Als jij dat zo opvat dan is dat toch echt jouw punt.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:25 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar jij deed voorkomen als of ik van een andere planeet kom met mijn mening.

De planeet waar hij vandaan komt heeft een naam, het heet "Amerika", daar zijn ze ook zo geobsedeerd met abortus.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij dat zo opvat dan is dat toch echt jouw punt.
Al even afgezien van het feit dat je die abortus iedere keer meeneemt in je lijstje van redenen waarom ze gestraft zou moeten worden.
Maar je planeet is kennelijk niet onbewoond, gefeliciteerd!

Ze moeten beiden niet gestraft worden.. Of denk je dat het haar bedoeling was dat hij in de problemen zou komen?quote:Op zondag 7 februari 2016 01:19 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat meisje zou gestraft moeten worden.

Nou ja ik kan me best een situatie voorstellen waar abortus een optie is.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij dat zo opvat dan is dat toch echt jouw punt.
Al even afgezien van het feit dat je die abortus iedere keer meeneemt in je lijstje van redenen waarom ze gestraft zou moeten worden.
Maar je planeet is kennelijk niet onbewoond, gefeliciteerd!

Of het haar bedoeling was om die jonge een hak te zetten ? Nee ik denk het niet.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze moeten beiden niet gestraft worden.. Of denk je dat het haar bedoeling was dat hij in de problemen zou komen?

Dus, het gebeurde in 2012, en nu, in 2016, komt de OvJ met een straf-eis? Volgens gaat er iets verkeerd in Nederland.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:54 schreef gelly het volgende:
[..]
http://www.bd.nl/regio/ti(...)ger-maakte-1.5697279

15 en 21 is volgens de Nederlandse wet ook helemaal niet strafbaar zolang het maar als "maatschappelijk aanvaardbaar" ("tuchtig" volgens de wet) wordt gezien. Dus ik snap de hele vervolging niet...quote:Op zondag 7 februari 2016 10:43 schreef Toga het volgende:
[..]
Dus, het gebeurde in 2012, en nu, in 2016, komt de OvJ met een straf-eis? Volgens gaat er iets verkeerd in Nederland.
Ik mag toch aannemen dat beide "slachtoffers" hun leven weer hebben opgepikt en hier niet op zitten te wachten. Als je wilt straffen, doe dat dan meteen.

quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, als hij werkelijk dacht dat ze 18 was (en dat kan ik me in sommige gevallen heel goed voorstellen), dan is dit wel heel nasty.Laatst meisje voor me bij de kassa, had drank bij haar boodschappen. Kassiere vraagt om een ID. Meisje geeft haar rijbewijs. Kassiere kijkt heel blont ernaar en zegt dat ze niet oud genoeg is drank te kopen. Meisje voor me zegt, dat is de datum van afgifte, niet mijn geboortedatum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HeerlijkIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.

quote:Op zondag 7 februari 2016 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laatst meisje voor me bij de kassa, had drank bij haar boodschappen. Kassiere vraagt om een ID. Meisje geeft haar rijbewijs. Kassiere kijkt heel blont ernaar en zegt dat ze niet oud genoeg is drank te kopen. Meisje voor me zegt, dat is de datum van afgifte, niet mijn geboortedatum.
Heerlijk

quote:Op zondag 7 februari 2016 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laatst meisje voor me bij de kassa, had drank bij haar boodschappen. Kassiere vraagt om een ID. Meisje geeft haar rijbewijs. Kassiere kijkt heel blont ernaar en zegt dat ze niet oud genoeg is drank te kopen. Meisje voor me zegt, dat is de datum van afgifte, niet mijn geboortedatum.
Heerlijk

Jep en als de leetijd niet was verhoogd was het ook prima geweest.. ik mocht gewoon bier en drank tot (15? dacht ik)kopen op mijn 16e.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger was het simpel, kon je pas een rijbewijs hebben als je 18 was, voor een brommerrijbewijs krijg je tegenwoordig ook een pasje, en dan hoef je nog geen 18 te zijn.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |