quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:04 schreef Hexxenbiest het volgende:
Jammer dat er van deze geen fatsoenlijke clip op YouTube te vinden is. Prachtige song eigenlijk.
Muse is niets voor jou dus?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:10 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik had Robert effe op pauze gezet voor je, maar daar ga ik snel weer mee verder![]()
Dat effect heeft Muse nu eenmaalquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:33 schreef FANN het volgende:
en deze..... ik ben gelijk in een hele andere stemming![]()
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:12 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat effect heeft Muse nu eenmaal
Nog een keertje voor Gary Moorequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 08-02-2016 13:19:30 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Een van de slechtste covers aller tijdenquote:
Hemeltjeliefquote:Op maandag 8 februari 2016 17:26 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Een van de slechtste covers aller tijden
Die is ook erg tof inderdaad..quote:
Ik ga niet meer over al op reageren.. maar deze.. Wow.. Ja Echt het beste nummer van de Supernatural cd.. En die stem van Dave. en die gitaar van Carlos..quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer over al op reageren.. maar deze.. Wow.. Ja Echt het beste nummer van de Supernatural cd.. En die stem van Dave. en die gitaar van Carlos..![]()
![]()
Vóór het naar bed gaan.. Nu we toch in de duetjes zitten..quote:
ik werd nieuwsgierig ... nu luister ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer over al op reageren.. maar deze.. Wow.. Ja Echt het beste nummer van de Supernatural cd.. En die stem van Dave. en die gitaar van Carlos..![]()
![]()
ik werd nieuwsgierig ... nu luister ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
![]()
die heb ik dus uitgezet, nu deze dusquote:Op dinsdag 9 februari 2016 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik werd nieuwsgierig ... nu luister ik ook![]()
Driewerfquote:
Zou u niet misschien eens een lijstje kunnen publiceren met "essentiële" muziek voor (laten we zeggen, je moet daar altijd mee oppassen..) de 35 plusser?quote:
Pfff mij een beetje aan het werk zettenquote:Op donderdag 11 februari 2016 18:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zou u niet misschien eens een lijstje kunnen publiceren met "essentiële" muziek voor (laten we zeggen, je moet daar altijd mee oppassen..) de 35 plusser?
Je hebt een goede smaak vind ik en je luistert veel waar ik (en anderen wellicht) nog nooit van gehoord hebben.
Aha.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Pfff mij een beetje aan het werk zettenZo'n lijstje zou ik ook wel willen hebben, kan jij niet gewoon bijhouden wat ik plaats
![]()
De enige motivatie erbij is dat ik het mooi vindquote:Op donderdag 11 februari 2016 18:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Aha.![]()
Ik vind het een terechte opmerking.
Ik kan dat wel doen, maar dan mis ik jouw motivatie daarbij.
We houden deze in gedachte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door Kijkertje op 12-02-2016 00:48:59 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 12-02-2016 01:25:30 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Daar ga ik volgende maand heenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |