Tja helaas is de religieuze privilege toch echt. Jammer van het vrije land dat je claimde, maar ik heb nu genoeg bewijsquote:
Succes met je bachelorscriptie alvast. Ik zou maar een jaartje extra rekenen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:43 schreef GhpH het volgende:
Tja helaas is de religieuze privilege toch echt. Jammer van het vrije land dat je claimde, maar ik heb nu genoeg bewijsthanks muslims
Grappig hoe jij daar telkens op terugkomt, maar ik hoef geen bachelorscriptie te maken voor mijn studie... Sterker nog, ik studeer geen Engels omdat ik niet wist wat ik met m'n leven wilde doen en omdat Engels het enige punt was boven de 8 op m'n rapport van de middelbare schoolquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Succes met je bachelorscriptie alvast. Ik zou maar een jaartje extra rekenen.
Geen echte studie dus.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:26 schreef GhpH het volgende:
maar ik hoef geen bachelorscriptie te maken voor mijn studie...
Geneeskunde is geen echte studie... damn mijn leven is een leugen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen echte studie dus.![]()
haha proleet.
OH FUCK MAN.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:42 schreef GhpH het volgende:
Geneeskunde is geen echte studie... damn mijn leven is een leugen.
Nee ik ben er alleen om de thiopental toe te dienen. De rest hoeft voor mij allemaal niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
OH FUCK MAN.![]()
JIJ EEN DOKTER.
Ach ja, voor chirurgie moet je ook een autistische hork zijn zonder enige empathie.
Anesthesistquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:49 schreef GhpH het volgende:
Nee ik ben er alleen om de thiopental toe te dienen. De rest hoeft voor mij allemaal niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |