Ja, leuk. Kijk nog even de samenvattingen terug. Dat had gewoon 5 gols voor Barca opgeleverd destijds.quote:
Hij zit er pas net één maand en het middenveld is overvol. Voor twee posities heeft Cholo acht keuzes geloof ik.quote:
Jij kraamt gewoon onzin uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hafcfan, kunstenaar in het erbij halen van irrelevante zaken.
Deed jij laatst niet exact hetzelfde door bij mij over Siem de Jong te beginnen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hafcfan, kunstenaar in het erbij halen van irrelevante zaken.
Die kon er volgens JR ook geen kut vanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Deed jij laatst niet exact hetzelfde door bij mij over Siem de Jong te beginnen?
Ach ik weet nog dat jij aan het begin van het seizoen dacht dat Heracles echt mee kon doen om de titel. Dus jij hebt er ook een handje van.quote:
Heeft ie momenteel wel gelijk inquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kon er volgens JR ook geen kut van
Dat kan hij ook niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kon er volgens JR ook geen kut van
Hafc kan soms ietwat vermoeiend zijn maar dit verhaal geloof ik niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik weet nog dat jij aan het begin van het seizoen dacht dat Heracles echt mee kon doen om de titel. Dus jij hebt er ook een handje van.
Watquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik weet nog dat jij aan het begin van het seizoen dacht dat Heracles echt mee kon doen om de titel. Dus jij hebt er ook een handje van.
Iemand riep toen dat Serero beter is dan Guardado.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor NL competitie prima speler.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Heeft ie momenteel wel gelijk in
Nu ben jij wel de laatste die daarover iets mag zeggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand riep toen dat Serero beter is dan Guardado.
want?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nu ben jij wel de laatste die daarover iets mag zeggen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die in Nederland niet verder komt dan "prima speler" kan er niks van.
Het is geen Serero inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die in Nederland niet verder komt dan "prima speler" kan er niks van.
Iets met een ketel en zwart deze post.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nu ben jij wel de laatste die daarover iets mag zeggen.
verkeerde volgorde.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:51 schreef IbanMayo het volgende:
KOEKOEK BOEM SOWWWWWWWW JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
bedankt hansquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Pellegrini ging al met zijn basis de mist in.
Ben benieuwd waar die heengaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Pellegrini ging al met zijn basis de mist in.
45 miljoen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:54 schreef Kopsterk het volgende:
Die Otamendi valt me wel tegen trouwens.
Elke FOK!ker in VBL heeft wel eens een achterlijke uitspraak gedaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iets met een ketel en zwart deze post.
Serero was vaak de beste man aan Ajax zijde in de Champions League.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
De motor van PSV even vergelijken met Serero.
Genot.
Het gras kietelt aan zijn balletjes, aldus Gijp.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Genot.
Gast...quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero was vaak de beste man aan Ajax zijde in de Champions League.
Hoesen scoorde ook wel eens in de Champions League. Kijk waar hij nu uithangt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als ballenjongen blonk hij uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duh, en anders braak je louter cliches uit. Daarom begrijp ik ook nooit dat je niet gewoon toe durft te geven dat je ernaast zat, maar meteen naar anderen gaat wijzen. 'Ja maar jij zei dit en dat dus jij snapt er zelf niks van!!!!!'quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke FOK!ker in VBL heeft wel eens een achterlijke uitspraak gedaan.
Hij gaat door.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero was gewoon onderschat als VM.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoesen scoorde ook wel eens in de Champions League. Kijk waar hij nu uithangt.
Nou nouquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:55 schreef Sked het volgende:
Als je Fernando erin brengt voor Yaya wil je niet winnen
Ik geef vaak genoeg mijn fouten toe hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Duh, en anders braak je louter cliches uit. Daarom begrijp ik ook nooit dat je niet gewoon toe durft te geven dat je ernaast zat, maar meteen naar anderen gaat wijzen. 'Ja maar jij zei dit en dat dus jij snapt er zelf niks van!!!!!'
Jij doet wel je best er een leuk topic van te maken zo te zienquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een vermoeiend topic zeg en de wedstrijd is geeneens saai.
Serero presteerde het bij de training een bal voor open doel vanaf 2 meter over te schieten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Genot.
Dit is mij ook wel eens gebeurd in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Serero presteerde het bij de training een bal voor open doel vanaf 2 meter over te schieten.
Behalve 1 die hier helaas niet aanwezig is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke FOK!ker in VBL heeft wel eens een achterlijke uitspraak gedaan.
Sunrise?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Behalve 1 die hier helaas niet aanwezig is.
Nu ineens wel jaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef vaak genoeg mijn fouten toe hoor.
Zoals met Maher, dat zag ik verkeerd.
Dan moet je altijd even aan je kuit voelen. Zeggen dat het daar aan lag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is mij ook wel eens gebeurd in een wedstrijd.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het gras kietelt aan zijn balletjes, aldus Gijp.
HAHAHAHHAHA
Duidelijk ja.quote:
Dat deed Ronaldo ook wel eens in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Serero presteerde het bij de training een bal voor open doel vanaf 2 meter over te schieten.
Johannes?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Behalve 1 die hier helaas niet aanwezig is.
Hij heeft vorig jaar zoveel basisplaatsen gehad en het zegt genoeg dat hij nu niet meer goed wordt bevonden. Ga vooral nog lekker doorjakkeren en hem op een even hoog voetstuk als Guardado plaatsen. Joe.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero was gewoon onderschat als VM.
Als aanvallende middenvelder kan hij er niet veel van nee.
Vroegâââh.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:00 schreef Kopsterk het volgende:
Vroeger was City altijd onklopbaar thuis
Serero in zijn vorm was vorig jaar gewoon extreem goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar zoveel basisplaatsen gehad en het zegt genoeg dat hij nu niet meer goed wordt bevonden. Ga vooral nog lekker doorjakkeren en hem op een even hoog voetstuk als Guardado plaatsen. Joe.
''Extreem goed''quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Serero in zijn vorm was vorig jaar gewoon extreem goed.
Om hem met Guardado te gaan vergelijken ging wel te ver maar ik deed er volgens mijn gewoon aan mee.
Die kan dan wel een stapt hogerop.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:02 schreef Cavaliers het volgende:
Eigenlijk zou Ranieri gewoon per direct moeten stoppen als hij hiermee kampioen zou worden..
Heeft dezelfde schoenen als Vermeer.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hart heeft lood in zijn schoenen?
Vanwaar die haat?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:05 schreef Zipportal het volgende:
Lekker voor die kut Belgen bij Man City.
Is Vertonghen gepasseerd of geblesseerd?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:06 schreef Rickertman96 het volgende:
Je zou haast zeggen dat dit gespeeld is. De opstellingen voor straks:
#THFC: Lloris (c), Trippier, Alderweireld, Wimmer, Davies; Dembele, Dier; Chadli, Eriksen, Lamela; Kane
#watfordfc line-up v @SpursOfficial: Gomes (GK) (c); Nyom, Britos, Cathcart, Ake; Suarez, Watson, Capoue; Jurado, Abdi; Ighalo.
WAAR IS DEENEYquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:06 schreef Rickertman96 het volgende:
Je zou haast zeggen dat dit gespeeld is. De opstellingen voor straks:
#THFC: Lloris (c), Trippier, Alderweireld, Wimmer, Davies; Dembele, Dier; Chadli, Eriksen, Lamela; Kane
#watfordfc line-up v @SpursOfficial: Gomes (GK) (c); Nyom, Britos, Cathcart, Ake; Suarez, Watson, Capoue; Jurado, Abdi; Ighalo.
geblesseerdquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Vertonghen gepasseerd of geblesseerd?
Liep een blessure op tegen Palace.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Vertonghen gepasseerd of geblesseerd?
Watquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
On the bench. Samen met Nordin.
Ze zijn gewoon favoriet nu.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:08 schreef Kopsterk het volgende:
Als Leicester op bezoek bij Arsenal niet verliest, ga ik ze officieel als titelkandidaat zien. Nou ja, misschien zit daar dan toch een beetje 'wens vader van gedachte' bij ook.
Nee joh. Nog zoveel wedstrijden te gaan dat de kampioensstress nog wel even op zich zal laten wachten.quote:
Nee, het is inderdaad ondenkbaar dat er rotte appelen weggehaald worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie niet hoe Guardiola dit zootje ongeregeld binnen paar weken in voorbereiding tot een niet te kloppen ploeg vormt
Ik heb het idee dat er heel veel vervangen moet worden, met de transfersommen die nu gebruikelijk zijn wordt het een klusquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad ondenkbaar dat er rotte appelen weggehaald worden.
Kompany terug en een goede aankoop ernaast zou al een enorm verschil zijn. De verdediging lijkt die seizoen nergens op.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er heel veel vervangen moet worden, met de transfersommen die nu gebruikelijk zijn wordt het een klus
Laportequote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kompany terug en een goede aankoop ernaast zou al een enorm verschil zijn. De verdediging lijkt die seizoen nergens op.
Weer 'een goede aankoop' voor naast Kompany? Het houdt maar niet opquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kompany terug en een goede aankoop ernaast zou al een enorm verschil zijn. De verdediging lijkt die seizoen nergens op.
Misschien kunnen ze Kashia halenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Weer 'een goede aankoop' voor naast Kompany? Het houdt maar niet op
Kruiswijk lijkt me beter, die is namelijk linksbenigquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Kashia halen
Buitenspelerquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Willems.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buitenspeler
Middenvelder
Linksback
Real Madrid, opvolger van Marceloquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Willems.
Die kan namelijk zonder twijfel mee in de top.
Je hebt een winger nodig, verdediger centraal, stofzuiger op het middenveld (erg afhankelijk of Yaya wel gaat blijven), linksback.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ze blijven maar net niet verdedigers halen dus dan houdt het niet op inderdaad. Al ligt het defensieve probleem toch ook bij het feit dat spelers als Yaya Toure weinig zin hebben om hun verdedigende taak uit te voeren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:13 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zipportal is chronisch dronken.
quote:Since Liverpool last won the PL, Peter Schmeichel signed for Man U, won it 5 times, retired, had a son & he's about to win it with Leicester
50 milj clausule, zakgeld voor Cityquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die heeft zijn contract net verlengd.
Normaal gesproken zou ik hierop reageren, maar ik vind het een beetje zielig om mentaal gehandicapten aan te vallen.quote:
Hij verlengt zijn contract niet om een half jaar later weer weg te gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
50 milj clausule, zakgeld voor City
Maar ff serieus, wat is er met de Cavs aan de hand? Ze verliezen van allerlei middelmatige teamsquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik hierop reageren, maar ik vind het een beetje zielig om mentaal gehandicapten aan te vallen.
Weet ik veel, ik heb al weken niet gekeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maar ff serieus, wat is er met de Cavs aan de hand? Ze verliezen van allerlei middelmatige teams
Dat verwacht ik ook niet, maar City kan hem betalen. Er zijn verder niet echt bijzonder veel verdedigers die een directe versterking zou zijn voor City in mijn ogen. Dan heb je het wellicht over Boateng of Benatia. Maar die gaan ook niet vertrekkenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij verlengt zijn contract niet om een half jaar later weer weg te gaan.
Waarom nietquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb al weken niet gekeken.
Successupporter.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb al weken niet gekeken.
Benatia heeft ook nog maar eens eerst een goed seizoen te volmaken. Bij Bayern heb je zoveel manke spelers die binnen een week weer kreupel zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet, maar City kan hem betalen. Er zijn verder niet echt bijzonder veel verdedigers die een directe versterking zou zijn voor City in mijn ogen. Dan heb je het wellicht over Boateng of Benatia. Maar die gaan ook niet vertrekken
Misschien moet John Terry maar een Lampard uithalen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benatia heeft ook nog maar eens eerst een goed seizoen te volmaken. Bij Bayern heb je zoveel manke spelers die binnen een week weer kreupel zijn
Heeft Raymond Verheijen al een tweet in ether geslingerd over de trainingsmethodes van Guardiola?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benatia heeft ook nog maar eens eerst een goed seizoen te volmaken. Bij Bayern heb je zoveel manke spelers die binnen een week weer kreupel zijn
Gelukkig reageer je nu niet nee, door te posten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik hierop reageren, maar ik vind het een beetje zielig om mentaal gehandicapten aan te vallen.
Dat kan. Ik kijk niet naar b-sporten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een Cavs fan uitmaken voor successupporter is erg krom.
Nu ben ik benieuwd welke sporten jij naast voetbal classificeert als een A-sportquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan. Ik kijk niet naar b-sporten.
Toevallig heeft Co Adriaanse even Verheijen op zijn plek gezet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft Raymond Verheijen al een tweet in ether geslingerd over de trainingsmethodes van Guardiola?
Naast dat hij gelijk heeft ben ik hier ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd welke sporten jij naast voetbal classificeert als een A-sport
Komt goed. Doe jij je persoonlijk begeleider maandag weer de groeten?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig reageer je nu niet nee, door te posten.
Doe Kevin Love de waterdrager maar de groeten.
Oei oei oeiquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toevallig heeft Co Adriaanse even Verheijen op zijn plek gezet.
,,Deels wel. Een ander groot probleem is dat we gewoon te weinig doen. Die hele doctrine van Raymond Verheijen; het heeft ertoe geleid dat we in Nederland gewoon te weinig trainen om beter te worden. Wij zijn in Nederland bovenal gaan trainen om niet geblesseerd te raken. Het is puur zuigelingenzorg geworden. Geloof jij nou werkelijk dat een voetballer niet twee keer per dag kan trainen? Natuurlijk wel. In heel veel andere landen wordt domweg veel meer getraind dan bij ons. En niet alleen fysiek, maar maar óók voetbaltraining. Ik ben niet wars van inspanningsfysiologen, maar de invloed van Verheijen is dodelijk voor ons voetbal. We verliezen de slag, omdat we gewoon te weinig doen.''
Ik denk niet dat Mourinho interesse heeft in een positie bij Hertha.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl de geruchten steeds sterker worden dat Mourinho naar Old Trafford gaat, bezoekt Jose Hertha - Dortmund.
Berlijn kan best gezellig zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Mourinho interesse heeft in een positie bij Hertha.
Hij wil Dortmund spelers halen bij Unitedquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl de geruchten steeds sterker worden dat Mourinho naar Old Trafford gaat, bezoekt Jose Hertha - Dortmund.
Reusgodquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij wil Dortmund spelers halen bij United![]()
Hummels? Gundogan? Reus? Aubameyang?
Watford kan nog best lastig wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tottenham over paar uurtjes op plek 2
Bij Conan 10/10.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:41 schreef Kopsterk het volgende:
Ice Cube en Kevin Hart.
Zeg het maar, jongens
Ighalogod, stop je hem af dan gaat het goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Watford kan nog best lastig worden
Deze film? Dat ziet er vrij standaard uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:41 schreef Kopsterk het volgende:
Ice Cube en Kevin Hart.
Zeg het maar, jongens
quote:Ride Along
Security guard Ben must prove himself to his girlfriend's brother, top police officer James. He rides along James on a 24-hour patrol of Atlanta.
Hoezo is de kans miniem? Ze staan eerste en blijven dat sowieso nog wel even staan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:10 schreef Tchock het volgende:
Zou het Leicester dan echt gaan lukken? Gun het ze zo maar de kans is wel echt miniem
TT is fout trouwens. Als het fonetisch gaat schrijven is het Lester.
Zes punten op City is niet zo heel veel. Hoe veel wedstrijden nog?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo is de kans miniem? Ze staan eerste en blijven dat sowieso nog wel even staan.
Dat commentatoren van FOX het verkeerd uitspreken?quote:En de TT is goed, alleen begrijp jij hem niet.
Nog 13 wedstrijden, maar Leicester heeft nog maar drie echt lastige wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zes punten op City is niet zo heel veel. Hoe veel wedstrijden nog?
Ik ben gewoon bang dat iedereen vet blij wordt en dat het dan heel erg tegenvalt straks.
[..]
Dat commentatoren van FOX het verkeerd uitspreken?
Als het ze lukt verdient het hele team een standbeeld. Wat een bazen. Vandaag niet gekeken tegen City, maar het niveau is vaak ook serieus goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Nog 13 wedstrijden, maar Leicester heeft nog maar drie echt lastige wedstrijden.
En het ging om Nober die zat te zeiken over Leicester/Lester en de TT is een gevolg van die discussie
Jan Boskamp is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:10 schreef Tchock het volgende:
TT is fout trouwens. Als het fonetisch gaat schrijven is het Lester.
Vandaag gaven ze alleen wat weg bij de 0-3 voorsprong.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het ze lukt verdient het hele team een standbeeld. Wat een bazen. Vandaag niet gekeken tegen City, maar het niveau is vaak ook serieus goed.
Ik wacht op Doumbia.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Shelvey zeer belangrijk bij de 1-0 voor Newcastle.
Geen enkele, uiteraard.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd welke sporten jij naast voetbal classificeert als een A-sport
Dat is echt lastig te zeggen momenteel. Als Leicester ook volgende week niet verliest, ga ik ze een goede kans geven. Na volgende week weten we meer iig. Super Sunday.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wie gaat er kampioen worden stijn
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:55 schreef Rickertman96 het volgende:
En weer de 0 gehouden, komt allemaal door Forster.
Vijf duels op rij.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:55 schreef Rickertman96 het volgende:
En weer de 0 gehouden, komt allemaal door Forster.
Nee Hazard valt in en maakt de winnende 1-0.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:03 schreef Rickertman96 het volgende:
Lowie wint vandaag van Guus. Mark my words.
Die hele rechterkant van United dan, wat een armoede.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:06 schreef Confetti het volgende:
Guus is ook echt een lafaard zeg. Wat een opstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |