abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159727139
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Mooi.

[..]

Mooi.

[..]

Grappig.

[..]

Niks mis mee.
Ik constateer alleen.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_159727149
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ehm, ik kan me nog een 21 september herinneren waar Tom Staal vooral links verslag gaf van een wilders demonstratie.

En wat is er mis met rechts georienteerde bezorgde Nederlanders? Gewone hardwerkende huisvaders die met lede ogen aanzien hoe Nederland en Europa naar de kloten worden geholpen?
veel rechtse mensen zeggen juist dat wilders links is, toch?
pi_159727163
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Nee zo werkt dat niet.
oh okee, dat wist ik niet
pi_159727189
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Ik constateer alleen.
Ok dan is het goed. Want je hebt ook van die dwazen die doen alsof geenstijl/powned en zo slecht zouden zijn omdat ze niet aan censuur of voorgekauwde dingen doen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159727250
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ok dan is het goed. Want je hebt ook van die dwazen die doen alsof geenstijl/powned en zo slecht zouden zijn omdat ze niet aan censuur of voorgekauwde dingen doen
nee, jij vind geenstijl leuk omdat ze precies brengen wat jij wilt horen.
  zondag 7 februari 2016 @ 15:09:53 #31
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_159727264
Powned is gewoon rechtse slapstick. Hilarisch met een bakje popcorn.
pi_159727284
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:09 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

niet
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159727330
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

niet
wel
pi_159727356
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

wel
echt niet altijd meer nietus dan jij
pi_159727390
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:13 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

echt niet altijd meer nietus dan jij
bijna altijd, soms niet voor de vorm wellus tot in de oneindigheid meer dan jij
pi_159727409
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:14 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

bijna altijd, soms niet voor de vorm wellus tot in de oneindigheid meer dan jij
Dan heb ik er alsnog meer want dat zei ik net
pi_159727429
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:15 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Dan heb ik er alsnog meer want dat zei ik net
niet
pi_159727449
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

niet
Doe gewoon niet zo kinderachtig man
pi_159727505
quote:
10s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Doe gewoon niet zo kinderachtig man
ik pas me aan aan het niveau
  zondag 7 februari 2016 @ 15:18:28 #40
203089 Scuidward
pi_159727510
Wat is aan de hand in dit land. In het weekend vechten we elkaar de stad uit en doordeweeks delen we dezelfde file.
pi_159727706
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

veel rechtse mensen zeggen juist dat wilders links is, toch?
Hij heeft linkse standpunten ja. Veel daarvan zijn dan ook gekaapt door links.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_159727745
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:09 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Of omdat ze het nieuws brengen zoals het is. Zonder 'het is maar een incidentje' verbloemingen van de doorgaans ultralinkse media.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 7 februari 2016 @ 15:27:02 #43
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159727749
Tja, linkse mensjes... daar slaat dus mijn onderschrift op: 'het pad van de duivel ligt bezaaid vol goede bedoeling'.
Dat linkse gedachtegoed was ooit mooi, in de jaren 60. Mooie idealen: vrijheid, blijheid, verdraagzaamheid, peace, happiness voor iedereen op aarde! Ja, totdat de realiteit je heeft ingehaald, en je in je rug gestoken wordt met je eigen goedheid.

Onschuldige naïviteit is leuk en prachtig, als daar ruimte voor is. Het vereist een bepaalde luxe. En als alles en iedereen om je heen een beetje gelijk ontwikkeld is. Maar dat is nu niet meer het geval in Nederland/Europa. Dus kan zo'n ideologie geen wortel meer schieten helaas.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159727776
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:13 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Mooi.

[..]

Mooi.

[..]

Grappig.

[..]

Niks mis mee.
Hallon
  zondag 7 februari 2016 @ 15:30:16 #45
203089 Scuidward
pi_159727851
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:27 schreef Villas__Rubin het volgende:
Onschuldige naïviteit is leuk en prachtig, als daar ruimte voor is. Het vereist een bepaalde luxe. En als alles en iedereen om je heen een beetje gelijk ontwikkeld is. Maar dat is nu niet meer het geval in Nederland/Europa. Dus kan zo'n ideologie geen wortel meer schieten helaas.
Ik snap niet wat je bedoelt. Suggereer je dat in de jaren 60 iedereen wel een beetje gelijk ontwikkeld was?

En zo'n ideologie hoeft toch niet realistisch te zijn. Een ideologie hoeft volgens mij enkel aanhangers te hebben.
  zondag 7 februari 2016 @ 15:36:36 #46
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_159728013
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:36 schreef bopomofo het volgende:
Bomenknuffelaars :'(
Waarom deze haat? ;(
  zondag 7 februari 2016 @ 15:38:09 #47
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159728053
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:30 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoelt. Suggereer je dat in de jaren 60 iedereen wel een beetje gelijk ontwikkeld was?

En zo'n ideologie hoeft toch niet realistisch te zijn. Een ideologie hoeft volgens mij enkel aanhangers te hebben.
In de jaren 60 was Nederland nog veel monocultureler dan nu. Dus ja, een wat gelijker ontwikkelde samenleving. Nu zijn ik weet niet hoe veel culturen bijgekomen, die elk weer in een ander stadium van ontwikkeling zitten.

Om te komen tot zo'n idealistische hippie-samenleving is een hoge mate van beschavingsontwikkeling nodig. Dingen als agressie, barbarisme moeten dan een beetje uit de mensen geramd zijn door de eeuwen heen. In die tijd was dat moment gekomen blijkbaar. En gelijktijdig kwam toen de immigratie op gang, waardoor de maatschappij de afgelopen decennia weer flink is verhard.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159728152
quote:
9s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Waarom deze haat? ;(
:*
  zondag 7 februari 2016 @ 15:45:28 #49
203089 Scuidward
pi_159728249
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:38 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

In de jaren 60 was Nederland nog veel monocultureler dan nu. Dus ja, een wat gelijker ontwikkelde samenleving. Nu zijn ik weet niet hoe veel culturen bijgekomen, die elk weer in een ander stadium van ontwikkeling zitten.

Om te komen tot zo'n idealistische hippie-samenleving is een hoge mate van beschavingsontwikkeling nodig. Dingen als agressie, barbarisme moeten dan een beetje uit de mensen geramd zijn door de eeuwen heen. In die tijd was dat moment gekomen blijkbaar. En gelijktijdig kwam toen de immigratie op gang, waardoor de maatschappij de afgelopen decennia weer flink is verhard.
Maar die monoculturele samenleving in de jaren 60 predikte blijkbaar voor love peace and happiness, en diezelfde mensen (of hun kinderen) zijn nu, na de kennismaking met andere culturen, van hun ideaal afgevallen? Want ik zie nooit echt arbeidsmigranten of hun nageslacht protesteren. Dat de maatschappij is verhard begrijp ik ook wel ... maar het is een beetje lastig om daar een oorzaak voor te vinden. Wie zegt dat hij niet verhard is door de economische voorspoed? Wie zegt dat het ideaal van de jaren 60 niet voortkwam uit de ellende van de 2e wereldoorlog en de aanwezigheid van een Vietnamoorlog. Was het niet eerder een anti-oorlogssentiment?

Maar goed, culturen en hun ontwikkeling is niet echt mijn expertise.
pi_159728252
Wat is precies het probleem om iemand racist te noemen die wat tegen buitenlanders heeft?

volgens mij vat die term juist best redelijk wat de ander zegt (hooguit niet helemaal, buitenlander-haat is niet noodzakelijk gelijk ras-gebaseerd, maar is dat niet eerder een klein detail, de essentie is behoorlijk gelijkend, of je mensen crimineel vind omdat ze een bepaald ras toebehoren of domweg omdat ze niet in nederland geboren zijn)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')