SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga redelijk vaak naar het outlet center in Roermond, en het is iedere keer maar weer kijken naar wat er hangt, in "normale maten" is er sowieso minder keus. En de laatste tijd zijn er iedere keer als ik er ben weer busladingen Aziaten losgelaten...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil nog steeds een keer naar de Nike Outlet hier als ik tijd heb. Wie weet wat daar voor leuke dingen hangen!![]()
Maar het blijft leuk om er heen te gaan (al was het in de US leuker, veel rustiger daar in de outlet centers en veel meer keuze)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oja, ik vond de outlet centers in de US eigenlijk ook niet zo leuk maar je weet dat er idd zulke pareltjes voor weinig geld kunnen hangen dat je de terror toch doorstaatquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga redelijk vaak naar het outlet center in Roermond, en het is iedere keer maar weer kijken naar wat er hangt, in "normale maten" is er sowieso minder keus. En de laatste tijd zijn er iedere keer als ik er ben weer busladingen Aziaten losgelaten...![]()
Maar het blijft leuk om er heen te gaan (al was het in de US leuker, veel rustiger daar in de outlet centers en veel meer keuze)Maar wat zijn normale maten? S-M-L?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, alles zonder X-en ervoor...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja, ik vond de outlet centers in de US eigenlijk ook niet zo leuk maar je weet dat er idd zulke pareltjes voor weinig geld kunnen hangen dat je de terror toch doorstaatMaar wat zijn normale maten? S-M-L?
Blijft altijd leuk, mooie spullen voor weinig vinden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, ben jij er wel eens geweest?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
LT jij bedoeld die op overvecht?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb ook een Nike Flash jacket. Ooit bij Zalando in de sale gekocht voor -50%. Nog te duur, maar ik heb er al veel plezier van gehad. Mega zichtbaar en lekker als het koud is (alleen is dat daarna nooit echt meer koud geweest)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een paar keer, wel een tijd geleden. Het is een vrij grote winkel. Kan eventueel maandag wel even kijken of ze wat bijzonders hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, ben jij er wel eens geweest?![]()
Kloptquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:05 schreef Devv het volgende:
Je gaat toch geen ¤550,- voor een hardloopjasje betalen.
![]()
Dit was trouwens wel een aanradertje vorig jaar: http://kippenrenbarneveld.nl/Startpagina.aspx[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het is weer een prachtig gezicht hier, zittend bij een kampvuurtje en heel veel kleine hoofdlampjes in de verte, die langzaam dichterbij komenEn een goede DJ
Vanaf over ongeveer een half uurtje verwacht ik Yur (25k) en mijn meneer (15k).![]()
Kampvuurquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:03 schreef Quoi het volgende:
Het is weer een prachtig gezicht hier, zittend bij een kampvuurtje en heel veel kleine hoofdlampjes in de verte, die langzaam dichterbij komenEn een goede DJ
Vanaf over ongeveer een half uurtje verwacht ik Yur (25k) en mijn meneer (15k).
En die finish
Ben benieuwd hoe onze mannen het hebben gehad!![]()
Hardlopen is een hardstikke goedkope sport.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:05 schreef Devv het volgende:
Je gaat toch geen ¤550,- voor een hardloopjasje betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2016 21:48:15 ]![]()
Nice![]()
Moet ook nog iets regelen voor Hamburg, hotelprijzen daar vind ik nogal pittig..
Over welke Hamburg gaat dit? Die shotjesrun over een paar weken of de halve in het voorjaar?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:41 schreef Guard het volgende:
Nice![]()
Moet ook nog iets regelen voor Hamburg, hotelprijzen daar vind ik nogal pittig..![]()
Hier ook overnachtingen aan het zoeken voor loopjes.
Ik heb een heel stom, flauw virusje. Nauwelijks ziek te noemen; alleen keelpijn als ik lig, snotneus, niezen, af en toe een hoest. Maar het vervelendste is dat ik moe ben, bijna de hele week op de bank in slaap gevallen. Hoe meer ik slaap, hoe groter de wallen.
Hele week niet gerend en morgen de Asselronde. Het zou kut zijn als ik er na 1 kilometer achter kom dat het niks wordt.![]()
Ik heb liever een eigen kamer, maar als je het niet erg vindt om op een slaapzaal te liggen kan een hostel vaak goedkoop zijn. Een camping heb ik ook nog overwogen, maar dan krijg ik niet alles meer in mijn handbagage, al is het maar omdat je dan dingen mee wil nemen die helemaal niet in je handbagage mogen (haringen, mes, etc). En dan wordt het vliegticket een stuk duurder.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:41 schreef Guard het volgende:
Nice![]()
Moet ook nog iets regelen voor Hamburg, hotelprijzen daar vind ik nogal pittig..
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2016 21:54:53 ]![]()
Airbnb niet wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:41 schreef Guard het volgende:
Nice![]()
De mannen zijn - sneller dan verwacht - binnen!![]()
Ja dat zou ook een mogelijkheid tot een optie kunnen zijn, thanks!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Airbnb niet wat?
De mannen zijn - sneller dan verwacht - binnen!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Shotjesrun? Ik mag hopen van niet, al weet je het natuurlijk nooit als je met oud-studievrienden een marathon gaat lopenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:47 schreef thettes het volgende:
[..]
Over welke Hamburg gaat dit? Die shotjesrun over een paar weken of de halve in het voorjaar?
Nice!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Airbnb niet wat?
De mannen zijn - sneller dan verwacht - binnen!![]()
Hoe ik er ga komen heb ik ook nog niet over nagedacht..quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb liever een eigen kamer, maar als je het niet erg vindt om op een slaapzaal te liggen kan een hostel vaak goedkoop zijn. Een camping heb ik ook nog overwogen, maar dan krijg ik niet alles meer in mijn handbagage, al is het maar omdat je dan dingen mee wil nemen die helemaal niet in je handbagage mogen (haringen, mes, etc). En dan wordt het vliegticket een stuk duurder.
Dat laatste zal wel te regelen zijn, al weet ik niet precies wie er halve gezinnen of zo mee gaat slepen...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hamburg zou ik gewoon met de trein doen. Of als je met meer gaat met de auto.
Trein is wel een goed alternatief inderdaadMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: