Zou op zich geen ramp zijn, even een jaartje geen Europees, dan kan je je volop richten op het kampioenschap.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als Feyenoord volgende week verliest, staan ze 8e.
toetertjes
Die staan qua punten dan ook dichter bij Twente dan bij Ajax.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
toetertjes
quote:Op zondag 7 februari 2016 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou op zich geen ramp zijn, even een jaartje geen Europees, dan kan je je volop richten op het kampioenschap.
Vind je 't gek, schopploegquote:Op zondag 7 februari 2016 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Spelers van Utrecht gaan alleen maar liggen.
Dan weet ik waar Luuk de Jong volgend jaar heen gaat.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Spelers van Utrecht gaan alleen maar liggen.
Er staat te veel druk op, PSV voetbalt te veel achteruit, etc etc.quote:
[..]
Zou op zich geen ramp zijn, even een jaartje geen Europees, dan kan je je volop richten op het kampioenschap.
Jullie hebben de beker nog. Niks aan het handje.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
toetertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je verwacht het niet.
Net als Twente.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Septemberquote:Op zondag 7 februari 2016 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer speelde Feyenoord voor het laatst geen Europees voetbal?![]()
Haha.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:09 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie Heracles nog wel een puntje pakken bij PSV als Guardado niet meedoet.
Oké hafcquote:Op zondag 7 februari 2016 18:09 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie Heracles nog wel een puntje pakken bij PSV als Guardado niet meedoet.
quote:
quote:
Waarom lachen mensen mij altijd uit.quote:
Pure jaloezie.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom lachen mensen mij altijd uit.
Je weet donders goed dat Feyenoord nooit meer kampioen wordt.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom lachen mensen mij altijd uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |