SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Gooi het plaatje eens door google zou ik zeggen, misschien weten zij hetquote:
lukt niet op mobiel a mattiequote:Op maandag 8 februari 2016 02:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gooi het plaatje eens door google zou ik zeggen, misschien weten zij het
Heb geen vriendin.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alleen voordat ik je vriendin neuk.
De ene wedstrijd een 9 de andere wedstrijd een 3.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met gisteren. Fijn spelertje hoor die Younes.
Nieuwe Scoupy dingen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 8 februari 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nieuwe Scoupy dingen:Oei....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben niet zo van de crackers eigenlijk
Ik ga ze wel halenquote:Op maandag 8 februari 2016 14:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei....
ik ben niet zo van de crackers eigenlijk
quote:Op maandag 8 februari 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nieuwe Scoupy dingen:Ik zou die verkade wel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ja ik ook, maar er komt wel weer meer. Weet ik zekerquote:Op maandag 8 februari 2016 14:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind Scoupy de laatste tijd wel heel matig hoor
hoezo is je soa van je vriend zo interessantquote:Op maandag 8 februari 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar eens dingen gaan doen. Ik wil SoA verder kijkenMaar kan vanavond ook wel.
Alles wat je mee kan pakken is toch mooi meegenomenquote:Op maandag 8 februari 2016 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar er komt wel weer meer. Weet ik zeker
Jep. Heb net de crackers en chocolade gekocht in de winkelquote:Op maandag 8 februari 2016 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles wat je mee kan pakken is toch mooi meegenomen
Wat ben je toch grappig Tjacka.quote:Op maandag 8 februari 2016 14:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo is je soa van je vriend zo interessant
ik ga zo pasta corbonara met kip makenquote:
Ja kruidenquote:Op maandag 8 februari 2016 16:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga zo pasta corbonara met kip maken
moet ik dan ook nog wat met de kip doen
?????
heb je het live gekeken of een torrentje gepakt?quote:
live a mattiequote:Op maandag 8 februari 2016 16:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
heb je het live gekeken of een torrentje gepakt?
veel reclame ofnie?quote:
dan ga ik opzoek naar kip kruidenquote:Op maandag 8 februari 2016 16:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kipkruiden of je gooit er dit op – Basilicum
– Paprikapoeder
– Peterselie
– Tijm
– Rozemarijn
ik ga een torrentje pakken met de reclame eruit geslooptquote:
younes ookquote:
Bazoer is zo'n speler die ik echt een doodschop zou geven.quote:Op maandag 8 februari 2016 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
younes ook
vind bazoer wel rare speler
altijd ziek veel ruimte om te schieten doet hij het nooit
doet hij het een keer zit hij er lekker in
omdat hij te goed is?quote:Op maandag 8 februari 2016 16:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bazoer is zo'n speler die ik echt een doodschop zou geven.
oh ik zou geen pop over hem maken denk ikquote:Op maandag 8 februari 2016 16:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee irritant arrogant spelertje.
Over Vermeer wel..quote:Op maandag 8 februari 2016 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik zou geen pop over hem maken denk ik
Kloon van jou gespotquote:
Ik ben ordinair, dat weet jequote:
dta is gewon mijn topic hoorquote:Op maandag 8 februari 2016 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kloon van jou gespot
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:36 schreef Iemand het volgende:
Morgen weer outo theorie, word de 3de keer.
Word er schijtziek van al dat leren, is zo moeilijk ook.
Klacht: outo theorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |