SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: straks niet kunnen kakken zonder me angstvallig aan de pot vast te klampen.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2016 13:09:09 ]
Dit is pure projectie, kutusert.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:35 schreef Magemelvin het volgende:
TS heeft morbide obesitas en is op de bril gaan zitten.
Afgesproken. Binnen nu en 2 uur is dit topic voorzien van pics.quote:
Oberkullie bedoelde overduidelijk pics van je vriendinquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Afgesproken. Binnen nu en 2 uur is dit topic voorzien van pics.
Ga lekker fappen op je verzonnen verhalen, boelertje.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:17 schreef DerRabbit het volgende:
Oberkullie bedoelde overduidelijk pics van je vriendin
Ik fap veel liever op je vriendinquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga lekker fappen op je verzonnen verhalen, boelertje.
Kneusje ga lekker kniezen,quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
Ik fap veel liever op je vriendin
gr gr Hans
Je hebt gelijk, hier kan ik niet tegenin gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kneusje ga lekker kniezen,
Sukkels als jij hebben niets te kiezen,
vingers van het toetsenbord,
klik daar op het kruisje
dit kan je alleen verliezen
Ken jij lezen vrind.quote:
Laseren is eng.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:40 schreef LangeJan het volgende:
Mooi toch?
Dan kan je eventueel lenzen nemen, of laten laseren.. dan hoef je nooit meer een bril te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:14 schreef anti-loper het volgende:
lol bij jou ook?
wou vanmiddag naar het toilet , maar er was geen wc bril meerKun je iig de bril niet onderspetteren met je Fok ochtend erectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |