Ik constateer alleen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Mooi.
[..]
Grappig.
[..]
Niks mis mee.
veel rechtse mensen zeggen juist dat wilders links is, toch?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ehm, ik kan me nog een 21 september herinneren waar Tom Staal vooral links verslag gaf van een wilders demonstratie.
En wat is er mis met rechts georienteerde bezorgde Nederlanders? Gewone hardwerkende huisvaders die met lede ogen aanzien hoe Nederland en Europa naar de kloten worden geholpen?
Ok dan is het goed. Want je hebt ook van die dwazen die doen alsof geenstijl/powned en zo slecht zouden zijn omdat ze niet aan censuur of voorgekauwde dingen doenquote:
nee, jij vind geenstijl leuk omdat ze precies brengen wat jij wilt horen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ok dan is het goed. Want je hebt ook van die dwazen die doen alsof geenstijl/powned en zo slecht zouden zijn omdat ze niet aan censuur of voorgekauwde dingen doen
nietquote:Op zondag 7 februari 2016 15:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee, jij vind geenstijl leuk omdat ze precies brengen wat jij wilt horen.
echt niet altijd meer nietus dan jijquote:
bijna altijd, soms niet voor de vorm wellus tot in de oneindigheid meer dan jijquote:Op zondag 7 februari 2016 15:13 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
echt niet altijd meer nietus dan jij
Dan heb ik er alsnog meer want dat zei ik netquote:Op zondag 7 februari 2016 15:14 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
bijna altijd, soms niet voor de vorm wellus tot in de oneindigheid meer dan jij
nietquote:Op zondag 7 februari 2016 15:15 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Dan heb ik er alsnog meer want dat zei ik net
Doe gewoon niet zo kinderachtig manquote:
ik pas me aan aan het niveauquote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo kinderachtig man
Hij heeft linkse standpunten ja. Veel daarvan zijn dan ook gekaapt door links.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
veel rechtse mensen zeggen juist dat wilders links is, toch?
Of omdat ze het nieuws brengen zoals het is. Zonder 'het is maar een incidentje' verbloemingen van de doorgaans ultralinkse media.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee, jij vind geenstijl leuk omdat ze precies brengen wat jij wilt horen.
Hallonquote:Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Mooi.
[..]
Grappig.
[..]
Niks mis mee.
Ik snap niet wat je bedoelt. Suggereer je dat in de jaren 60 iedereen wel een beetje gelijk ontwikkeld was?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Onschuldige naïviteit is leuk en prachtig, als daar ruimte voor is. Het vereist een bepaalde luxe. En als alles en iedereen om je heen een beetje gelijk ontwikkeld is. Maar dat is nu niet meer het geval in Nederland/Europa. Dus kan zo'n ideologie geen wortel meer schieten helaas.
In de jaren 60 was Nederland nog veel monocultureler dan nu. Dus ja, een wat gelijker ontwikkelde samenleving. Nu zijn ik weet niet hoe veel culturen bijgekomen, die elk weer in een ander stadium van ontwikkeling zitten.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt. Suggereer je dat in de jaren 60 iedereen wel een beetje gelijk ontwikkeld was?
En zo'n ideologie hoeft toch niet realistisch te zijn. Een ideologie hoeft volgens mij enkel aanhangers te hebben.
Maar die monoculturele samenleving in de jaren 60 predikte blijkbaar voor love peace and happiness, en diezelfde mensen (of hun kinderen) zijn nu, na de kennismaking met andere culturen, van hun ideaal afgevallen? Want ik zie nooit echt arbeidsmigranten of hun nageslacht protesteren. Dat de maatschappij is verhard begrijp ik ook wel ... maar het is een beetje lastig om daar een oorzaak voor te vinden. Wie zegt dat hij niet verhard is door de economische voorspoed? Wie zegt dat het ideaal van de jaren 60 niet voortkwam uit de ellende van de 2e wereldoorlog en de aanwezigheid van een Vietnamoorlog. Was het niet eerder een anti-oorlogssentiment?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:38 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
In de jaren 60 was Nederland nog veel monocultureler dan nu. Dus ja, een wat gelijker ontwikkelde samenleving. Nu zijn ik weet niet hoe veel culturen bijgekomen, die elk weer in een ander stadium van ontwikkeling zitten.
Om te komen tot zo'n idealistische hippie-samenleving is een hoge mate van beschavingsontwikkeling nodig. Dingen als agressie, barbarisme moeten dan een beetje uit de mensen geramd zijn door de eeuwen heen. In die tijd was dat moment gekomen blijkbaar. En gelijktijdig kwam toen de immigratie op gang, waardoor de maatschappij de afgelopen decennia weer flink is verhard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |