Nee man, docu op de phone zetten en in bed chillenquote:Op zondag 7 februari 2016 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat hier nog iemand de super bowl kijken vannacht?
Welke docu ga je kijken danquote:Op zondag 7 februari 2016 23:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee man, docu op de phone zetten en in bed chillen
Mono wel ja, ik ga zo platquote:Op zondag 7 februari 2016 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat hier nog iemand de super bowl kijken vannacht?
Dat word superbowl praat met monoquote:
Communisme, WWII en dat soort zaken zijn altijd interessant (no sarcasm)quote:
Alleen vergeet ik steeds weer shit, en zo blijf je opnieuw kijkenquote:Op zondag 7 februari 2016 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Communisme, WWII en dat soort zaken zijn altijd interessant (no sarcasm)
Dat heb ik dan weer niet, ik kan meestal binnen 1 of 2 seconden een film of documentaire of aflevering van een serie bekijken en meteen weten wat voorfilm, documentaire of aflevering is en meteen vertellen waar het over gaat, op welk punt hij is en wat er nog gaat gebeuren.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen vergeet ik steeds weer shit, en zo blijf je opnieuw kijken
Heeft de Korsakov toegeslagen?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen vergeet ik steeds weer shit, en zo blijf je opnieuw kijken
Of gewoon in een dusdanig beschonken staat bekeken dat je herinneringen de volgende ochtend worden weg gedrukt door een vreselijke hoofdpijn. Maar het is Geerd God, dus dit zal het niet het geval zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heeft de Korsakov toegeslagen?
Eerste NFL wedstrijd ever of heb je al eens eerder NFL gezien?quote:Op maandag 8 februari 2016 00:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst de super bowl
Heb het wel eens gezien en snap het spel wel. Ik volg het alleen niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste NFL wedstrijd ever of heb je al eens eerder NFL gezien?
Zou maar zo kunnenquote:Op maandag 8 februari 2016 00:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heeft de Korsakov toegeslagen?
Gelukkig geen last van mang, meestal zeurderige pens dat er vreten in moetquote:Op maandag 8 februari 2016 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon in een dusdanig beschonken staat bekeken dat je herinneringen de volgende ochtend worden weg gedrukt door een vreselijke hoofdpijn. Maar het is Geerd God, dus dit zal het niet het geval zijn.
Dit kan op zich nog wel een leuk potje worden.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Heb het wel eens gezien en snap het spel wel. Ik volg het alleen niet.
Hier alleen dat ik onnoemelijk moet pissen, halve liter water naar binnen en daarna koffie en een klein ontbijtje en ik ben weer zo fit als een hoentjequote:Op maandag 8 februari 2016 00:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van mang, meestal zeurderige pens dat er vreten in moet
Is wel gezelliger om grotere sport evenementen met vrienden te kijken. Champions League finale kijk ik vrijwel altijd in een kroeg waar het wordt tentoongesteld met vrienden en dan lekker zuipen en wat bitterballen vreten.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Haha nice. Ik hoor het wel meer dat vriendengroepen samen gaan kijken.
Ik heb het nu aanstaan maar verwacht niet dat ik het helemaal ga uitkijken
Klopt. Lekker meelullen over de sportquote:Op maandag 8 februari 2016 01:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel gezelliger om grotere sport evenementen met vrienden te kijken. Champions League finale kijk ik vrijwel altijd in een kroeg waar het wordt tentoongesteld met vrienden en dan lekker zuipen en wat bitterballen vreten.
Hoe meer bier er in je mik zit, hoe meer verstand je hebt over de desbetreffende sportquote:Op maandag 8 februari 2016 01:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Klopt. Lekker meelullen over de sportZeker als je gaat zuipen
Zal ook wel MvP worden denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bizar dat die Manning al 39 is trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |