Denk dat Gert even niet weet wat hij op je posting moet zeggen, althans dat idee krijg ik ervan.quote:
De bewoners worden overal op gepakt, of ze rood haar hebben of een bril hebben... het is zoals het is. Ze vertonen zich elke dag openbaar op streams en ja dan weten ze dat ze commentaar krijgen. Willen ze dat niet dan hadden ze niet daar in de loods moeten gaan wonen want over de hele wereld zijn de streams live te zien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 14:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik vind het ook vreselijk dat mensen worden uitgescholden om hun uiterlijk..
Vooral inderdaad over ramona haar lichaam vind de bijnaam verschrikkelijk
Nee ik voel me niet aangesproken ben niet stevig. Maar weet wel dat mensen zich aangesproken kunnen voelen.
En dik zijn is niet zo simpel als het hier gezegd wordt.
Het heeft vaak een reden
Afvallen is geheel niet makkelijk is een zwaar proces..
t lijkt simpel minder eten en snoepen en voilla. maar is niet simpel...
geestelijk is het een zwaar process en dan nog de reden waarom iemand zo leeft is ook een probleem die overwonnen moet worden
Ook zijn er mensen die door medicatie dik worden
en Ramona zou ook haar redenen hebben waardoor t zo uit de hand is gelopen
En daardoor is ze waarschijnlijk zo gefrustreerd daar. en heeft ze gewoon een probleem en dat vind ik sneu voor haar
Ook al zijn ze onstream. je kan met respect posten neem ik aan,, over het gedrag van hun niet over uiterlijk enzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:25 schreef doodmoe het volgende:
[..]
De bewoners worden overal op gepakt, of ze rood haar hebben of een bril hebben... het is zoals het is. Ze vertonen zich elke dag openbaar op streams en ja dan weten ze dat ze commentaar krijgen. Willen ze dat niet dan hadden ze niet daar in de loods moeten gaan wonen want over de hele wereld zijn de streams live te zien.
Ik denk dat juist er juist op FOK speciaal lekker hard gepost kan/mag worden. De meesten zijn daarvoor hier. Als je wil koffie leuten en alleen wil horen hoe leuk ze zijn en alleen ellenlange discussies wil dan zit je niet goed op fok.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ook al zijn ze onstream. je kan met respect posten neem ik aan
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk dat juist er juist op FOK speciaal lekker hard gepost kan/mag worden. De meesten zijn daarvoor hier. Als je wil koffie leuten en alleen wil horen hoe leuk ze zijn en alleen ellenlange discussies wil dan zit je niet goed op fok.
Als je je stoort aan de manier waarop er gepost wordt dan is fok misschien niet de plaats voor jou. het is namelijk niets nieuws want ik draai ook al wat jaren mee.
Wat is er nou om te lachen? Jij stelt een vraag en ik geef serieus antwoord. Waarom dan deze vreemde reactie?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
ow my god ik draai hier ook al jaren mee... en ik mag mijn mening geven...
en over dat hard posten mij zal t een zorg verder zijn. als mensen zich daar beter door voelen en het nodig hebben
omdat je zegt dat ik dan hier niet thuis hoor. ik geef alleen mijn mening...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:32 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat is er nou om te lachen? Jij stelt een vraag en ik geef serieus antwoord. Waarom dan deze vreemde reactie?
Nou dat gaat niet speciaal over jou maar over alle mensen. Er zijn meerdere forums (fora) op internet over Utopia waar het er wel rustig aan toe gaat. Dus kun je (nee niet jij maar mensen in het algemeen) er niet tegen dan kun je beter een ander forum kiezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat je zegt dat ik dan hier niet thuis hoor. ik geef alleen mijn mening...
ik geef mijn meningquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:38 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nou dat gaat niet speciaal over jou maar over alle mensen. Er zijn meerdere forums (fora) op internet over Utopia waar het er wel rustig aan toe gaat. Dus kun je (nee niet jij maar mensen in het algemeen) er niet tegen dan kun je beter een ander forum kiezen.
Volgens mij is hier gisteren ook al door de mods op gereageerd dat zij niet zich gaan mengen over welke bijnaam wel of niet kan, dat is voor iedereen anders. Maar daar zijn dus geen regels voor.
En dan schrijf je zelf dat dat harde posten jou een zorg zal zijn... Vanwaar dan je klaagpost over een bijnaam?
Mummie i knowquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjek lieverd, ja kan hier geen verbod op bijnamen aanvragen
Ik lees nergens dat ze schrijft dat je hier niet thuis hoort.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat je zegt dat ik dan hier niet thuis hoor. ik geef alleen mijn mening...
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat ze schrijft dat je hier niet thuis hoort.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
Lieverds.. de SC is elders óprotten nou..
[ Tering dat ik dat nog een keer kan zeggen]
En niets over Do in de TT?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:30 schreef DKUp het volgende:
Ik was iets te snel met openen van de COS.
TT: Victoria's stok heet "Alles is Liefde"
Edit: Bedankt![]()
Als ik met haar klaar ben is ze hard aan een ATV-dag toequote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als ik met haar klaar ben is ze hard aan een ATV-dag toe
Wat de afspraak in het 'nu' is, staat in de Feedback.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie heeft er trouwens 2 minuten van gemaakt? De afspraak was 1 minuut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |