Ik kijk hem vanaf mijn iPad in San Francisco 😎quote:Op zondag 7 februari 2016 19:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh dacht alwilde al zeggen /jaloers!
Die halftime show kan je 100% zeker op de BBC zien, maar FOX zal dat ook wel doen. Halftime = superbowlquote:Op zondag 7 februari 2016 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
Nou ik vertrouw er op dat Fox gewoon die show heeft.
Als ik daar zat zou ik een SB party opzoeken, ipv van Remy op je tablet kijkenquote:Op zondag 7 februari 2016 19:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kijk hem vanaf mijn iPad in San Francisco 😎
Volgens mij niet, die nemen gewoon het commentaar uit de US over, en commercial breaks vullen ze met uitleg over plays die zojuist hebben plaatsgevonden vanuit de BBC studio. Zit meestal een oud-NFLer bij voor die stukjes (ik dacht Osi Umenyiora)quote:Op zondag 7 februari 2016 19:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee BBC heeft meestal eigen commentaar dacht ik.
Nou als ik daar zat zou ik mijn bed nu uitkomen om lekker lang door te kunnen.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ik daar zat zou ik een SB party opzoeken, ipv van Remy op je tablet kijken
Oke mijn excuses, dan schakel ik ook naar BBCquote:Op zondag 7 februari 2016 19:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens mij niet, die nemen gewoon het commentaar uit de US over, en commercial breaks vullen ze met uitleg over plays die zojuist hebben plaatsgevonden vanuit de BBC studio. Zit meestal een oud-NFLer bij voor die stukjes (ik dacht Osi Umenyiora)
Streak, doet me denken aan die film over De La Salle; When the Game Stands Tall.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:07 schreef Droopie het volgende:
http://m.imdb.com/title/tt4381490/
Om 21.00 uur op fox 2
Wat is het verschil tussen CBS en fox?quote:Op zondag 7 februari 2016 17:07 schreef Breidniet het volgende:
Nog een kleine 6 uur tot de eerste pre show op fox, daarna ga ik mooi over op de livestream van CBS, morgen vrij, gaat een mooie nacht worden
Fox zendt de game niet uit, alleen een voorbeschouwing, uitzending van de SB rouleert tussen de NFL zenders (CBS, FOX en NBC. ESPN niet geloof ik).quote:Op zondag 7 februari 2016 19:54 schreef eight het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen CBS en fox?
Vannacht is de Super Bowl, of was je dat ontgaan?quote:
Thanksquote:Op zondag 7 februari 2016 18:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Broncos: old man Manning and the pressure the Panthers can put on him (Short is the man to watch here). Defense van de Broncos is erg goed, Von Miller is de grote ster.
Panthers: Newton, zo goed als de MVP titel (voor het regular season) binnen. Ook de Panthers defense is behoorlijk goed (Davis en Kuechly zijn een genot om naar te kijken, Norman ook een goeie om in de gaten te houden).
Via Gamepass zie je alleen gedurende de preseason de lokale commercials. Gedurende de regular season en de playoffs zie je gewoon de CBS/FOX/.. broadcast.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef neggix het volgende:
[..]
Nee, die amerikaanse commercials worden niet uitgezonden, dat knippen ze en gaan ze lokale commecials uitzenden.
Aleen met streams vanuit CBS kan je ze zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |