okequote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar volgende keer laat ik je eraf hoor
Daar heet het friet.quote:
Dikke mensen zijn wel tof.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Gij bent officieel de dikste van het dorp.
Toffee?quote:
Oh dear godquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En hangt tegenwoordig hier in GRTD rond.
Vast niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als je 112 belt voor 1 sec perongeluk en gelijk wegdrukt komen ze dan naar je huis??
Ja je staat nu op lijst van IS aanhangers.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als je 112 belt voor 1 sec perongeluk en gelijk wegdrukt komen ze dan naar je huis??
islamitischeflat2quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:31 schreef Viro het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 6 februari 2016 15:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[/qoute]Ja je staat nu op lijst van IS aanhangers.
stond ik al denkik omdat ik regelmatig alles van IS lees en hun filmpjes kijkquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja je staat nu op lijst van IS aanhangers.
1 tip: dont drop the soapquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
stond ik al denkik omdat ik regelmatig alles van IS lees en hun filmpjes kijk
kogelquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:53 schreef Trollscience het volgende:
iel, mijn demente stiefgrootmoeder zit lkkr slijm op te halen terwijl ik vlaai eet
Baconquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:16 schreef Trollscience het volgende:
ik weet niet wat meer overrated is, bier of bacon
Eens.quote:
Ik had ook Reese's peanut butter cups.quote:
Ik had poptartsquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ook Reese's peanut butter cups.
Die zijn best smakelijk. Alleen duur.
1,50 voor 3 van die kleine dingetjes
Om te zorgen dat we niet te dik wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had poptarts
5 euro voor zo'n kutpakje
Waarom zijn amerikaanse/britse lekkernijen zo duur gvd
Warm je die ook echt op?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had poptarts
fijn weekend fraumilenaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Warm je die ook echt op?
Stond er eergisteren nog naar te kijken, maar zo ongezond.
fijn weekend opsoquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had poptarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |