 8 februari 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je stelt het je romantischer voor dan dat het was.
Mwah, niet echt. Maar werkcollege erna wel, en sowieso zit je daar met zijn tienen ofzo en de docent kent me goed, dus valt zo op als ik weg blijf.quote:
teringlekkerquote:Op maandag 8 februari 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vanavond HEERLIJKE lasagne gemaakt.
Normaal ben ik er niet zo gek op.
Maar dan weet hij/zij toch ook wel dat zo'n recap voor jou niet nodig is.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, niet echt. Maar werkcollege erna wel, en sowieso zit je daar met zijn tienen ofzo en de docent kent me goed, dus valt zo op als ik weg blijf.
Hmm, ik ga denk ik wel gewoon om sociaal te zijn. En op de tweede rij met de krant op tablet. :$quote:Op maandag 8 februari 2016 20:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maar dan weet hij/zij toch ook wel dat zo'n recap voor jou niet nodig is.
Ik moet morgen 8:45 op school zijn, rip. Geen zin.
Welke. Ik heb er laatst ook 1 gezien.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bekijk momenteel/ ben bezig hoe je het noemen wil met een documentaire over Noord-Korea.
Denk je wel een beetje aan je twee herkansingen?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bekijk momenteel/ ben bezig hoe je het noemen wil met een documentaire over Noord-Korea.
The Propaganda Gamequote:Op maandag 8 februari 2016 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke. Ik heb er laatst ook 1 gezien.
Was best een aardige.
Ik heb er laatst één gezien op Netflix.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah okquote:Op maandag 8 februari 2016 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, ik ga denk ik wel gewoon om sociaal te zijn. En op de tweede rij met de krant op tablet. :$
Wat voor les heb je?
quote:
quote:
dankjequote:Op maandag 8 februari 2016 20:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Goedzo sofje. Ik ben trots op je.
Had je nog iets aan mijn antwoord op je arbeidsrechtelijke vraag laatst?
Wat moet ik me hierbij voorstellen.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Studieloopbaanbegeleiding gok ik
Iets heel saais.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen.
Gewoon een verkapt mentoruurtje.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen.
lol wtfquote:Op maandag 8 februari 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een verkapt mentoruurtje.
heb jij geen begeleider op school oid?quote:
Jawel. Maar dat is geen verplicht ietsquote:Op maandag 8 februari 2016 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
heb jij geen begeleider op school oid?
Wat is oproten?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik moest ooit zo jeugd en gezin shit invullen in 3de klas
toen moest ik gaan lullen met zo vrouw over drank en drugs gebruik
oproten hoor
Dit ja. Slaapverwekkend is het.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet tenminste enquêtes of zelfreflectie invullen over de afgelopen periode.
Ooh goed van jequote:Op maandag 8 februari 2016 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat is geen verplicht iets
Dat heb ik zelf aangevraagd, gewoon om de 2 weken even kopje thee drinken en praten omdat ik daarom vroeg
Ja vind het wel fijn dat er iemand van "buiten" een klein beetje met een half oog oplet.quote:
Nouja, als je een begeleider nodig hebt op je studie, zegt dat wel iets meer over jou denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
heb jij geen begeleider op school oid?
Wat?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nouja, als je een begeleider nodig hebt op je studie, zegt dat wel iets meer over jou denk ik.![]()
Begeleiding. Kom op zeg.
Ach kom op nou. Als je havo kan halen, dan kan je ook prima hbo aan. Begeleiding daarvoor nodig hebben.quote:
dat is gewoon... jodenquote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ach kom op nou. Als je havo kan halen, dan kan je ook prima hbo aan. Begeleiding daarvoor nodig hebben.![]()
Daaronder hebben we 't niet over.
Beetje kortzichtig maar dat is bij jou geen verrassingquote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ach kom op nou. Als je havo kan halen, dan kan je ook prima hbo aan. Begeleiding daarvoor nodig hebben.![]()
Daaronder hebben we 't niet over.
Uh ok.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig maar dat is bij jou geen verrassing
Je vergeet even dat niet eens elke hbo-student op havo gezeten heeft, en dat omstandigheden kunnen veranderen?quote:Op maandag 8 februari 2016 20:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Uh ok.
Hoezo dan?
Ik vind dat als je havo-niveau aankan, dat je ook prima een hbo-studie kan voltooien zonder begeleiding.
Mag je vinden, ik vind dat kortzichtigquote:Op maandag 8 februari 2016 20:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Uh ok.
Hoezo dan?
Ik vind dat als je havo-niveau aankan, dat je ook prima een hbo-studie kan voltooien zonder begeleiding.
Ja, dat kan zeker. Maar bij mij zijn de omstandigheden ook veranderd tijdens mijn studie en ik heb totzover 0,0 begeleiding nodig gehad.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je vergeet even dat niet eens elke hbo-student op havo gezeten heeft, en dat omstandigheden kunnen veranderen?
Niet nodig.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:52 schreef JanCees het volgende:
Heb je het lijstje in de OP al ingevuld?
Als je er om vraagt wel hoor, maar niet van een werkgever.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Je krijgt toch ook geen begeleiding als je gaat werken, na je studie?
Voor je baan betaal je ook niet he. Van onderwijs mag je dat soort dingen wel verwachten.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, dat kan zeker. Maar bij mij zijn de omstandigheden ook veranderd tijdens mijn studie en ik heb totzover 0,0 begeleiding nodig gehad.
En het is heus niet dat ik onder de categorie van 'nominale, normale student' val.
Ik ben een student met special needs om het zomaar te zeggen. De enige begeleiding waarvoor ik heb gekozen is de eerste periode hulp van een ouderejaars en elke periode gesprekje met slb'er en decaanquote:Op maandag 8 februari 2016 20:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, dat kan zeker. Maar bij mij zijn de omstandigheden ook veranderd tijdens mijn studie en ik heb totzover 0,0 begeleiding nodig gehad.
En het is heus niet dat ik onder de categorie van 'nominale, normale student' val.
Dat wisten we al ja.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:57 schreef badschaap het volgende:
Ik ben een student met special needs om het zomaar te zeggen
Kan wel hoorquote:Op maandag 8 februari 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je er om vraagt wel hoor, maar niet van een werkgever.
Nouja, ik betaal voor de colleges en voor het kunnen maken van de tentamens. Verder boeit me geen ene hol wat de uni (of hbo als daar sprake van was) mij kan bieden. Ik kom voor mijn diploma, hulp voorzover ik die nodig heb, zoek ik wel daarbuiten.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor je baan betaal je ook niet he. Van onderwijs mag je dat soort dingen wel verwachten.
Maar in de leeftijd hbo/uni is de laatste kans dat je een bepaalde groep adolescenten wat kan sturen.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nouja, ik betaal voor de colleges en voor het kunnen maken van de tentamens. Verder boeit me geen ene hol wat de uni (of hbo als daar sprake van was) mij kan bieden. Ik kom voor mijn diploma, hulp voorzover ik die nodig heb, zoek ik wel daarbuiten.
Als je studeert, ben je geen 12 meer.
Ik vond het wel prettig om voorlichting te krijgen over studiegerelateerde keuzes die gemaakt moesten worden. En om de mogelijkheden door te spreken bij het afwijken van het gebruikelijke programma.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nouja, ik betaal voor de colleges en voor het kunnen maken van de tentamens. Verder boeit me geen ene hol wat de uni (of hbo als daar sprake van was) mij kan bieden. Ik kom voor mijn diploma, hulp voorzover ik die nodig heb, zoek ik wel daarbuiten.
Als je studeert, ben je geen 12 meer.
Hoezo niet? Wat heeft een werkgever aan een werknemer die maar wat aankloot in het begin.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Woensdag aswoensdag, LRquote:Op maandag 8 februari 2016 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat heeft een werkgever aan een werknemer die maar wat aankloot in het begin.
Edit: Al moet je zelf natuurlijk wel wat initiatief nemen en tonen.
Ik moet nu al lachenquote:
Wat staat er te gebeuren aanstaande woensdag?quote:
Oh, sorry.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik probeer je wat katholieke gebruiken bij te brengen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aswoensdagquote:Op maandag 8 februari 2016 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat staat er te gebeuren aanstaande woensdag?
[..]
Oh, sorry.
Ik las het dus serieus als aanstaande woensdagquote:Op maandag 8 februari 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aswoensdag
Carne valquote:Op maandag 8 februari 2016 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las het dus serieus als aanstaande woensdag![]()
Maar goed. Het vasten begint dus, het moment dat Carnaval officieel zijn kracht verliest als een religieuze reden om te zuipen.
goed zoquote:Op maandag 8 februari 2016 22:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja amttie ik ga morgen die outo thirorie klaren
hoeveel goedquote:Op maandag 8 februari 2016 22:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik pak al die oefen examens
is dat voldoendequote:Op maandag 8 februari 2016 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
inzicht 38 goed gevaarherkenning 16
lekker pikkiequote:Op maandag 8 februari 2016 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja inzicht mag 5 fout ( 40 vragen) en gevaarherkenning 12 fout (25 vragen)
dat zou ik niet positief zien.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:46 schreef Tjacka het volgende:
binnenkort ook diagnose bij de psych![]()
![]()
#hetlevengaatgoed
suc6 broertje komt goedquote:Op maandag 8 februari 2016 22:46 schreef Tjacka het volgende:
binnenkort ook diagnose bij de psych![]()
![]()
#hetlevengaatgoed
ja, dan weet ik tenminste waarom ik dingen doequote:
en uiteindelijk is er niets tegen te doenquote:Op maandag 8 februari 2016 22:49 schreef Tjacka het volgende:
ja, dan weet ik tenminste waarom ik dingen doe
hahaha achquote:Op maandag 8 februari 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en uiteindelijk is er niets tegen te doen
WOOPDOOPDIEDOOP
nee, dat maakt alleen al het voorgaande zinloos.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha ach
dat zou ook geen ramp zijn
ben ik niet met je eensquote:Op maandag 8 februari 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, dat maakt alleen al het voorgaande zinloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |