Dan. Dommer dan. Even dom als.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:40 schreef PeZu het volgende:
veel succes hem wat uit te leggen, hij is nog dommer als een deurklink
Dialect van mijn gemeente heeft toch z'n vaste spelling en grammatica. Heb er zelfs les in gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Er bestaat helemaal geen spelling. Alles is gewoon ter plekke verzonnen als het wordt getypt. Er is ook veel kritiek op die zogenaamde limburgse namen op plaatsnaamborden die door inwoners vaak gewoon niet op die manier uitgesproken worden. Zolang er geen gestandaardiseerde spelling is (zoals het Nederlands en Fries) kun je niet spreken van 'limburgs' of überhaupt limburgse dialecten in geschreven taal. Dan blijven het gewoon dialecten die alleen in spraak bestaan.
Dat is dan heel leuk verzonnen, maar officieel is het zeker niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dialect van mijn gemeente heeft toch z'n vaste spelling en grammatica. Heb er zelfs les in gehad
is officiele limburgse dialect spellingquote:
Inderdaad een slechte gewoonte omdat ik laatst meer bezig ben met Engelse contacten dan Nederlandse.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:29 schreef sinadOH het volgende:
Zeg ts. Met je cultuur. Als je dat zo belangrijk vindt he....
Waarom loop je dan Engels te lullen?
Het is een slecht excuus. Ik studeer Engels en probeer juist daarom de twee zoveel mogelijk uit elkaar te houden. Cultureel gezien wordt de door jou zo hoogstaande Nederlandse cultuur juist aangevallen door Angelsaksische invloeden i.p.v. dat het bedreigd wordt door islamitische inbreng.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:37 schreef GhpH het volgende:
Inderdaad een slechte gewoonte omdat ik laatst meer bezig ben met Engelse contacten dan Nederlandse.
Prima initiatiefquote:
Zie hier de verloedering van het Nederlandse onderwijssysteem.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dialect van mijn gemeente heeft toch z'n vaste spelling en grammatica. Heb er zelfs les in gehad
Niet op school les gekregen. Avondcursus.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zie hier de verloedering van het Nederlandse onderwijssysteem.
Ah ik wist wel dat jij een pretstudentje wasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een slecht excuus. Ik studeer Engels en probeer juist daarom de twee zoveel mogelijk uit elkaar te houden. Cultureel gezien wordt de door jou zo hoogstaande Nederlandse cultuur juist aangevallen door Angelsaksische invloeden i.p.v. dat het bedreigd wordt door islamitische inbreng.
Engels wordt mij voorlopig meer opgelegd dan welke islamitische uitwas ook, ik weet niet waar jij woont.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:41 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ah ik wist wel dat jij een pretstudentje was![]()
Iig wist ik niet dat de Angelsaksische cultuur zo haaks staat op die van ons en een relatief crimineel volk meebrengt alsook afbrokkeling van onze waarden en normen om het naar hun zin te maken.
Ook wordt er nergens opgelegd dat wij bvb Engels moeten accepteren. Terwijl de islam telkens verplicht onze rechten wegneemt.
Zeer slechte vergelijking Hoink :/
in zijn eigen hoofd vooralquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:00 schreef FlyDutchMan het volgende:
u
[..]
Engels wordt mij voorlopig meer opgelegd dan welke islamitische uitwas ook, ik weet niet waar jij woont.
Klopt, ik heb geen last van een verkrampt wereldbeeld.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:41 schreef GhpH het volgende:
Hoewel er overeenkomsten zijn, zijn er ook zeer zeker fundamentele verschillen. Neo-liberalisme en vergaande marktwerking zijn fenomenen afkomstig uit Engeland en Amerika. Beiden landen kennen nog duidelijke afbakeningen van sociale klassen die hier in Nederland minder ingeburgerd zijn. Dit zijn beiden reeële bedreigingen voor het nostalgische Nederland uit de jaren '50 en '60 waar alle nationalisten zo hard om roepen. Ze hebben namelijk al effect gehad.quote:Iig wist ik niet dat de Angelsaksische cultuur zo haaks staat op die van ons en een relatief crimineel volk meebrengt alsook afbrokkeling van onze waarden en normen om het naar hun zin te maken.
Ten eerste verplicht de Islam de Nederlandse rechtstaat of cultuur niets. Waar je dat idee steeds vandaan haalt is me een raadsel: geef eens concrete voorbeelden. Er is geen enkele macht of meerderheid die de regels van de Islam afdwingt.quote:Ook wordt er nergens opgelegd dat wij bvb Engels moeten accepteren. Terwijl de islam telkens verplicht onze rechten wegneemt.
Jouw fantasieën over de vermeende invloed van islamitische immigranten trekken op niets. Dat is wat anders.quote:Zeer slechte vergelijking Hoink :/
En dit is relevant omdat...?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:41 schreef GhpH het volgende:
[..]
quote:Terwijl de islam telkens verplicht onze rechten wegneemt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |