Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dan ook een ongelofelijk nare man.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:42 schreef Djoetma het volgende:
Het gaat Eric Dijkstra vooral over zichzelf als het om dit soort onderwerpen gaat. Het onderwerp is hijzelf die een boek schrijft, niet de persoon die eigenlijk het onderwerp zou moeten zijn. Je krijgt dan ook de automatische eigen mening en 'analyse' die dan als feit aangenomen moeten worden. Denk dat iets dergelijks ook onderdeel is van het bezwaar tegen het boek.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is dan ook een ongelofelijk nare man.
Een glazen fles op een rondvaartboot met gehandicapten gooien.quote:
twitter:marcelbarendse twitterde op vrijdag 05-02-2016 om 23:15:31Redactie Jinek moet het ook zonder spellingcontrole doen? #dyslexie
reageer retweet
Het waren ouderen. Boot van de Zonnebloem.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een glazen fles op een rondvaartboot met gehandicapten gooien.
Ontzettend grote jongen dat het is. Echt heel knap.
Ok dan is het wel terecht.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het waren ouderen. Boot van de Zonnebloem.
Die voelt zich zo verdomd alleen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:02 schreef Mani89 het volgende:
Misschien mikte hij wel op Danny de Munk.
De Zonnebloem is toch een stichting voor mensen met een lichamelijke beperking?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 00:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het waren ouderen. Boot van de Zonnebloem.
Hij is vooral goed in interessant doen, maar ik vind het wel een vermakelijk ventje om naar te kijken.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:54 schreef Djoetma het volgende:
Jort heeft inhoudelijk nooit wat te melden. Vooral hoe stoer rijke mensen zijn, maar bijv. marktkansen heeft hij niets te melden wat echt een bijdrage heeft. Apart dat ze hem nu als een soort van organisatie-expert hebben.
Op de schrikkeldag van dit jaar.quote:
Klopt, is op zich wel vermakelijk, maar het is steeds hetzelfde. Kijk dan liever naar zijn programma's waar hij andere mensen opzoekt dan wanneer hij een soort van expert gaat uithangen omdat hij ooit een blad over rijke mensen heeft gemaakt...quote:Op maandag 8 februari 2016 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is vooral goed in interessant doen, maar ik vind het wel een vermakelijk ventje om naar te kijken.
Ik ga erop letten tijdens de uitzending, komt helemaal goed.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:45 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Klopt, is op zich wel vermakelijk, maar het is steeds hetzelfde. Kijk dan liever naar zijn programma's waar hij andere mensen opzoekt dan wanneer hij een soort van expert gaat uithangen omdat hij ooit een blad over rijke mensen heeft gemaakt...
Het scheelt niet veel meer.quote:
Zionisten hebben al het geld, maar omdat ze geen aanslagen plegen mag hetquote:Op maandag 8 februari 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zionist die al het geld in handen wil krijgen.
Die kocht voor 17 miljoen euro een huis, zonder tuin en met buren, niet eens in hartje Amsterdam.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Vorige week nog die rijke Chinees. Jan Modaal valt nu écht buiten de boot.
Daar kun je beter iets zelf voor bouwen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die kocht voor 17 miljoen euro een huis, zonder tuin en met buren, niet eens in hartje Amsterdam.
Dan kan je beter als asielzoeker in het centrum in een sociale huurwoning zitten.
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zionisten hebben al het geld, maar omdat ze geen aanslagen plegen mag het
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wijfie hierna gaat zo haar tieten laten zien. Even blijven hangen
Ik ben van de verkeerde kant maar het lijkt me wel een leuk onderwerpquote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er gaat er zo één d'r tieten laten zien.
Ah, nu begrijp ik die scheidsrechter ook beterquote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ik ben van de verkeerde kant maar het lijkt me wel een leuk onderwerp
Niet te verstaan, nee.quote:
Misschien als je haar nummer achterhaalt dat ze een pic naar je appt.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:24 schreef Specularium het volgende:
Gaat ze nou haar tieten laten zien of niet?
Ik ben ook wel eens met vrouwen intiem geweest die ik uit mijn geheugen gewist heb.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:27 schreef The_Temp het volgende:
Hoe kan je je zoiets nou verkeerd herinneren? Lijkt me dat zo'n beslissing in je geheugen gebrand staat
Van die gebruikte koffiefilterzakjes die overal lopen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat was er nou op die foto te zien? Alleen een paar tieten? Kom op zeg... ga eens een dagje naar Hoek van Holland met 23+ graden.
Juist nietquote:Op maandag 8 februari 2016 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Daar gaat je drone van een paar duizend euro.
Daar laten ze je alle HOEKen van het strand zien.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat was er nou op die foto te zien? Alleen een paar tieten? Kom op zeg... ga eens een dagje naar Hoek van Holland met 23+ graden.
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef Baszh het volgende:
Ik vind Beyonce helemaal niet aantrekkelijk, is dat vreemd.
Nee, vooral vrouwen vinden het mooi.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef Baszh het volgende:
Jonge meisjes wordt geleerd zich als een snol te gedragen.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, vooral vrouwen vinden het mooi.
Sommige mensen hebben dat met Shirma.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:35 schreef Baszh het volgende:
Tuurlijk, speciale zeepjes-raap-training.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou Paul ze onder douche ook coachen?
Wereldjob heeft die man.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tuurlijk, speciale zeepjes-raap-training.
Zijn racket laten bespelenquote:Op maandag 8 februari 2016 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou Paul ze ook onder douche coachen?
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 14:18:02Simone Kleinsma komt praten bij #Jinek over haar trip down memory lane in de voorstelling 'Simone!' @SimoneSoloTour https://t.co/gm9RExdjqZ reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 14:37:34Vanavond bij #Jinek: @alkemaatje, @Patrick_Stoof en @MartijnK0ning. Uitzending bijwonen? https://t.co/QFAoYQKnRR https://t.co/9gc9QVt1El reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 15:15:10Oorlogsfotograaf @lynseyaddario vertelt haar levensverhaal. Haar boek wordt verfilmd door Steven Spielberg #Jinek https://t.co/eWNIeckFqh reageer retweet
Zou het helpen dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Goed gedaan door Asscher. Je hoeft niet alles te pikken.
alleen even uit voor Jinekquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit niet klaar, broekje blijft aan vanavond.
Nee hoor, die vlekken in z'n gezicht gaan hem nog stemmen kosten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef alors het volgende:
Ben ik de enige die Wilder er echt slecht uit vond zien?
Het wordt vrij vroeg een oude man. Op zich niet eens zo vreemd voor mensen van over de 50...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef alors het volgende:
Ben ik de enige die Wilders er echt slecht uit vond zien?
Hij is half Indisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:13 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Het wordt vrij vroeg een oude man. Op zich niet eens zo vreemd voor mensen van over de 50...
Make up kan slechts zo veel doen.
Het is een CDA-er. Net zo objectief als bijv. Maarten van Rossem. Of eigenlijk minder, aangezien hij zelden echt kritisch is over het CDA en Rutte een soort van vriend van hem is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik houd altijd dubbele gevoelens bij oud CDA-er Frits Wester.
In hoeverre speelt zijn CDA achtergrond nog een rol in zijn beschouwingen?
Bij Wilders prevaleren die Indische genen niet. Dus dat voordeel heeft hij niet. Wilders heeft er ook nooit jong uitgezien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef agter het volgende:
[..]
Hij is half Indisch.
Van die mensen die er relatief lang jong uit zien en dan opeens slaat de tand des tijds toe.
Iets rechts van het midden dus. Tja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:18 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Het is een CDA-er. Net zo objectief als bijv. Maarten van Rossem. Of eigenlijk minder, aangezien hij zelden echt kritisch is over het CDA en Rutte een soort van vriend van hem is.
Dat idee heb ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Die Engelstalige gasten zitten er enkel omdat Jinek stoer wil doen
Ze spreekt het wel vrij behoorlijk (Amerikaans dan), moet ik bekennenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jinek wil weer even patsen met haar Engels.
Had graag gezien dat hij voorbij die persoonlijke relatie zou kijken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:19 schreef agter het volgende:
[..]
Iets rechts van het midden dus. Tja.
Dat mag ook wel als je daar gestudeerd hebt en jaren gewoond hebt (eerste 11 jaar van haar leven en daarna nog een tijd gestudeerd, heeft die nationaliteit ook). Als je iemand als Barbera Barend hoort, merk je dat ook meteen. Verschillende mensen die internationaal doceren hier hebben ook een Amerikaans accent.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze spreekt het wel vrij behoorlijk (Amerikaans dan), moet ik bekennen
Je kan het ook van een andere kant bekijken: het voegt wel iets toe, interviews met ook buitenlanders zonder het steenkolen-Engelsprobleem.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker, maar ze heeft ook jaren in de VS gewoond.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is natuurlijk subjectief.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:18 schreef Djoetma het volgende:
[..]
[..]
Bij Wilders prevaleren die Indische genen niet. Dus dat voordeel heeft hij niet. Wilders heeft er ook nooit jong uitgezien.
Yep, dit is haar unique selling point. Misschien moet ze zich idd meer op dit soort gasten gaan richten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:22 schreef Djoetma het volgende:
Overigens vind ik ook dat het gewoon een kans is om een ander soort gasten aan tafel te krijgen. Vind het geen slecht idee om je te onderscheiden als je inhoudelijk en qua netwerk en legitieme reikbaarheid tegen een plafond aanloopt zoals bij Jinek duidelijk het geval is.
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 10-02-2016 om 14:48:22Comedian @JandinoAsporaat over de campagne van ProRail en zijn uitpuilende agenda #Jinek https://t.co/pt5Rm3c34I reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 10-02-2016 om 15:55:20Prominenten @jortkelder, @DominiqueHeyde, @SKockelmann, @jeroensmitenzoen vele anderen vanavond bij #Jinek https://t.co/qiWcUDxPz5 reageer retweet
Dat is vrij overdreven jaquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima initiatief hoor dat Correspondents Dinner...maar een uur nabeschouwen hoeft dan weer niet.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima initiatief hoor dat Correspondents Dinner...maar een uur nabeschouwen hoeft dan weer niet.
Van Johan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Die grap over Slagter was wel geniaal
hahahahhaaquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef superniger het volgende:
Mark Rutte > Dolf Jansen > supernigger
lol aDOLF Hitlerquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:09 schreef Sked het volgende:
Ik heb niet gekeken, voornamelijk vanwege Dolf
hahahahaquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:10 schreef Zipportal het volgende:
NPO kliek.Alleen Humberto van de excuusneger van RTL.
quote:
Oké Jinek.quote:Jandino Asporaat heeft een bomvol agenda. De populaire comedian vertelt over de campagne voor ProRail en zijn toekomstplannen
Partijkas.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:14 schreef Confetti het volgende:
Rutte heeft uit eigen zak betaald.
Ik stem weer op Mark.
jinek mag ook wel binnensmonds overgeven als mijn paarsgepunte lans in haar keel zitquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:15 schreef Szura het volgende:
Ik moet binnensmonds overgeven van de manier waarop Eva 'Correspondents Dinner' uitspreekt
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:17 schreef luckass het volgende:
[..]
jinek mag ook wel binnensmonds overgeven als mijn paarsgepunte lans in haar keel zit
Zit je daar met haar rotzooi aan je pener, bahquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:17 schreef luckass het volgende:
[..]
jinek mag ook wel binnensmonds overgeven als mijn paarsgepunte lans in haar keel zit
Beetje slap inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:17 schreef Szura het volgende:
Expert Jandino zal het ff duiden
Jandino
sorry voor mijn onsmakelijke opmerkingquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Zit je daar met haar rotzooi aan je pener, bah
+1quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:19 schreef Szura het volgende:
De Jan Slagter-grap was de beste van allemaal
jaquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:20 schreef Windhapper het volgende:
Ze zenden nu alle "grappen" nog een keer uit?
lolquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
hahaha... hahahahah...hahhaahha
"Niet-nor-maal dames en heren"quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:22 schreef luckass het volgende:
[..]
die lachte mee en vond alles vet gaaf
LucyTV?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:23 schreef luxerobots het volgende:
De enige manier hoe dit grappig wordt, is als LucyTV Rutte opnieuw inspreekt met een gek stemmetje.
lol ja en dan met hele grove poep en kut moppenquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:23 schreef luxerobots het volgende:
De enige manier hoe dit grappig wordt, is als LucyTV Rutte opnieuw inspreekt met een gek stemmetje.
Dat lijkt alleen maar logisch.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Sven Kockelmann haalt me de woorden uit de mond. Als mensen het willen snappen, moeten ze de politiek maar beter volgen.
xDquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja en dan met hele grove poep en kut moppen
Volgend jaar met Wilders hopelijkquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Ik zou Wilders dit wel eens zien doen, Rutte lacht sowieso bij alles.
Toen stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dolf deed het prima. Ik las ook op Twitter
Dolf had hem en de politiek in het algemeen wat meer op de korrel mogen nemen, nu drong hij zijn eigen politieke mening op (waar ik het overigens wel min of meer mee eens ben). Maar dat was niet de bedoeling van dit gebeuren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:27 schreef Joezi het volgende:
Dolf likte Rutte's kont, rechtsche hont!
Was Fleur Agema ook positief?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jammer. Twitter is op zulke momenten een prima graadmeter om te zien hoe iets valt.
Zoiets werkt ook maar één keer. Die scene van Bush, met die imitator ernaast, is trouwens best grappig. De totale scene is wel op YouTube te vinden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:28 schreef Joezi het volgende:
lol ze hadden een imitator neer moeten zetten ja
Ik vond zelfs Ronald en Bill in de jaren '80 en '90 grappiger.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:30 schreef Baszh het volgende:
Die Amerikanen hebben er 10x zoveel tijd ingestoken en meer schrijvers, me dunkt.
Is dat belangrijk voor je? Vraag het haar...quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Was Fleur Agema ook positief?
Denk wel dat e.e.a gekeurd moest worden of niet? Wie zou voor Mark geschreven hebben? Peter Pannenkoek?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dolf had hem en de politiek in het algemeen wat meer op de korrel moeten nemen, nu drong hij zijn eigen politieke mening op (waar ik het overigens wel min of meer mee eens ben). Maar dat was niet de bedoeling van dit gebeuren.
Jij volgt twitter.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dat belangrijk voor je? Vraag het haar...
Dolf Jansenquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk wel dat e.e.a gekeurd moest worden of niet? Wie zou voor Mark geschreven hebben? Peter Pannenkoek?
Aan de stand van zijn ogen, kun je twee kanten op bij Herman.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Herman Pleij is nu zonder papiertje voor zich grappiger.
#teamBerniequote:Op woensdag 10 februari 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Herman Pleij 4 president
(Als die Amerikanen massaal op Bernie Sanders stemmen, dan kunnen wij ook wel op een bejaarde stemmen)
Je moet niet op basis van deze eerste editie meteen de vergelijking trekken met de VS, waar dit al vele tientallen jaren zo wordt gedaan. En Obama heeft het ook alweer 7 jaar gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |