SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oja, bij elk nieuw deel mag heel cliché een nieuw plaatje van Hilary worden toegevoegd![]()
Met zulke TT kan het niet anders!quote:
Voor haat is er geen plaats in dit caféquote:
Helaas soms als Geerd een bon uitschrijft of bezig is met fappen en de focus verliest, sijpelt het nog wel eens naar binnen, natuurlijk maakt Geerd er gauw een einde aan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor haat is er geen plaats in dit café
Met zulke droge reacties als alleen maar "quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij staat al 9 maanden droog, verbaast me niks eigenlijk.
Met zulke goddelijke verantwoordelijkheden als dat Geerd heeft kan de focus wel eens verzwakken. We moeten het hem niet kwalijk nemen!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Helaas soms als Geerd een bon uitschrijft of bezig is met fappen en de focus verliest, sijpelt het nog wel eens naar binnen, natuurlijk maakt Geerd er gauw een einde aan.
Man man die makker wil hij afspreken heeft hij 15 minuten nodig om op een whatsapp berichtje te reageren. Hij vroeg of ik wilde om 19:02 om 20:20 komen we dan tot een conclusie maar denk ik van... Ja nouja.... Als ik nu nog moet komen loont zich niet meer.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met zulke droge reacties als alleen maar "" kan ik dat wel ergens begrijpen.
Uiteraard niet, maar ik wilde maar weer zeggen het is mogelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met zulke goddelijke verantwoordelijkheden als dat Geerd heeft kan de focus wel eens verzwakken. We moeten het hem niet kwalijk nemen!
Whutquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een kut scheidsrechter daar tussen ADO en Roda![]()
Is er een overtreding op een speler van RJC, wordt er gefloten voor een vrije trap. Net op het moment dat iedereen klaar staat voor de vrije trap komt de scheids erachter dat er 2 minuten extra tijd gegeven zijn en er al 2,5 minuten later is dan de 90ste minuut en fluit hij de wedstrijd af voordat de vrije trap is genomen![]()
Ik ben geen expert in de KNVB reglementen, maar volgens mij mag dit niet
Dat is echt zuurquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een kut scheidsrechter daar tussen ADO en Roda![]()
Is er een overtreding op een speler van RJC, wordt er gefloten voor een vrije trap. Net op het moment dat iedereen klaar staat voor de vrije trap komt de scheids erachter dat er 2 minuten extra tijd gegeven zijn en er al 2,5 minuten later is dan de 90ste minuut en fluit hij de wedstrijd af voordat de vrije trap is genomen![]()
Ik ben geen expert in de KNVB reglementen, maar volgens mij mag dit niet
Het is niet dat ik nu zuur wil doen omdat "RJC moet winnen en die kans is hen nu ontnomen GVD KNVB MAFFIA!!!!!1111!!!EINZ" Gelijk spel was verdient voor beide clubs. Was gewoon een zwakke partij van beide kanten.quote:
Dan was de WSU gewoon over die gast heen gekropen na de wedstrijdquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:35 schreef Argo het volgende:
Lijkt me vooral erg zuur als hij het geflikt had bij een penalty.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan was de WSU gewoon over die gast heen gekropen na de wedstrijd
Nee ik vind het ook een vreemd verhaal maar ben ook niet heel erg thuis in die regelsquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is niet dat ik nu zuur wil doen omdat "RJC moet winnen en die kans is hen nu ontnomen GVD KNVB MAFFIA!!!!!1111!!!EINZ" Gelijk spel was verdient voor beide clubs. Was gewoon een zwakke partij van beide kanten.
Maar als er gefloten is voor een vrije trap moet deze toch gewoon genomen worden, ook al is het buiten de blessure tijd![]()
Aftrappen worden ook altijd genomen en wordt er wacht tot het derde balcontact om af te fluiten
Scheidsrechters die in Kerkraden een thuiswedstrijd van Roda fluiten krijgen van de club altijd een vlaai mee naar huis als bedankje. Er zijn ooit een paar gasten geweest die de vlaai die Nijhuis na een wedstrijd heeft gekregen in zijn smoel hebben gedruktquote:
Ik ga zometeen maar eens kijken in VBL, eerst even half uurtje stoom afblazen met Skyrimquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook een vreemd verhaal maar ben ook niet heel erg thuis in die regels
Kijk eens in VBL zou ik zeggen
Skyrimquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zometeen maar eens kijken in VBL, eerst even half uurtje stoom afblazen met Skyrim
Die dingen zijn zo waanzinnig ranzigquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:40 schreef Argo het volgende:
Ik ga een nonnevot eten om de carnaval te vieren en lezen denk ik.
Eentje is nog wel lekker, maar vanaf de tweede direct achter elkaar wordt het smerigquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo waanzinnig ranzig
Veel plezier en tot later op de avond!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:40 schreef Argo het volgende:
Ik ga een nonnevot eten om de carnaval te vieren en lezen denk ik.
Ik vind de eerste al niks, word er meteen misselijk vanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eentje is nog wel lekker, maar vanaf de tweede direct achter elkaar wordt het smerig
Ik was mijn frustraties van me af gamen, ik tref geen blaam.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:27 schreef Argo het volgende:
[..]
De boodschapper de schuld geven is dit Sparta of WOV?
Wannabe DJquote:
Daarom poets ik m'n skills op!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wannabe DJ![]()
Jij was toch de huis DJ van Café Geerd![]()
Old memories gast, old memories.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:54 schreef renwan het volgende:
Ik vind gewoon een mix van KOEKOEK JONGUH! Wist niet eens dat ik die nog had![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
hello i em dj renwan en welcome to my new mix. hev fun wit listening
Harstikke pro manquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
hello i em dj renwan en welcome to my new mix. hev fun wit listening
Jammer johquote:
PICSquote:
Google maar danquote:
Nice, ik heb deze staan:quote:
Nice. Was die duur? Aangezien het Pioneer isquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Nice, ik heb deze staan:
[ afbeelding ]
Destijd was hij rond de ¤450 dacht ik maar toen gehaald met BTW actie van de MM en daar nog een keer de BTW vanaf laten halen via het bedrijf van m'n exquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Nice. Was die duur? Aangezien het Pioneer is
Fantastisch bedragquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Destijd was hij rond de ¤450 dacht ik maar toen gehaald met BTW actie van de MM en daar nog een keer de BTW vanaf laten halen via het bedrijf van m'n ex
Niet eens aan gedachtquote:
WE HAVE TO KNOW, WE WILL KNOW!quote:
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:27 schreef renwan het volgende:
Ik zit maar wat Monopoly te spelen om de tijd te doden totdat het verlossende antwoord daar is
Moest eraan denken na jouw postquote:
Verlossend antwoord op wat?quote:
Tot we weten wanneer Geerd aan het bier gaat!quote:
Spannond!!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Tot we weten wanneer Geerd aan het bier gaat!
Dat was een Duitser, geen paniekquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:51 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
http://www.1limburg.nl/co(...)wartrijder-landgraaf
quote:
Vond het wel toepasselijk om Paus terug te lokken naar hierquote:
OPSNOLquote:
Nee man ben in lochem! !quote:Op zondag 7 februari 2016 01:20 schreef renwan het volgende:
Ben toch bang dat er iets met Geerd gebeurd is
Niet vanaf zondag avond vol aan de zuip zitten tot woensdag avondquote:Op zondag 7 februari 2016 11:45 schreef renwan het volgende:
Ik zit zwaar te twijfelen of ik nog even een biertje haal voor tijdens de wedstrijd maar aan de ene kant heb ik zoiets van doe maar een dag niet. Zit de komende 3 dagen al gigantisch aan de zuip
Ik heb al gehaaldquote:Op zondag 7 februari 2016 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet vanaf zondag avond vol aan de zuip zitten tot woensdag avond![]()
Niet iedere dag biertjes klappen
Hontenpylquote:
wow lekker wijf.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:11 schreef Geerd het volgende:
Godver net getrokken, en
http://www.dumpert.nl/mediabase/6722488/7e69833b/twijfel.html
Weer geil.
Is er geen pil dat je niet meer geil wordt ofzo?
Ik word nog een keer echt gek
Nog geneukt dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik eindelijk thuis, is het dood hier
Ja dat zeg ik tochquote:Op zondag 7 februari 2016 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ben ik eindelijk thuis, is het dood hier
Nope, ben tot elf uur op mijn werk geweest. Elf uur gewerkt, vind het wel goed geweest zo.quote:
Ik complimenteerde jouw conclusie!quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik complimenteerde jouw conclusie!
Nee man, docu op de phone zetten en in bed chillenquote:Op zondag 7 februari 2016 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat hier nog iemand de super bowl kijken vannacht?
Welke docu ga je kijken danquote:Op zondag 7 februari 2016 23:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee man, docu op de phone zetten en in bed chillen
Mono wel ja, ik ga zo platquote:Op zondag 7 februari 2016 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat hier nog iemand de super bowl kijken vannacht?
Dat word superbowl praat met monoquote:
Communisme, WWII en dat soort zaken zijn altijd interessant (no sarcasm)quote:
Alleen vergeet ik steeds weer shit, en zo blijf je opnieuw kijkenquote:Op zondag 7 februari 2016 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Communisme, WWII en dat soort zaken zijn altijd interessant (no sarcasm)
Dat heb ik dan weer niet, ik kan meestal binnen 1 of 2 seconden een film of documentaire of aflevering van een serie bekijken en meteen weten wat voorfilm, documentaire of aflevering is en meteen vertellen waar het over gaat, op welk punt hij is en wat er nog gaat gebeuren.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen vergeet ik steeds weer shit, en zo blijf je opnieuw kijken
Heeft de Korsakov toegeslagen?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen vergeet ik steeds weer shit, en zo blijf je opnieuw kijken
Of gewoon in een dusdanig beschonken staat bekeken dat je herinneringen de volgende ochtend worden weg gedrukt door een vreselijke hoofdpijn. Maar het is Geerd God, dus dit zal het niet het geval zijn.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heeft de Korsakov toegeslagen?
Eerste NFL wedstrijd ever of heb je al eens eerder NFL gezien?quote:Op maandag 8 februari 2016 00:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst de super bowl
Heb het wel eens gezien en snap het spel wel. Ik volg het alleen niet.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste NFL wedstrijd ever of heb je al eens eerder NFL gezien?
Zou maar zo kunnenquote:Op maandag 8 februari 2016 00:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heeft de Korsakov toegeslagen?
Gelukkig geen last van mang, meestal zeurderige pens dat er vreten in moetquote:Op maandag 8 februari 2016 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon in een dusdanig beschonken staat bekeken dat je herinneringen de volgende ochtend worden weg gedrukt door een vreselijke hoofdpijn. Maar het is Geerd God, dus dit zal het niet het geval zijn.
Dit kan op zich nog wel een leuk potje worden.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Heb het wel eens gezien en snap het spel wel. Ik volg het alleen niet.
Hier alleen dat ik onnoemelijk moet pissen, halve liter water naar binnen en daarna koffie en een klein ontbijtje en ik ben weer zo fit als een hoentjequote:Op maandag 8 februari 2016 00:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van mang, meestal zeurderige pens dat er vreten in moet
Is wel gezelliger om grotere sport evenementen met vrienden te kijken. Champions League finale kijk ik vrijwel altijd in een kroeg waar het wordt tentoongesteld met vrienden en dan lekker zuipen en wat bitterballen vreten.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Haha nice. Ik hoor het wel meer dat vriendengroepen samen gaan kijken.
Ik heb het nu aanstaan maar verwacht niet dat ik het helemaal ga uitkijken
Klopt. Lekker meelullen over de sportquote:Op maandag 8 februari 2016 01:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel gezelliger om grotere sport evenementen met vrienden te kijken. Champions League finale kijk ik vrijwel altijd in een kroeg waar het wordt tentoongesteld met vrienden en dan lekker zuipen en wat bitterballen vreten.
Hoe meer bier er in je mik zit, hoe meer verstand je hebt over de desbetreffende sportquote:Op maandag 8 februari 2016 01:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Klopt. Lekker meelullen over de sportZeker als je gaat zuipen
Zal ook wel MvP worden denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 01:07 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bizar dat die Manning al 39 is trouwens.
Fox 4, vond de Amerikaanse dingen van Fox 2 maar irritant.quote:
Vond ik ookquote:Op maandag 8 februari 2016 05:35 schreef moemoe het volgende:
Ik vond de halftime show maar tegenvallen.
Kom vechten danquote:Op maandag 8 februari 2016 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft er wel alle schijn van![]()
renwan die nep carnaval aan het vieren is,Geerd die de goede leeft leid en wij zitten hier maar een beetje te fokken
Het is carnaval, heb geen zin in fitties.quote:
Morgen ben ik er weer!quote:
Als je morgen alweer in het land der levende bent heb je vandaag duidelijk niet hard genoeg gezopenquote:
Je zou bijna aan de zuip rakenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:52 schreef renwan het volgende:
4 dagen hetzelfde topic, nieuw dieptepunt
Roosjeroosje !!!!quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Tetten jagen mij juist weg.Al zal ik daar vast de enige in zijn.
Geerd is ook weer in het land der levendequote:
Ik loop al de hele dag te kotsen dus ik hou me afzijdigquote:
Heb de hele carnaval nog niet hoeven te kotsen terwijl ik toch stukken uit mijn geheugen ben verlorenquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik loop al de hele dag te kotsen dus ik hou me afzijdig
Carnaval nieuwe stijl in limburg is met een vriendengroep een wagen bouwen, je daarna voor zoveel mogelijk optochten inschrijven. Een halve krat de man per optocht halen voor heel carnaval meteen ivm de uiteindelijke kostprijs en de korting die je dan krijgt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En ik heb zoals altijd geen carnaval gevierd.Hoe moet dat?
Waar moet je dan heen?
Ik heb wel bij de optocht staan kijken maar kreeg het alleen maar koud van het stilstaan.
Ik ben gisteren nuchter thuis gekomen dus denk niet dat het het bier isquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb de hele carnaval nog niet hoeven te kotsen terwijl ik toch stukken uit mijn geheugen ben verloren
Dan heb je te lang lopen zoenen met een meisje in een koud steegje!quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nuchter thuis gekomen dus denk niet dat het het bier is
Vriendengroep... daar gaat het al mis bij mijquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Carnaval nieuwe stijl in limburg is met een vriendengroep een wagen bouwen, je daarna voor zoveel mogelijk optochten inschrijven. Een halve krat de man per optocht halen voor heel carnaval meteen ivm de uiteindelijke kostprijs en de korting die je dan krijgt.
Zorgen dat je genoeg boxen op de wagen hebt met genoeg power en een laptop met muziek en een mixpaneel en dan lekker optochten lopen, muziek op volume 110 uit de speakers knallen en lekker zuipen met zijn alle!
En dat gedurende 450 uur per dag in de winter, dat zou helemaal fantastisch zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gister ook al ben der wel klaar mee gewoon - 5/7 en lekker zonnetje man
8 uur werken en dan gewoon nog 442 uur vrij Boh gekquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat gedurende 450 uur per dag in de winter, dat zou helemaal fantastisch zijn.
Lijkt mij een mooi aantal uren om lekker samen biertjes te klappen!quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
8 uur werken en dan gewoon nog 442 uur vrij Boh gek
Ekt welquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooi aantal uren om lekker samen biertjes te klappen!
Gadverdamme man, kotsen is wel zo vies gekquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:28 schreef renwan het volgende:
Lekker een beetje gal uitkotsen want de rest is er al uit
Maar na een nachtje veel te hard zijn gegaan kan het af en toe wel lekker zijn om effe alles eruit te gooien en dan weer lekker door te gaan met zuipen!quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gadverdamme man, kotsen is wel zo vies gek
Ja ik weet er alles vanquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gadverdamme man, kotsen is wel zo vies gek
Dat is zeer zeker waar! Denk alleen dat ik dat stadium gepasseerd benquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar na een nachtje veel te hard zijn gegaan kan het af en toe wel lekker zijn om effe alles eruit te gooien en dan weer lekker door te gaan met zuipen!
Dan ben je echt lekker hard gegaanquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar! Denk alleen dat ik dat stadium gepasseerd ben
Laatste keer griep idd, hele dag voel je je lamlendig kots je alles eruit voel je je een stuk beter iddquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar na een nachtje veel te hard zijn gegaan kan het af en toe wel lekker zijn om effe alles eruit te gooien en dan weer lekker door te gaan met zuipen!
Ik ben helemaal niet zo hard gegaan, ik kwam gisteren zelfs nuchter thuis!quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ben je echt lekker hard gegaan
Voor de rest is kotsen inderdaad gewoon smerig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laatste keer griep idd, hele dag voel je je lamlendig kots je alles eruit voel je je een stuk beter idd
Dat is dubbel zuurquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo hard gegaan, ik kwam gisteren zelfs nuchter thuis!
Denk echt dat dit iets met eten te maken heeft of het is zikavirus
Doe mij maar een biertjequote:Op woensdag 10 februari 2016 17:20 schreef renwan het volgende:
Booooh ik zou nu zo graag een glas ijskoud water naar binnen gieten
Hoop ik nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
Nog geen DumperReetenOf zou het weer een paar dagen gaan duren
Wie heeft er een DDosje gedaanquote:
Hij is weer up incl. DumpertReetenquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft er een DDosje gedaan
Goed Bezigquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Hij is weer up incl. DumpertReeten
Zo in bed dan maar even kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Hij is weer up incl. DumpertReeten
Maar deze was wel met lekkere wijvenquote:
Ohw beter !!!! Morgen weer pilsquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:34 schreef renwan het volgende:
Gewoon een mok thee in een kwartiertje leeg gedronken en het blijft binnen
Yeahquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar deze was wel met lekkere wijven
Nice! Bek niet verbrand?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:34 schreef renwan het volgende:
Gewoon een mok thee in een kwartiertje leeg gedronken en het blijft binnen
Had 'm wel laten afkoelen natuurlijkquote:
Kreeg bijna de neiging om hier een bagger reactie op te gevenquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Had 'm wel laten afkoelen natuurlijk
Over kikkers en water en PausNicolaas?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kreeg bijna de neiging om hier een bagger reactie op te geven![]()
Maar wel goed dat het de goede kant op gaat!
Iets in die trant inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Over kikkers en water en PausNicolaas?
Wtf lekker dan, gewoon zeggen oké voor 3 pijpbeurten en 2 x neukenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:24 schreef renwan het volgende:
Pff ik zou dus eigenlijk vandaag naar de skihut gaan omdat een vriendin van me jarig is. Nou baal ik al dat dat niet door gaat maar nu gaan ze me lopen dwingen toch te gaan "dan drink je toch geen bier?" "ah joh je hebt al een tijd niet meer gekotst, kan makkelijk!".
Flikker op daar heb ik zo'n hekel aan
Zou niet rakenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wtf lekker dan, gewoon zeggen oké voor 3 pijpbeurten en 2 x neuken
Je laten pijpen door iemand met een snor is kut heb ik begrepen van Paus.quote:
Gewoon lekker thuis blijven, die chickies naar jouw toe laten komen en lekker tv kijken terwijl zij stokslobberenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:29 schreef renwan het volgende:
Zou het normaal nog wel in overweging willen nemen maar er rijden ook vanaf 23:45 alleen maar bussen tussen Rotterdam en HS. Dan kost het me ook gewoon teveel tijd om thuis te komen
Baas !!quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker thuis blijven, die chickies naar jouw toe laten komen en lekker tv kijken terwijl zij stokslobberen
Heb vandaag twee Erdinger gehaald, altijd genieten als een baasquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb vandaag twee Erdinger gehaald, altijd genieten als een baas
Ik ga het komend weekend maar effe wat rustiger aan doen, heb tijdens de afgelopen 5 dagen al genoeg gezopenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vrijdag zaterdag en zondag vrij gaan der wel weer een paar liters in zegmaar Boh gek
Vandaag al de hele dagquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je gaat schijten, dat je dan even later weer moeten schijten. Niet alles was er uit
Welkom in het BarBazen leven tijdens Carnavalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |