Ze moesten gewoon weer media aandacht krijgen voor de arme vluchtelingen en weer het volk onnodig opiniesplitsen. Waarom ineens een titel die PUUR cultuur heeft ineens aan een andere cultuur geven.quote:
Ach zolang hij niet aan het touwtje van zijn rugzak trekt.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ze moesten gewoon weer media aandacht krijgen voor de arme vluchtelingen en weer het volk onnodig opiniesplitsen. Waarom ineens een titel die PUUR cultuur heeft ineens aan een andere cultuur geven.
Goffer. Bij onze CV (De Aester Echt) heb je al weinig kans als je uit Susteren komt (zelfde gemeente).. en nu zitten ze in Mestreech met iemand uit Aleppo. Komop zeg.
Wat moet jouw leven triest zijn, zo zwart-wit.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ze moesten gewoon weer media aandacht krijgen voor de arme vluchtelingen en weer het volk onnodig opiniesplitsen. Waarom ineens een titel die PUUR cultuur heeft ineens aan een andere cultuur geven.
Goffer. Bij onze CV (De Aester Echt) heb je al weinig kans als je uit Susteren komt (zelfde gemeente).. en nu zitten ze in Mestreech met iemand uit Aleppo. Komop zeg.
Dat doe je niet door de normen van de huidige cultuur aan te passen maar er gewoon in mee te gaan.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:44 schreef HexHunter het volgende:
Dan proberen sommige allochtonen eindelijk eens te integreren is het weer niet goed.
Deponeer jezelf maar gewoon in een vuilniscontainer TS.
Economisch is d66 centrum.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:47 schreef SpecialK het volgende:
Ik snap het dus niet, he. Met partijen zoals GroenLinks, de SP en CU... is D66 tegenwoordig het mikpunt van rechts gehaat? Een centrumpartij? Waarom? Even serieus.
Nee jouw ontransparante kleurenmelange is een overzichtekijke mengeling...quote:Op zondag 7 februari 2016 19:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Wat moet jouw leven triest zijn, zo zwart-wit.
En dat kan jij niet hebben natuurlijk. Dat mensen niet ja en amen zeggen tegen een strenge vadertje staat. Oei. Persoonlijke vrijheid... eng eng.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Economisch is d66 centrum.
Maar op conservatief progressief vlak zijn ze ULTRA liberaal.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:44 schreef HexHunter het volgende:
Dan proberen sommige allochtonen eindelijk eens te integreren is het weer niet goed.
quote:Op zondag 7 februari 2016 19:51 schreef zeer het volgende:
rot op met je vreemdelingen haat tering kneus
Verpest je niet de "Nederlandse " cultuur dan niet met je Nederlands/israelische vlaag of is dat dan weer ok?quote:Op zondag 7 februari 2016 19:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee, mijn leven staat in het teken van één kleur, namelijk rood. De kleur van liefde, van solidariteit, van samenhorigheid, kort gezegd de kleur van 'mens' zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee jouw ontransparante kleurenmelange is een overzichtekijke mengeling...
Ik heb niet gezegd dat israelieten naar NL moeten komen of elkaars cultuur overnemen? Nee.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:53 schreef loni55 het volgende:
[..]
Verpest je niet de "Nederlandse " cultuur dan niet met je Nederlands/israelische vlaag of is dat dan weer ok?
Ga naar een psycholoog en praat over je minderwaardigheidscomplex maar reageer je niet zo af op mensen die er helemaal niks aan kunnen doen.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:53 schreef GhpH het volgende:
[..]im so sorry for protecting the last piece of culture.
Van Alaaf tot Allah in 1 jaar. Wie had dat gedacht?!
Met de ster in je UI.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:53 schreef GhpH het volgende:
[..]im so sorry for protecting the last piece of culture.
Van Alaaf tot Allah in 1 jaar. Wie had dat gedacht?!
Kleur van Marx Lenin en Stalinquote:Op zondag 7 februari 2016 19:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nee, mijn leven staat in het teken van één kleur, namelijk rood. De kleur van liefde, van solidariteit, van samenhorigheid, kort gezegd de kleur van 'mens' zijn.
Een kleurtje zou jou ook niet misstaan.
Gaat me niet om of het tegen de staat is of niet. Ik bekijk elke casus apart terwijl D66 instant ja zegt tegen alles wat prolib of proEU is.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En dat kan jij niet hebben natuurlijk. Dat mensen niet ja en amen zeggen tegen een strenge vadertje staat. Oei. Persoonlijke vrijheid... eng eng.
Ja? Jij kan gedachten lezen?quote:Op zondag 7 februari 2016 19:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gaat me niet om of het tegen de staat is of niet. Ik bekijk elke casus apart terwijl D66 instant ja zegt tegen alles wat prolib of proEU is.
Je bent een verrader dus want je bent diegene die "ons" vlag besmeurt.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat israelieten naar NL moeten komen of elkaars cultuur overnemen? Nee.
Sp of PvdA?quote:Op zondag 7 februari 2016 19:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nee, mijn leven staat in het teken van één kleur, namelijk rood. De kleur van liefde, van solidariteit, van samenhorigheid, kort gezegd de kleur van 'mens' zijn.
Een kleurtje zou jou ook niet misstaan.
Ik zeg toch niet dat wij eenzelfde cultuur van elkaar aan moeten nemen? Ik zou wel waus zijn om de hele dag tegen zon muur te gaan knikken. De reden voor mijn vlag is dat ik 2 UIs had maar ik kon niet kiezen.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:03 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je bent een verrader dus want je bent diegene die "ons" vlag besmeurt.
SP natuurlijk. De PvdA heeft niks meer te maken met de rode kleur.quote:
Its all fun and games until your culture is gone and you start to wonder where it all began.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |