Toch zie ik meer "rechtse" foutieve angstberichten rondzingen op de social media dan ongemotiveerd "links" geschreeuw, mijn beste boze blanke man.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zijn linksers niet allemaal dwazen? Kop in de grond en niet weten waar je het over hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:11 schreef Baas_bas het volgende:
Linkse hippiemensen zijn echt
Ze bedoelen het goed maar ze zijn zo fucking achterlijk. Een beetje bezorgde Nederlanders als racisten bestempelen omdat bezorgde Nederlanders niet een constante instroom van dat primitieve agressieve haatvolk willen hebben die onterecht 'vluchtelingen' worden genoemd.
Wel gek dat de politie altijd tegen de rechterkant optreed en die linkse kut krakers die kunnen ongegeneerd schreeuwen of microfoons afpakken.
Vrijheid van meningsuiting: alleen als het van links komt
Ga slapenquote:
Je standaard rechtse boosblankmannetjes retoriek zorgt daar vast wel voor. Met je vlagje.quote:
Oja oeps, Nederlandse vlag, dat kan echt nietquote:Op zondag 7 februari 2016 16:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je standaard rechtse boosblankmannetjes retoriek zorgt daar vast wel voor. Met je vlagje.
Liever de Brabantse inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:09 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Oja oeps, Nederlandse vlag, dat kan echt niet![]()
[ afbeelding ]
en dus reden voor POW om ze te pestenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij heeft linkse standpunten ja. Veel daarvan zijn dan ook gekaapt door links.
als ik dat pow filmpje bekijk, zie ik dat ze linkse demonstranten de microfoon wegtrekken, een paar laten zien die boos worden, en eentje die nauwelijks uit zn woorden kan komen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of omdat ze het nieuws brengen zoals het is. Zonder 'het is maar een incidentje' verbloemingen van de doorgaans ultralinkse media.
volgens mij staan er meer tegendemonstranten dan pediga tuig..quote:Op zondag 7 februari 2016 15:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Tja, linkse mensjes... daar slaat dus mijn onderschrift op: 'het pad van de duivel ligt bezaaid vol goede bedoeling'.
Dat linkse gedachtegoed was ooit mooi, in de jaren 60. Mooie idealen: vrijheid, blijheid, verdraagzaamheid, peace, happiness voor iedereen op aarde! Ja, totdat de realiteit je heeft ingehaald, en je in je rug gestoken wordt met je eigen goedheid.
Onschuldige naïviteit is leuk en prachtig, als daar ruimte voor is. Het vereist een bepaalde luxe. En als alles en iedereen om je heen een beetje gelijk ontwikkeld is. Maar dat is nu niet meer het geval in Nederland/Europa. Dus kan zo'n ideologie geen wortel meer schieten helaas.
Nu worden PVV'ers voor dom etc uitgemaakt maar als ik dit filmpje bekijk heb ik toch niet het idee dat het linkse kamp bevolkt wordt door echt slimme mensen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:46 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Jan RoosHij heeft ook echt zo'n kop jonge
Snap dat mensen boos worden als hij voor je staat
Was ook n filmpje van een lief meisje die interviewde voor Pow of zo die werd ook aangevallen door zo'n totale krakersdwaas
wel pit dit meisje![]()
Hey jij had honger jij zag het eten wel zitten interesseert me geen reet dat je vol zit je wilde eten nu ga je blijven eten ook tot je jezelf helemaal dood eetquote:Op zondag 7 februari 2016 16:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat blijft hilarisch aan platrechts. Schelden en tieren op links, gauw vergetend of gewoon onwetend dat het de rechtse kapitalisten waren die immigratie wel zagen zitten qua goedkope arbeidskrachten en zo.
Maar ja, dat het 9 van de 10 PVV'ers het hier helemaal niet om 'het belang van het land' te doen is maar om ordinaire xenofobie was dan ook al bekend...
Ja... pilletje vergeten?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:47 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Hey jij had honger jij zag het eten wel zitten interesseert me geen reet dat je vol zit je wilde eten nu ga je blijven eten ook tot je jezelf helemaal dood eet
Tja als je elke dakloze of mentaal uitgedaagde op sleeptouw neemt lijkt het heel wat.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:39 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
volgens mij staan er meer tegendemonstranten dan pediga tuig..
Nee, jij?quote:
Ongetwijfeld probeerde je een heel interessante allegorie te beschrijven, maar de strekking ervan ontgaat me...quote:
je hebt het nu over pediga, toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 16:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Tja als je elke dakloze of mentaal uitgedaagde op sleeptouw neemt lijkt het heel wat.
Denk er nog maar even over na dan. Vind het altijd zo'n bullshit argument. Ja goedkope arbeidskrachten zoveel jaar geleden allemaal de schuld van rechts. Oh ok nee blijf dan maar komen met de gelukszoekers, je ziet keer op keer dat het niet gaat maar ja eenmaal de kraan openzetten en je mag hem om een één of andere reden niet meer dicht doenquote:Op zondag 7 februari 2016 16:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld probeerde je een heel interessante allegorie te beschrijven, maar de strekking ervan ontgaat me...
ik heb POW wel eens bezig gezien bij een links evenementje. staan ze anderhalf uur te interviewen, zenden ze 30 seconden uit met de domste die ze hebben gevonden.quote:Op zondag 7 februari 2016 16:46 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nu worden PVV'ers voor dom etc uitgemaakt maar als ik dit filmpje bekijk heb ik toch niet het idee dat het linkse kamp bevolkt wordt door echt slimme mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |