Ik ben alleen naar newcafe, bedroom (rip) en huize maas geweest. Oh en kokomoquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je wel eens golden fust?
niet gekliktquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:51 schreef Viskarretje het volgende:
mn topic is wegWat vinden jullie van de klb tune?
http://vocaroo.com/i/s061dhqtd5UX
oh saai jaquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben alleen naar newcafe, bedroom (rip) en huize maas geweest. Oh en kokomo
Wat ern phag stemquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:51 schreef Viskarretje het volgende:
nee hoor 100% hetero alleen vind ik aardappel niet onder hetero vallen dus heel even bi geweestquote:
bi is hier van biologisch danquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:01 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
nee hoor 100% hetero alleen vind ik aardappel niet onder hetero vallen dus heel even bi geweest
beidequote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:01 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
zang of instrumentaal of beide? Of moet ik een liedje over jou maken?
Voelde je je niet oud in Kokomo?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben alleen naar newcafe, bedroom (rip) en huize maas geweest. Oh en kokomo
Dat is mijn hosseldoelgroep.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voelde je je niet oud in Kokomo?
Nee, overigens niet geklikt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:51 schreef Viskarretje het volgende:
Wat vond je van mijn liedjequote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Al zijn albums zijn wel tof. Sommige zijn net even wat rauwer, daar hou ik meer van eigenlijk.
Minimale leeftijd is 18 ?!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voelde je je niet oud in Kokomo?
Oh, nou ja nu zijn de regels natuurlijk wat strenger maar vroeger altijd bomvol 15/16/17 jarigenquote:
Nu niet en ik geloof daar ook weinig van.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, nou ja nu zijn de regels natuurlijk wat strenger maar vroeger altijd bomvol 15/16/17 jarigen
nog steeds welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, nou ja nu zijn de regels natuurlijk wat strenger maar vroeger altijd bomvol 15/16/17 jarigen
Oke jimmyquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu niet en ik geloof daar ook weinig van.
Klinkt als iets waar 16-jarige meisjes naartoe gaan om breezers te drinken en te dansen op negermuziek.quote:
Ik heb nog nooit een 15 jarige daar ontmoet. Je zal de leeftijd van mensen wel verkeerd inschatten.quote:
zaterdag welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wed dat er op een average avond 0 15 jarigen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |