Oke jimmyquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu niet en ik geloof daar ook weinig van.
Klinkt als iets waar 16-jarige meisjes naartoe gaan om breezers te drinken en te dansen op negermuziek.quote:
Ik heb nog nooit een 15 jarige daar ontmoet. Je zal de leeftijd van mensen wel verkeerd inschatten.quote:
zaterdag welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wed dat er op een average avond 0 15 jarigen zijn.
Je moet dan ook de meisjes aanspreken, daar zit er ongetwijfeld een 15 a 16 jarige tussenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 15 jarige daar ontmoet. Je zal de leeftijd van mensen wel verkeerd inschatten.
hihi wat ne goeiquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet dan ook de meisjes aanspreken, daar zit er ongetwijfeld een 15 a 16 jarige tussen
fylax jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is viskarretje een kloon van die gek die dat lied toen zong voor frank... hoe heette hij ook al weer
nee help me man, het ligt op het puntje van mijn stoel maar mijn parkinsondementie speelt me partenquote:
ik wilde wat zeggen maar ik ging me beter gedragenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee help me man, het ligt op het puntje van mijn stoel maar mijn parkinsondementie speelt me parten
retry jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee help me man, het ligt op het puntje van mijn stoel maar mijn parkinsondementie speelt me parten
kan morgen ook wel johquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wilde wat zeggen maar ik ging me beter gedragen
meer in de lijn van marokko.nl?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wilde wat zeggen maar ik ging me beter gedragen
Nee daar was ik pas echt ergquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
meer in de lijn van marokko.nl?
gvd hij had toen een lied op klb radio, bij hoink... tievus ik heb echt niets aan jullie... waardeloos volkquote:
echt waar?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat mensen er wel eens uitgaan?...
djedje?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd hij had toen een lied op klb radio, bij hoink... tievus ik heb echt niets aan jullie... waardeloos volk
Alleen huisfeesten waren leuk, of dancehall parties.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt terwijl is helemaal nie gezellie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |