abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159707079

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_159707129
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 17:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil nog steeds een keer naar de Nike Outlet hier als ik tijd heb. Wie weet wat daar voor leuke dingen hangen! :P
Ik ga redelijk vaak naar het outlet center in Roermond, en het is iedere keer maar weer kijken naar wat er hangt, in "normale maten" is er sowieso minder keus. En de laatste tijd zijn er iedere keer als ik er ben weer busladingen Aziaten losgelaten... :{

Maar het blijft leuk om er heen te gaan (al was het in de US leuker, veel rustiger daar in de outlet centers en veel meer keuze)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_159707158
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 17:37 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik ga redelijk vaak naar het outlet center in Roermond, en het is iedere keer maar weer kijken naar wat er hangt, in "normale maten" is er sowieso minder keus. En de laatste tijd zijn er iedere keer als ik er ben weer busladingen Aziaten losgelaten... :{

Maar het blijft leuk om er heen te gaan (al was het in de US leuker, veel rustiger daar in de outlet centers en veel meer keuze)
Oja, ik vond de outlet centers in de US eigenlijk ook niet zo leuk maar je weet dat er idd zulke pareltjes voor weinig geld kunnen hangen dat je de terror toch doorstaat :P Maar wat zijn normale maten? S-M-L?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_159707222
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 17:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oja, ik vond de outlet centers in de US eigenlijk ook niet zo leuk maar je weet dat er idd zulke pareltjes voor weinig geld kunnen hangen dat je de terror toch doorstaat :P Maar wat zijn normale maten? S-M-L?
Ja, alles zonder X-en ervoor...
Blijft altijd leuk, mooie spullen voor weinig vinden :P
pi_159707419
LT jij bedoeld die op overvecht?
pi_159707504
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 17:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
LT jij bedoeld die op overvecht?
Ja, ben jij er wel eens geweest?
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 18:01:27 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_159707617
Ik heb ook een Nike Flash jacket. Ooit bij Zalando in de sale gekocht voor -50%. Nog te duur, maar ik heb er al veel plezier van gehad. Mega zichtbaar en lekker als het koud is (alleen is dat daarna nooit echt meer koud geweest :') )
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_159707682
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 17:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, ben jij er wel eens geweest?
Een paar keer, wel een tijd geleden. Het is een vrij grote winkel. Kan eventueel maandag wel even kijken of ze wat bijzonders hebben.
pi_159707695
Je gaat toch geen ¤550,- voor een hardloopjasje betalen 8)7 .
pi_159708432
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 18:05 schreef Devv het volgende:
Klopt
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 19:16:53 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_159709269
Dit was trouwens wel een aanradertje vorig jaar: http://kippenrenbarneveld.nl/Startpagina.aspx
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 6 februari 2016 @ 21:03:03 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159712160
Het is weer een prachtig gezicht hier, zittend bij een kampvuurtje en heel veel kleine hoofdlampjes in de verte, die langzaam dichterbij komen :P En een goede DJ :Y

Vanaf over ongeveer een half uurtje verwacht ik Yur (25k) en mijn meneer (15k).
  zaterdag 6 februari 2016 @ 21:08:44 #13
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_159712327
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:03 schreef Quoi het volgende:
Het is weer een prachtig gezicht hier, zittend bij een kampvuurtje en heel veel kleine hoofdlampjes in de verte, die langzaam dichterbij komen :P En een goede DJ :Y

Vanaf over ongeveer een half uurtje verwacht ik Yur (25k) en mijn meneer (15k).
Kampvuur O+
En die finish :9

Ben benieuwd hoe onze mannen het hebben gehad!
pi_159713209
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 18:05 schreef Devv het volgende:
Hardlopen is een hardstikke goedkope sport.

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2016 21:48:15 ]
pi_159713444
Nice ^O^
Moet ook nog iets regelen voor Hamburg, hotelprijzen daar vind ik nogal pittig.. :{
pi_159713598
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:41 schreef Guard het volgende:
Nice ^O^
Moet ook nog iets regelen voor Hamburg, hotelprijzen daar vind ik nogal pittig.. :{
Over welke Hamburg gaat dit? Die shotjesrun over een paar weken of de halve in het voorjaar?
pi_159713612
Hier ook overnachtingen aan het zoeken voor loopjes.

Ik heb een heel stom, flauw virusje. Nauwelijks ziek te noemen; alleen keelpijn als ik lig, snotneus, niezen, af en toe een hoest. Maar het vervelendste is dat ik moe ben, bijna de hele week op de bank in slaap gevallen. Hoe meer ik slaap, hoe groter de wallen.
Hele week niet gerend en morgen de Asselronde. Het zou kut zijn als ik er na 1 kilometer achter kom dat het niks wordt.
pi_159713771
quote:
Nice ^O^
Ik heb liever een eigen kamer, maar als je het niet erg vindt om op een slaapzaal te liggen kan een hostel vaak goedkoop zijn. Een camping heb ik ook nog overwogen, maar dan krijg ik niet alles meer in mijn handbagage, al is het maar omdat je dan dingen mee wil nemen die helemaal niet in je handbagage mogen (haringen, mes, etc). En dan wordt het vliegticket een stuk duurder.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2016 21:54:53 ]
  zaterdag 6 februari 2016 @ 22:03:42 #19
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159714078
quote:
Nice ^O^
Airbnb niet wat?

De mannen zijn - sneller dan verwacht - binnen!
pi_159714125
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef Quoi het volgende:

[..]

Airbnb niet wat?

Ja dat zou ook een mogelijkheid tot een optie kunnen zijn, thanks!
pi_159714161
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:47 schreef thettes het volgende:

[..]

Over welke Hamburg gaat dit? Die shotjesrun over een paar weken of de halve in het voorjaar?
Shotjesrun? Ik mag hopen van niet, al weet je het natuurlijk nooit als je met oud-studievrienden een marathon gaat lopen :P
  zaterdag 6 februari 2016 @ 22:07:23 #22
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_159714169
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef Quoi het volgende:

[..]

Airbnb niet wat?

Nice!
pi_159714195
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb liever een eigen kamer, maar als je het niet erg vindt om op een slaapzaal te liggen kan een hostel vaak goedkoop zijn. Een camping heb ik ook nog overwogen, maar dan krijg ik niet alles meer in mijn handbagage, al is het maar omdat je dan dingen mee wil nemen die helemaal niet in je handbagage mogen (haringen, mes, etc). En dan wordt het vliegticket een stuk duurder.
Hoe ik er ga komen heb ik ook nog niet over nagedacht.. :P
pi_159714260
Hamburg zou ik gewoon met de trein doen. Of als je met meer gaat met de auto.
pi_159714744
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hamburg zou ik gewoon met de trein doen. Of als je met meer gaat met de auto.
Dat laatste zal wel te regelen zijn, al weet ik niet precies wie er halve gezinnen of zo mee gaat slepen...
Trein is wel een goed alternatief inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')